Hermoda
Sieradenwebshop met sieraden die gemaakt van zijn Stainless steel.
  • Noesjka
    Geverifieerde klant van Hermoda

Leuk assortiment, tegen redelijke prijzen en nette levering

• Nina
    Geverifieerde klant van Hermoda

Mooie oorbellen en zelfs aan huis bezorgd ( de volgende dag) in Aalten!

• Hoe beoordeel je Hermoda?

• Claudia
    Geverifieerde klant van Hermoda

Prachtige oorbellen besteld bij Hermoda. Snelle levering en mooi verpakt!

• Dana Schigt
    Review voor Hermoda

Echt een top bedrijf! Sieraden verkleuren niet, ook niet als ik ze heb gebruikt in water. Sieraden zijn echt super goede kwaliteit! Super blij mee!

• K. Schuurman
    Geverifieerde klant van Hermoda

Ik heb inmiddels al 2x besteld bij Hermoda. Wat een mooie oorbellen! En ze dragen erg fijn. Omdat ik meer van de zilverkleur ben, is het fijn dat hier steeds meer van te koop is! Na mijn bestelling, ook snel bezorgd. Ik ben erg blij met mijn oorbellen!

• Mirjam Houwer
    Review voor Hermoda

Veelzijdig aanbod van prachtige, lichte materialen waardoor het makkelijk en comfortabel draagt. Ik ontvang vaak complimentjes als ik sieraden van Hermida draag.

• Sacci
    Review voor Hermoda

Super snelle levering van prachtige sieraden 🤩

• Marieke

Super snelle levering in Aalten ! Wordt dezelfde dag gebracht 👌🏼

• Bregje Twigt
    Review voor Hermoda

Mooie sieraden die mooi blijven!

• Judith Schigt - Van Der Vaart
    Review voor Hermoda

prachtige sieraden.. geen allergie reacties.. super blij mee. mooie prijs snelle verzending en top service

• Rinke
    Review voor Hermoda

Zeer tevreden met mijn aankopen! Mooie kwaliteit voor een leuke prijs. Snelle levering. Mijn zus sieraden cadeau gegeven, wordt mooi en zorgvuldig ingepakt. Echt een aanrader.

• Renske
    Review voor Hermoda

Meerder bestellingen gedaan. Snelle levering. Maar ook de kwaliteit is top verschillende armbanden gekocht deze heb ik dagelijks om met sporten, douchen maar ze blijven mooi. Super blij met deze aankopen. Zullen er zeker meer volgen.

• Lotte
    Review voor Hermoda

Inmiddels heb ik al meerdere bestelling geplaatst bij Hermoda. Ik ben erg blij met de oorbellen. Goede kwaliteit en zeer snel geleverd.