Hekwerkwebshop.nl

Hekwerkwebshop.nl

Hekwerkwebshop.nl is de online webshop voor het leveren van hekwerkproducten op maat. Wij vinden klantenservice en maatwerk belangrijk. Bezoek de webshop en stel ons je vraag. Tot ziens!

• Dumalin Gino
    Review voor Hekwerkwebshop.nl

Top kwaliteit en goede prijs . Snelle service.

• L Brugge
    Review voor Hekwerkwebshop.nl

Vlotte service , snelle levering van kwalitatief uitstekend materiaal. De punten voor het hek dat we bestelden is echt degelijk materiaal en door mijn man vakkundig op de spijlen gelast.

• Hoe beoordeel je Hekwerkwebshop.nl?

• Gert-Jan en Caroline
    Review voor Hekwerkwebshop.nl

De winkel is erg klantvriendelijk. Ze reageren snel en zijn erg flexibel in onze wensen. Ze dachten mee en belden ons voor overleg. Kortom, service was boven verwachting.

• Margriete Stokkermans
    Review voor Hekwerkwebshop.nl

Wat een zeldzaam prettig bedrijf! Duidelijke website, goed telefonisch advies, grote flexibiliteit, meedenkendheid, en behulpzaamheid. Ik kon het hekwerk tot op de voetplaten en boorgaten toe precies laten maken zoals ik wilde (ik heb zelf een exacte tekening aangeleverd) waardoor het precies paste op de liggers van mijn dakterras. Levering van 8 weken was aangekondigd waardoor ik wist waar ik aan toe was. En dat alles voor een heel goede prijs in vergelijking met andere leveranciers. Ik heb het hek zelf geplaatst, en kreeg een doosje met timmermanspotlood, rolmaat, magnetische waterpas en plastic afdekdopjes erbij, erg attent. Kortom, een tien!

• theo Verstappen
    Review voor Hekwerkwebshop.nl

levert mooi produkt voor een goede prijs

• Jet Bolhuis
    Review voor Hekwerkwebshop.nl

Omdat ze zeer betrouwbaar zijn en goede spullen en vakmanschap leveren.

• Alber

Zeer betrouwbaar En zeer goede Sevice Top

• Marc Stoger
    Review voor Hekwerkwebshop.nl

Top service en top product. Echt een heel fijn bedrijf om zaken mee te doen.

• willem Dam Ridammerhoeve
    Review voor Hekwerkwebshop.nl

Hekwerk zag er prima uit ,vond alleen jammer dat de extra ondersteuning in het midden van het hek niet in dezelfde stijl was uitgevoerd.

• saskia
    Review voor Hekwerkwebshop.nl

duidelijke website met duidelijke informatie, snelle levering (ondanks Corona tijd), prima product