
Hemelse-geuren.nl
-
Clementine Follender Grossfeld
Prima service.
-
Th la Vecchia
Zeer goede service. Alles goed verpakt en snelle levering
-
Hoe beoordeel je Hemelse-geuren.nl?
-
Dineke van Tilborg
Heerlijke geuren!
-
Dragana Milic
Snelle levering
-
Meryem Moussaoui
Uitstekend product 🥰
-
Luisa Mendozzi
Snelle verzending goed verpakt
-
Hala Raoof
Prachtig geuren, snel verzonden
-
Jules Ramdjas
Geweldige Italiaanse producten
-
Nancy van der Vaart
Meerdere keren besteld bijHemelse geuren zo'n fijne producten hebben ze.
Ik kan niet meer zonder, vooral de wasmiddel. -
Anoniem
Fijne producten, snelle service en producten goed beschermt tegen eventueel lekken.
-
Petra Baars
Jammer dat het niet thuis bezorgd word
-
Laura
Erg snel ontvangen en goed verpakt!
-
Mariette Hoogkamer
Goed verpakked en de podukten zijn heerlijk om te gebruiken!
Ben er super blij mee👌🏻 -
Laura Faber
Echt top service. Mijn pakket was somehow aangekomen in Den Bosch (ik woon in Den Haag) en na contact met hemelse geuren kreeg ik meteen een nieuw pakket opgestuurd zodat het optijd binnen was voor de verjaardag van mijn moeder 👍
-
Piero Locci en Wilma Franssen
Goede en snelle service.
-
Gina vandenberg
Van vroeger uit herkende ik de geuren , maar in Nederland niet verkrijg baar , hoe blij was ik toen ik deze website tegen kwam . Meteen mijn favoriete douche geur felce Azzurra original besteld, en ook het strijkwater. Op en top authenthiek . ik waan me terug bij mijn lieve nonna . Echt een aanrader
-
marijke seys
Heerlijke prachtige geuren
-
Louis Nijman
De prijzen zijn zeker ok. En vlotte service en levering
-
Pia
Snelle levering, dank u
-
Suzann Bos
Goede feedback gekregen
Antwoord van Hemelse-geuren.nlCiao Suzanne, ik heb het meteen even nagekeken want dit is normaal niet onze manier van werken. Ik zie dat het pakketje dat u besteld had bij u thuis geleverd zou worden. Helaas was er op dat moment niemand thuis waardoor het naar een parcelshop is gegaan en deze is vervolgens, door u, niet opgehaald. In onze voorwaarden staat dat dit de verantwoordelijkheid van de klant is, aangezien het voor ons als bedrijf financieel onverantwoord is om dan een nieuw pakket kosteloos te versturen. Daarom vragen wij normaal gesproken de nieuwe verzendkosten aan de klant. Dit hebben we u ook uitgelegd (wij betalen forse retourkosten voor pakketjes die niet opgehaald worden, de winst betreft de bestelling is dan ook meteen weg) en vervolgens bij u niet gedaan. Het pakket komt niet direct bij ons binnen, waardoor ook wij hiervoor verwerkingstijd nodig hebben. Echter toen u ons een berichtje stuurde hierover hebben we u kosteloos een nieuw pakket verstuurd. Wat betreft het artikel heeft u ons ook een bericht gestuurd. We hebben dit meteen nog duidelijker op de site gezet, ondanks dit de eerste keer is dat er onduidelijkheid over is geweest. Ik vind het erg jammer dat ondanks de moeite, de tegemoetkoming ondanks de voorwaarden en de extra kosten u toch niet tevreden bent. Onze excuses hiervoor.
Desondanks hoop ik dat de producten naar smaak zijn.
Mvg,
Alice