HeArtfull Energy holistisch energetisch therapeut

HeArtfull Energy holistisch energetisch therapeut

Holistische energetische praktijk met aansluitend een webshop met puur natuurlijke handgemaakte producten gemaakt op basis van etherische oliën van Young living.

• Jolanda Guntlisbergen
    Geverifieerde klant van HeArtfull Energy holistisch energetisch therapeut

Ik had iets kleins besteld een soapie met een zakje ik dacht gewoon eens om te proberen.. ik werd helemaal enthousiast van je filmpjes op tiktok, dus daar ging ik.. toen ik mijn bestelling ontving viel mij als eerst de enveloppe op.. die was al mooi.. en toen het bestelde product.. nou dat was echt!!! Mijn mond viel open als ik het voor iemand anders had besteld hoefde ik het zo maar af te geven wat onwijs mooi en schattig verpakt, bijna zonde om uit te pakken. Hartstikke bedankt voor de kleine cadeautjes die erbij zaten🥰 ook weer zooo lief.. ik had niet direct tijd maar ik heb het zeepje in de douche gehangen en ik moest gewoon douche om 16.00 alleen al van de heerlijke geir die in de badkamer hing.. ook de zeep is prima goed bevallen. Ik heb mezelf vanmiddag verwent met een thuis spa... dank je wel Ellen en ik zou willen zeggen tot snel😁❤️

• Reny Pattynama
    Geverifieerde klant van HeArtfull Energy holistisch energetisch therapeut

Het zijn fantastische producten die aan al mijn verwachtingen voldoen. Snelle levering en hele goede service. Alles keurig netjes en heel leuk verpakt. Je kunt met al je vragen terecht en je krijgt altijd antworrd.

• Hoe beoordeel je HeArtfull Energy holistisch energetisch therapeut?

• Marie-Christine Calon
    Geverifieerde klant van HeArtfull Energy holistisch energetisch therapeut

Geweldige service en advies, er wordt goed naar je ziektepatroon gekeken met allergieën en meer.De extra cadeau zo lief.Goed verpakt en snel verstuurt. Helemaal top ,groetjes Marie-Christine, blije klant.

• Anja Zegeling
    Geverifieerde klant van HeArtfull Energy holistisch energetisch therapeut

Fantastische service, goede prijzen, snelle verzending en de beste lippenbalsem die er is!

• Melisander van Gogh
    Geverifieerde klant van HeArtfull Energy holistisch energetisch therapeut

Mooi verpakt, snelle levering, goed overleg, fijne service en sfeer en heerlijke producten

Antwoord van HeArtfull Energy holistisch energetisch therapeut

Wat een lieve recensie, dankjewel!

• Emma de Wilde
    Review voor HeArtfull Energy holistisch energetisch therapeut

Mijn op maat gemaakte oliën van Ellen zijn echt goed! Ik hou van ze, bedankt. Ik gebruik ze elke dag. De roller staat naast mijn bed en dat helpt me elke ochtend op te staan. De druppels gaan beneden in mijn diffuser. Ze zijn echt prachtig. En de inhalator is fantastisch voor als ik me overweldigd voel. Een snelle snuif en ik voel me weer kalm. Ontzettend bedankt. 😘🥰

Antwoord van HeArtfull Energy holistisch energetisch therapeut

Super om te horen, daar doen we het voor ❤️

• Renee Grosfeld
    Review voor HeArtfull Energy holistisch energetisch therapeut

Voor mijn kleine van 6 maanden een chest rub besteld. Hij is heel erg verkouden en zijn neusje zat dicht, waardoor hij moeilijk kon ademhalen en slecht kon slapen in de nacht. Na het gebruik van de chest rub, slaapt hij de nacht weer door (papa en mama ook 😉) en kan hij vrijuit ademen. Een echt aanrader voor alle ouders met verkouden kleintjes!!!

Antwoord van HeArtfull Energy holistisch energetisch therapeut

Heel graag gedaan lieverd, hij was vandaag ook weer heerlijk zijn vrolijke zelf.
    Op naar de volgende goede nachtrust ❤️

• Tansel
    Review voor HeArtfull Energy holistisch energetisch therapeut

Ik heb al ruim 15 jaar hardneikkige eczeem. Alles geprobeerd, letterlijk alles, maar niets helpt. Ellen had een olie voor mij samengesteld. En na 15 jaar enorme jeuk en eczeem. Kan ik nu zeggen dat ik jeukvrij ben. Mijn lichaam is nu aan het herstellen door de olie van Ellen. Ik dacht dat de eczeem altijd bij me zou blijven. Ik kan het nog steeds niet geloven! Echt bedankt! Ik gebruik dagelijks haar olie.

Antwoord van HeArtfull Energy holistisch energetisch therapeut

Geweldig 🥰 precies dit is de reden waarom ik dit werk zo fantastisch vind om te doen !

Dankjewel voor je review en ik ben heel blij dat het je zo goed helpt.

• Annelies Poulissen

Dankjewel Annelies ❤️

• Marij
    Review voor HeArtfull Energy holistisch energetisch therapeut

Heb van Ellen een roller gehad tegen gewrichtspijnen en artritis/artrose.
    Deze rol ik over mijn knieën, effe laten intrekken en heb die dag bijna geen last meer van mijn knieën. Een tweede roller heb ik inmiddels besteld. Top product.
    Bedankt Ellen😏👍

Antwoord van HeArtfull Energy holistisch energetisch therapeut

Super fijn om te horen Marij, ik zie je graag weer verschijnen 🥰

• Iris
    Review voor HeArtfull Energy holistisch energetisch therapeut

Ik heb nu al een aantal oliën gebruikt die ellen voor mij gemaakt heeft waaronder de Menstruatieroller, ik heb namelijk heel erg last van heftige buikkrampen tijdens mijn periode van de maand en deze roller heeft ervoor gezorgd dat mijn krampen enorm gedempt werden. Ook heb ik de hoofdpijn roller die ook echt enorm goed werkt! Als ik merk dat ik een beetje duizelig begin te worden dan rol ik hem op mijn slapen en achter mijn oren en binnen 10 minuten is vaak mijn hoofdpijn weg of amper aanwezig. Zelfs toen mijn hond zicht niet goed voelde en last had van ontlastingsproblemen had ellen hier een oplossing voor en daar was zowel onze hond als wij heel erg blij mee en ook dit heeft super goed geholpen! Dus ik kan alleen maar heel erg blij zijn met de producten die zij maakt en kan ik ook daadwerkelijk zeggen dat ze bij mij enorm goed helpen. Een hele dikke aanrader dus

Antwoord van HeArtfull Energy holistisch energetisch therapeut

Dankjewel Iris voor je mooie recensie. Wat fijn om te horen dat je zoveel baat hebt van mijn producten ☺️.
    Ik ben alweer druk bezig met je volgende bestelling!

• Petra
    Review voor HeArtfull Energy holistisch energetisch therapeut

Ellen heeft voor mij deodorant gemaakt. Ben erg benieuwd hoe die gaat bevallen. Voor mijn man heeft ze nagel olie gemaakt web hij is er erg blij mee. Ook heb ik de handcrème mogen testen. Ik heb zelf een schoonheidssalon dus ik doe bij elke klant wat van deze crème erop en ze zijn er erg tevreden over. Trekt snel in en ruikt ook nog eens lekker. Ellen luistert naar wat je nodig hebt en stelt daar haar producten op samen. Top! Dank je wel 🥰

Antwoord van HeArtfull Energy holistisch energetisch therapeut

Dankjewel voor je lieve review, altijd fijn om iemand te kunnen helpen 🧘‍♀️🌿💧

• Susan de Jong-Frencken
    Review voor HeArtfull Energy holistisch energetisch therapeut

Ik gebruik nu een aantal dagen de nagel-olie, omdat ik last heb van een allergische reactie op nagellak. De olie heeft mijn nagels gekalmeerd, zachter gemaakt en de huid erom heen is zachter en minder vorig. Ellen nam echt de tijd om mijn nagel-probleem aan te horen en heeft deze heerlijke olie voor me samen gesteld. Door de handige roller is het fijn om aan te brengen, en de heerlijke geur blijft nog lang hangen. Dank je wel lieverd! 😘

Antwoord van HeArtfull Energy holistisch energetisch therapeut

Wat fijn om te horen ☺️ dankjewel voor je review ❤️

• Carla Stals
    Geverifieerde klant van HeArtfull Energy holistisch energetisch therapeut

Goede service, snel verzonden, leuk ingepakt en een duidelijke beschrijving zit erbij

Dankjewel voor je review ❤️

• Reny
    Review voor HeArtfull Energy holistisch energetisch therapeut

Allereerst mijn complimenten voor je mooie website. Heel overzichtelijk. Heb al kennis gemaakt met een paar van je producten. Zo mocht ik de handcreme uit proberen, Een heerlijke rijke creme die ook nog eens lekker ruikt. Geen droge huid meer en geen kloven meer bij de nagelriemen. Voor mijn man Jan heb je een olie samengesteld tegen het snurken. Waar wij beide baat bij hebben. Jan snurkt minder en ik slaap beter. Als laatste de prachtige hanger met een olie die werkt tegen spanning en stress. Ik draag de hanger op mijn huid. Zo werkt het voor mij het beste. Ben super tevreden over al de producten die ik bij je hebt besteld, de duidelijke uitleg en de snelle levering. Tot een volgende keer.

Antwoord van HeArtfull Energy holistisch energetisch therapeut

Lieve Reny, het is voor mij een voorrecht om je te helpen, dankjewel voor je vertrouwen ❤️🧘‍♀️🌿💧

• Lissy
    Review voor HeArtfull Energy holistisch energetisch therapeut

Super mooie hangers aangeschaft met kleine flesjes etherische oliën voor op de viltjes die dan ook de hele dag lekker ruiken, echt heerlijk verzachtende lippenbalsem welke direct al wat lijkt te helpen tegen velletjes en ook de handcreme is super zacht en perfect voor een droge huid zoals die van mij. Heb al meerdere positieve reacties op de hangers gekregen en ik ga dr dit weekend met moederdag een paar kado doen dus ben ook erg benieuwd naar hun reacties. Helemaal happy hier. Dankjewel voor de top service en geweldige producten Ellen. Keep it up sunshine!

Antwoord van HeArtfull Energy holistisch energetisch therapeut

Dankjewel voor je leuke recensie ❤️.
    Heel graag gemaakt voor je, nog veel plezier ermee en graag tot ziens!

• Marlies Latten
    Review voor HeArtfull Energy holistisch energetisch therapeut

Goede en snelle service en ook nog leuk presentje erbij

Dankjewel Marlies ❤️
    Klein presentje bij de bestelling hoort erbij hè 😉
    Graag tot ziens ☺️