Hermans Trading Witgoed Outlet

Hermans Trading Witgoed Outlet

De goedkoopste witgoed winkel van Nederland en tevens Outlet voor B keuze witgoed
8,8

• Tieske
    Review voor Hermans Trading Witgoed Outlet

Wij hebben onze complete nieuwe keuken bij Hermans trading gekocht. Alles was perfect, van het uitzoeken en tekenen tot goed en eerlijk advies met het uitzoeken van de apparatuur die bij ons past. Levering was snel en netjes, ook de service na aflevering betreffende vragen over montage van de keuken was uitermate vriendelijk en snel. Het eindresultaat is prachtig geworden en het is een heerlijke keuken om in te koken met top apparatuur!! We zijn er heel blij mee en zouden hier een volgende keer zeker weer naartoe gaan. Team Hermans Trading; bedankt voor alle hulp en de geweldige service !!!

• Els Coonen
    Review voor Hermans Trading Witgoed Outlet

Prima service, snelle uistekende levering. Snel bereikbaar en vragen snel beantwoord. Denken met de klant mee!

• D Bergen
    Review voor Hermans Trading Witgoed Outlet

Hele goede service gewoon een top bedrijf!!!

• Familie Bakkali
    Review voor Hermans Trading Witgoed Outlet

Onze complete huisraad aangeschaft bij Hermans. Zeer goede uitleg gehad en snelle levering. Zeker een aanrader

Antwoord van Hermans Trading Witgoed Outlet

Super bedankt !

Tot de volgende keer

• ACAM van den Broek

Nooit meer.

Antwoord van Hermans Trading Witgoed Outlet

U kunt ons de schuld geven maar als u de regels gevolgd had die niet alleen door de fabrikant maar ook door de verzekeraars zijn vast gesteld had u geen probleem gehad

Voor ons telt hetzelfde nooit meer, want er hadden levensgevaarlijke situaties kunnen ontstaan. De aansluiting was faliekant verkeerd aangesloten door een persoon die geen verstand heeft van stroom.

U bent vooraf gewaarschuwd

• Gustaaf Bol
    Review voor Hermans Trading Witgoed Outlet

Goede prijzen, perfecte levering, klantgerichte attitude.

• G.M.van Haeren
    Review voor Hermans Trading Witgoed Outlet

Uitleg en klantvriendelijk was heel goed en de prijzen ook

• Bram K
    Review voor Hermans Trading Witgoed Outlet

Goed geholpen, ontvangst was vriendelijk met een kop koffie en een Siemens vaatwasser uitgezocht, prijs was veruit de laagste maar de service was hoog.

• Olga Kovalchuk
    Geverifieerde klant van Hermans Trading Witgoed Outlet

Ik ben tevreden met het product dat ik met een goede korting heb gekocht, bedankt. Een kleine opmerking - de levering wachtte een week, maar dit is acceptabel voor mij.

• Ferdinand Schutte
    Geverifieerde klant van Hermans Trading Witgoed Outlet

Snelle levering, duidelijke communicatie.

• Rebecca

Hele fijne ervaring, van A tot Z aanrader

• Marco
    Geverifieerde klant van Hermans Trading Witgoed Outlet

Geleverd zoals afgesproken, keurige jongeman bleef wachten tot de koelkast was uitgepakt en gecontroleerd op schade, alles was in orde.

• Paul De klerk
    Geverifieerde klant van Hermans Trading Witgoed Outlet

Snelle reactie zeer vriendelijk snelle levering