Hestay.nl
Hestay is een webwinkel welke 3D-Printers en
alles wat hierbij komt kijken aanbiedt.
9,1

• Peter
    Review voor Hestay.nl

Spullen worden niet opgestuurd, telefoon wordt niet opgenomen. Heel slecht bedrijf.

• Steven
    Review voor Hestay.nl

Stukken die niet geleverd worden, veel beloftes maken, maar 2 maand na datum is dit nog steeds niet terugbetaald.

• Hoe beoordeel je Hestay.nl?

• Leo Taffijn
    Geverifieerde klant van Hestay.nl

Snel geleverd en keurig verpakt

• Rene Marechal

Snelle service goede kwaliteit

• Kasper Jansen
    Geverifieerde klant van Hestay.nl

Snel en keurig geleverde samples. Niet iedereen biedt de mogelijkheid om samples te bestellen, maar dat feeft wel de mogelijkheid om iets te proberen voordat je een grote rol bestelt. Vooral voor de exotischer materialen is dat heel prettig.

• A vd Veerdonk
    Geverifieerde klant van Hestay.nl

Prima service, ik kom ook n derde keer terug

• Ruud Warnaar
    Review voor Hestay.nl

Mijn eerste contact was erg goed ik werd ondanks dat ik niet eerder klant was prima geholpen met zeer goede informatie betreffende de BL Touch.
    Daarna heb ik wat filament besteld vandaag binnen gekregen en meteen geprint. Super kwaliteit. Nog een klein dingetje extra bij mijn bestelling bij gekregen. erg leuk allemaal. Zeker een aanbeveling.
    Goede vakkennis is aanwezig. En op de site staan veel tips

• Remco van Oosterhout
    Geverifieerde klant van Hestay.nl

Super snel geleverd.. en wat extra's

• Chris Van Walle
    Geverifieerde klant van Hestay.nl

De filament is van de beste kwaliteit, ik heb enkel bezwaar tegen de hoge verzendkosten, wordt verstuurd met DHL, maar wordt gebracht door de onbetrouwbare en veel goedkopere Bpost. Met Bpost is het iedere keer een gokspel, komt het aan, of zijn ze voor de zoveelste keren het pakje kwijt.

Antwoord van Hestay.nl

Beste Chris,

Bedankt voor de review. Wij hebben het pakket via de DHL verstuurd. Deze hebben jouw pakket in Belgie overgedragen naar de BPost. Wij gaan hier zeker wat mee doen! De volgende keer versturen wij naar Belgie met DPD om zo nog beter te kunnen leveren.

Groet,
    Team Hestay.nl

• Frans van Empel
    Geverifieerde klant van Hestay.nl

Een prima produkt en ook deze kleine order werd snel geleverd.