Hekwerkwebshop.nl

Hekwerkwebshop.nl

Hekwerkwebshop.nl is de online webshop voor het leveren van hekwerkproducten op maat. Wij vinden klantenservice en maatwerk belangrijk. Bezoek de webshop en stel ons je vraag. Tot ziens!

• Bedriye Balta
    Review voor Hekwerkwebshop.nl

Prachtig kwaliteit hekwerk. Heel degelijk. Goede vriendelijke service. Alles ging vlot en volgens afspraak. Ben zeer tevreden over dit bedrijf. Kundige monteurs.Niets op aan te merken gewoon goed!

Antwoord van Hekwerkwebshop.nl

Hoi Bedriye, bedankt voor reactie. Leuk om te horen dat onze werkwijze goed is bevallen. Veel plezier met je balustrade!

• van IJzendoorn
    Review voor Hekwerkwebshop.nl

Makkelijk benaderbaar. Goede voorlichting bij bestelling. Via mail goede omschrijving in welk stadium het hekwerk is. Het eind product is van goede kwaliteit. Mooi werk.

Antwoord van Hekwerkwebshop.nl

Bedankt voor het delen van je ervaring. Veel plezier met de balustrade!

• Hoe beoordeel je Hekwerkwebshop.nl?

• John
    Review voor Hekwerkwebshop.nl

Waardeloze webshop. Beloven iedere keer dat de bestelde artikelen er aan komen. Communicatie is waardeloos Het duurde uiteindelijk ruim drie weken en zes keer bellen. Hekwerkwebshop.nl is geen aanrader dus.

Antwoord van Hekwerkwebshop.nl

John bedankt voor je eerlijke feedback! Het is voor ons moeilijk te achterhalen welke order dit betreft. Het klinkt als een uitzondering op onze regel. Laatste maanden zijn er voor sommige producten wat toeleveringsproblemen. We proberen altijd zo goed mogelijk dit soort informatie door te spelen. Hopelijk is je wachten beloond met gewenste artikelen!

• Stefan
    Review voor Hekwerkwebshop.nl

Hoeklijnen besteld zouden binnen 5 dagen geleverd worden meerdere keren gebeld en gemaild uiteindelijk na een maand geleverd

Antwoord van Hekwerkwebshop.nl

Dank voor je reactie Stefan. Dat verloop heeft echt ruimte voor verbetering! We ondervonden wat tegenslag in de planning. We hopen dat de vloer mooi strak geworden is.

• rené

snel en mooi product

Antwoord van Hekwerkwebshop.nl

Dank voor je reactie! Veel plezier met het product.

• Geert Blankestijn
    Review voor Hekwerkwebshop.nl

Duidelijkheid wat ze leveren. Afspraak betrouwbaarheid.

Antwoord van Hekwerkwebshop.nl

Hoi Geert, dank voor je reactie! Goed om te horen dat je tevreden bent met ons proces. Veel plezier met het stookrooster.

• Henriëtte Faber
    Review voor Hekwerkwebshop.nl

Kennis van eigen producten vergroten. Prijs/kwaliteit in evenwicht brengen. Geen bouwpaketten leveren die vervolgens niet compleet en af zijn.2109

Antwoord van Hekwerkwebshop.nl

Dank voor je review! De geleverde RVS-balustrade was een kleine puzzel inderdaad. We nemen je punt zeker mee ter verbetering. Het eindresultaat mag er zijn.

• Arie de Ruiter
    Review voor Hekwerkwebshop.nl

Het systeem ziet goed in elkaar en je word keurig te woord gestaan, de volgende keer koop ik hier weer.

Antwoord van Hekwerkwebshop.nl

Hoi Arie, dank voor het delen van je ervaring! Veel plezier met het hekwerk.

• Hans
    Review voor Hekwerkwebshop.nl

Communicatie verbeteren, gemaakte afspraken nakomen. Als dit niet lukt hierover pro actief tijdig communiceren, klant niet in het ongewisse laten.

Antwoord van Hekwerkwebshop.nl

Bedankt voor je duidelijke review! We nemen dit zeker mee ter verbetering van onze dienstverlening.

• Jose van den Akker
    Review voor Hekwerkwebshop.nl

Goed geregeld. Levering duurde erg lang maar dat was van begin af aan bekend. Levering van hek en vooral benodigdheden was perfect. Van sleutel tot waterpas was aanwezig. Verder ziet het hek er kwalitatief zeer goed uit. En betaalbaar! Kortom:
    Zeer tevreden.

Antwoord van Hekwerkwebshop.nl

Hoi José, dank voor je beschrijving van ons product en proces. Veel plezier met het sierhekwerk!