HelloSpecial
Is HelloSpecial veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.

Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 11-12-2018 stopgezet

7,5

• J.Roland
    Review voor HelloSpecial

Op 1-11-2018 bestelling gedaan en tot heden toe nog niks ontvangen.
    Ondanks mailtjes te hebben verstuurd nog steeds geen uitsluitsel gekregen hoe het met mijn bestelling zit.
    Wel antwoorden van wat erg en we gaan het onderzoeken maar daar blijft het dan bij.
    Ik heb zo'n vermoeden dat ik mijn bestelling onder mijn schoenzolen kan schrijven.

• Ans Zutt
    Review voor HelloSpecial

Mijn moeder was niet scherp, ze dacht te bieden op een horloge, na een paar weken vroeg ze aan mij of ik HelloSpecial wou mailen waar de order bleef, zo doende kwam ik er achter dat ze niet op een horloge maar een ring had geboden. We wouden de order cancelen, helaas kon dat niet meer omdat de order onderweg was. Dat is nu een maand geleden

Beste Ans,

Wat vervelend om te horen dat de bestelling niet meer geannuleerd kon worden. Als u nog vragen heeft kunt u het altijd laten weten.

• Kenneth
    Review voor HelloSpecial

Dit is gewoon dikke larie! Ik deed een bod op de mini retro nes snes console. Ik bood 1€ het ging eenmaal, andermaal en bleef dan lekker 45 seconden op controleren staan. Na die 45 seconden werd ik ineens overboden met 9€. Opgepast mensen!

Beste Kenneth,

Wat jammer dat u dit zo heeft ervaren.

De werking van de klokjes werkt als volgt:
    Na elke bieding start de klok (“eenmaal... andermaal...controleren...“) en binnen deze tijd heeft iedereen de kans om een hoger bod te plaatsen.

In sommige gevallen kan de snelheid van de controle variëren, dit is afhankelijk van de internetsnelheid van alle bieders.
    Als de klok afloopt en u heeft het hoogste bod geplaatst, dan wint u de veiling. Wij hebben geen grip op de aantal biedingen per product.

• Eric De Ridder
    Review voor HelloSpecial

Ik ben tot heden zeer tevreden van hello special wanneer er toevallig iets verkeerd gelopen is wordt dit binnen de korts mogelijke tijd vervangen en dan mag ik zeggen dat men correct met de klienten omgaat wat plezant is dat je er kan op rekenen dat dit in orde komt van mij krijg je een pluim. Eric

Hoi Eric,

Bedankt voor uw recensie.
    Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze service.

• David
    Review voor HelloSpecial

Zeer tevreden over de producten, en heel tevreden over service

Hoi David,

Hartelijk dank voor deze mooie review. Wat mooi om te horen dat u zo tevreden bent over HelloSpecial.

• raoul franssen
    Review voor HelloSpecial

Ik ben meer dan tevreden;Tot nu toe alle respect voor de mensen aan de band.Ik was de label van mijne Mijne metaal detector kwijt, de liefste secrtaresse van heel de wereld heeft alles in orde gemaakt nogmaals dank. RAOUL

Hoi Raoul,

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Wij zullen dit compliment doorgeven aan onze collega van de klantenservice.

• Tony Verstraeten
    Review voor HelloSpecial

Goede service en opvolging de geleverde producten voldoen aan de eisen en zijn van goede kwaliteit

Hoi Tony,

Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over de geleverde producten.
    Bedankt voor uw review.

• Margit
    Review voor HelloSpecial

Mosquito killer led lamp gekocht; geen enkele mug kunnen vangen. Zonder Nederlandstalige handleiding... Gelukkig werd mijn geld na een e-mailtje gewoon terug gestort!

Hoi Margit,

Bedankt voor je recensie.
    Fijn dat u tevreden bent met de geboden oplossing van het probleem.

• Glenn
    Review voor HelloSpecial

Beste tuurlijk wil ik deze reactie delen op de link maar eerst moeten we nogmaals probleem oplossen met alweer dezelfde iphone deze doet het ineens weer niet meer men stuurt mij precies dezelfde elke keer terug werkt 2 dagen en deze valt ineens uit en niet meer aan te krijgen das nu toch geen doen meer vind ik sr das de derde iphone met problemen waar kan ik deze retour zenden aub en u mag de leverancier melden deze keer een space grey op te sturen het probleem valt steeds met de gouden iphone voor

• Monica vinckens
    Review voor HelloSpecial

Binnen een paar dagen mijn bestelling in huis,ik mag niet klagen

Hoi Monica,

Bedankt voor de mooie review.
    Wat fijn dat u uw product zo snel in huis had en dat u tevreden bent over de levering.