Hekwerkwebshop.nl

Hekwerkwebshop.nl

Hekwerkwebshop.nl is de online webshop voor het leveren van hekwerkproducten op maat. Wij vinden klantenservice en maatwerk belangrijk. Bezoek de webshop en stel ons je vraag. Tot ziens!

• Marc
    Review voor Hekwerkwebshop.nl

We zijn zeer tevreden met ons mooie nieuwe balkonhek. Alles werd steeds goed met ons afgestemd. Er werd veel aandacht besteed aan de inmeting en dat betaalde zich terug - alles paste perfect! De montage verliep keurig ondanks de fikse regenbuien. Een echte aanrader!

• F.W. de Wildt
    Review voor Hekwerkwebshop.nl

Wij zijn goed op de hoogte gehouden van de produktie-voortgang en de te verwachte leverdatum. Het geleverde hekwerk is van uitstekende kwaliteit; de maatvoering exact; levering met zelfs benodigde gereedschap; kortom klasse!

• Hoe beoordeel je Hekwerkwebshop.nl?

• Cees Verkuyl

Zeer professioneel. Denken met je mee. Goede prijs - kwaliteit verhouding

• Charlotte
    Review voor Hekwerkwebshop.nl

Hele snelle levering. Veel keus en de prijs is ook niet onbelangrijk.

• Mark
    Review voor Hekwerkwebshop.nl

Het het inmeten in februari tot en met een laatste levering in september is een te lange doorlooptijd. Inmeten niet nauwkeurig, leveringen niet volledig of verkeerd, communicatie onbehoorlijk en niet klantgericht. Moest vele malen zelf initiatief nemen om voortgang te boeken. Gelukkig is het product prima.

• Laurens Goedegebuure
    Review voor Hekwerkwebshop.nl

Klantenservice was slecht, hekwerk is begin mei ingemeten en zou 2-4 weken later worden uitgeleverd. Zonder communicatie is dit uitgesteld, eerste levering is zelf geannuleerd door hen omdat er iets met het hekwerk gebeurd zou zijn. 3 Weken later is het hekwerk geleverd zonder bevestigingsmaterialen. Deze zouden worden nagestuurd maar dit is niet gebeurd. We hebben dit uiteindelijk zelf opgehaald. Deze waren niet in juiste kleur en zouden worden nageleverd. Tot op heden nog niet gebeurd. Het is nu eind september en hebben de bestelling nog steeds niet volledig.

• Stijn
    Review voor Hekwerkwebshop.nl

Goed meedenken, goed materiaal. Houten regel kwam pas later. Eindfactuur was er eerder dan de houten regel. Daar werd wel goed op gereageerd. Kwaliteitscontrole mag beter (verbindingsplaat paste niet zonder metaal van binnenkant hekwerk weg te halen en freeswerk binnenkant houten regel moest ik bijwerken met beitel).

• bruno leroy
    Review voor Hekwerkwebshop.nl

De levering verliep niet vlot en moest drie keer uitgesteld worden. Ze namen wel hun verantwoordelijkheid en losten alle daaruit voortvloeiende problemen voor me op. Top!

• H. Reinink
    Review voor Hekwerkwebshop.nl

Goede service en goede levering.

• Luc reijnders
    Review voor Hekwerkwebshop.nl

Prijs kwaliteit super en de services ook heel goed!!