Herplaatsing-Huisdieren.nl

Herplaatsing-Huisdieren.nl

Hond, kat of konijn herplaatsen of adopteren? Via ons zelf ontwikkelde unieke score- en matching systeem kan je zien welk nieuw baasje het beste bij je huisdier past.
9,6
Filter 114 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 74 met beschrijving

• Heer Bakers
    Geverifieerde klant van Herplaatsing-Huisdieren.nl

Sinds een kleine week hebben wij een hele lieve, enthousiaste Zèkoe in ons gezin. We hopen nog heel lang van hem te mogen genieten. We bedanken Paul, zijn eerste lieve baasje, voor het vertrouwen in ons, en zijn altijd goede zorg voor Zèkoe. Ook zijn wij heel erg tevreden over Herplaatsing- huisdieren nl. Duidelijke en eerlijke omschrijving, en goede en fijne afhandeling.

Antwoord van Herplaatsing-Huisdieren.nl

Bedankt voor jullie mooie review! Hier zijn wij heel erg blij mee.

• Heer Ter Horst

Alles netjes geregeld

Antwoord van Herplaatsing-Huisdieren.nl

Bedankt voor deze 5 sterren!

We zijn blij te horen dat alles naar wens was en netjes geregeld werd.

• Hoe beoordeel je Herplaatsing-Huisdieren.nl?

• Heer Barneveld
    Geverifieerde klant van Herplaatsing-Huisdieren.nl

proces van reactie tot match was heel snel en soepel.

Antwoord van Herplaatsing-Huisdieren.nl

Bedankt voor de geweldige feedback en de vijfsterrenbeoordeling! We zijn blij dat het proces van reactie tot match zo snel en soepel verliep. We streven ernaar om onze klanten een efficiënte en naadloze ervaring te bieden bij het vinden van hun perfecte huisdier.

• Heer Rijksen
    Geverifieerde klant van Herplaatsing-Huisdieren.nl

Prima initiatief. Vlotte reactie op vragen. De website zelf is niet echt gebruiksvriendelijk maar met een beetje hulp van de programmeur is alles voor elkaar gekomen en heeft mijn hond een prima nieuw huis gekregen.

Antwoord van Herplaatsing-Huisdieren.nl

Bedankt voor je feedback en waardering! We zijn blij dat je tevreden bent met onze service en de vlotte reacties op je vragen waardeert. We zullen zeker kijken naar manieren om de gebruiksvriendelijkheid van onze website te verbeteren. Het doet ons goed te horen dat je, met wat hulp, alles toch voor elkaar hebt gekregen en jouw hond een prima nieuw thuis heeft gevonden.

• Heer Timp
    Geverifieerde klant van Herplaatsing-Huisdieren.nl

Het eerlijke verhaal wordt verteld en het dier staat voorop.

Antwoord van Herplaatsing-Huisdieren.nl

Wat fantastisch om te horen dat je onze eerlijkheid en toewijding aan het welzijn van de dieren waardeert! Bedankt voor de vijfsterrenbeoordeling en voor het erkennen van onze inzet voor het belang van de dieren.

• Familie Reitsma
    Geverifieerde klant van Herplaatsing-Huisdieren.nl

Prima geregeld, goede voorlichting en correcte afhandeling

Antwoord van Herplaatsing-Huisdieren.nl

Bedankt voor de vijfsterrenbeoordeling! We zijn blij dat je tevreden bent met onze service en afhandeling.

• Jeannette
    Geverifieerde klant van Herplaatsing-Huisdieren.nl

Duidelijke website en goede service. We hebben heel snel een superleuke hond kunnen vinden.

Antwoord van Herplaatsing-Huisdieren.nl

Wat geweldig om te horen dat je tevreden bent met onze service! We streven ernaar om een duidelijke website te bieden en een uitstekende service te leveren, zodat het vinden van een nieuwe harige vriend snel en plezierig verloopt. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring!

• Stuurman
    Geverifieerde klant van Herplaatsing-Huisdieren.nl

Prettig, duidelijk, betrouwbaar, succesvol.

Antwoord van Herplaatsing-Huisdieren.nl

Bedankt voor deze 5 sterrren! Hier zijn wij erg blij mee.

• Familie Bastiaansen-Harks

Snel en attent contact

• Irma Verhoeven
    Geverifieerde klant van Herplaatsing-Huisdieren.nl

Wij hebben dmv deze site fantastische baasjes gevonden voor onze pup.

• Nico Snip
    Geverifieerde klant van Herplaatsing-Huisdieren.nl

Ik ben zeer tevreden over de bemiddeling van onze hond Diesel!

• Mevrouw Smit
    Geverifieerde klant van Herplaatsing-Huisdieren.nl

Duidelijke site, geen handelaren, proberen een goede match te vinden.
    Geen hoge kosten.

• GeertVB
    Review voor Herplaatsing-Huisdieren.nl

Er staan veel raskatten te koop. Bij 1 kat die me intrigeerde vroeg ik de eigenaar(es) of de fokker betrokken is bij de transactie/bemiddeling. De meeste cattery willen kunnen volgen waar hun katten heen gaan. Goed contact met de site eigenaar in het begin, ook bij de adverteerder. Tot ik de fokker gevonden had van die raskat om deze op de hoogte te stellen.
    Noch van de site eigenaar noch van de adverteerder komt geen enkele reactie meer. Plots ben ik geen match meer omdat ik de regels van een standaard contract volg. We hebben reeds 4 raskatten, en wij lezen de regels en basiscontracten van catterie grondig door. Hier kan ik dus geen voldoening uit putten. De kat die eigendom van de cattery blijft word zo maar te grabbel gegooid zonder medeweten van de fokker. Dit kan niet door (mijn) beugel.

• Mevrouw Piek
    Geverifieerde klant van Herplaatsing-Huisdieren.nl

En heel tevreden over deze site. Heel discreet en later pas contact met het baasje. Voor mij top

• Familie Silveira Raniewicz
    Geverifieerde klant van Herplaatsing-Huisdieren.nl

Goede service we zijn tevreden

• Heer Dekkers

Geweldig

• Marja Gringhuis
    Geverifieerde klant van Herplaatsing-Huisdieren.nl

Sinds vandaag de blije, trotse nieuwe eigenaar van Milot.
    Dank voor de goede en fijne bemiddeling.

• Robin
    Geverifieerde klant van Herplaatsing-Huisdieren.nl

Prima geregeld. Alles keurig en netjes.

• Familie van der Zouwen
    Geverifieerde klant van Herplaatsing-Huisdieren.nl

De beste site om je huisdier een nieuw plekje te geven!

• Mevrouw Monsma
    Geverifieerde klant van Herplaatsing-Huisdieren.nl

Mooi betrouwbaar en betaalbaar systeem

Beste mevrouw Monsma,

Hartelijk dank voor deze fantastische review! Hier zijn wij erg blij mee.

Marco van Herplaatsing-Huisdieren.nl