Hestay.nl
Hestay is een webwinkel welke 3D-Printers en
alles wat hierbij komt kijken aanbiedt.
9,0

• Bert Dasselaar
    Review voor Hestay.nl

Voeding besteld na 3 dagen maar een e-mail gestuurd waar et bleef ja hoor geen reactie terug dan maar bellen na verschillende keren steeds niet opnemen gewoon weggedrukt dus denk een oplichter….

• Jaap
    Review voor Hestay.nl

Goed Filament en prima service !!

Bedankt

• Hoe beoordeel je Hestay.nl?

• Roel
    Review voor Hestay.nl

Communicatie mag toch echt wel beter. Producten worden helaas niet verzonden. Na telefonisch contact worden beloftes gemaakt maar ook deze beloftes worden niet nagekomen. Erg jammer

• Onno Ooms

Communicatie verbeteren

• Peter
    Review voor Hestay.nl

Spullen worden niet opgestuurd, telefoon wordt niet opgenomen. Heel slecht bedrijf.

• Steven
    Review voor Hestay.nl

Stukken die niet geleverd worden, veel beloftes maken, maar 2 maand na datum is dit nog steeds niet terugbetaald.

• Leo Taffijn
    Geverifieerde klant van Hestay.nl

Snel geleverd en keurig verpakt

• Rene Marechal

Snelle service goede kwaliteit

• Kasper Jansen
    Geverifieerde klant van Hestay.nl

Snel en keurig geleverde samples. Niet iedereen biedt de mogelijkheid om samples te bestellen, maar dat feeft wel de mogelijkheid om iets te proberen voordat je een grote rol bestelt. Vooral voor de exotischer materialen is dat heel prettig.

• A vd Veerdonk
    Geverifieerde klant van Hestay.nl

Prima service, ik kom ook n derde keer terug

• Ruud Warnaar
    Review voor Hestay.nl

Mijn eerste contact was erg goed ik werd ondanks dat ik niet eerder klant was prima geholpen met zeer goede informatie betreffende de BL Touch.
    Daarna heb ik wat filament besteld vandaag binnen gekregen en meteen geprint. Super kwaliteit. Nog een klein dingetje extra bij mijn bestelling bij gekregen. erg leuk allemaal. Zeker een aanbeveling.
    Goede vakkennis is aanwezig. En op de site staan veel tips

• Remco van Oosterhout
    Geverifieerde klant van Hestay.nl

Super snel geleverd.. en wat extra's

• Chris Van Walle
    Geverifieerde klant van Hestay.nl

De filament is van de beste kwaliteit, ik heb enkel bezwaar tegen de hoge verzendkosten, wordt verstuurd met DHL, maar wordt gebracht door de onbetrouwbare en veel goedkopere Bpost. Met Bpost is het iedere keer een gokspel, komt het aan, of zijn ze voor de zoveelste keren het pakje kwijt.

Antwoord van Hestay.nl

Beste Chris,

Bedankt voor de review. Wij hebben het pakket via de DHL verstuurd. Deze hebben jouw pakket in Belgie overgedragen naar de BPost. Wij gaan hier zeker wat mee doen! De volgende keer versturen wij naar Belgie met DPD om zo nog beter te kunnen leveren.

Groet,
    Team Hestay.nl

• Frans van Empel
    Geverifieerde klant van Hestay.nl

Een prima produkt en ook deze kleine order werd snel geleverd.

• Ramon
    Review voor Hestay.nl

Op de site staat dat verzending gratis is, dat is dus niet zo.
    Alleen bij een bestelling van boven 70 euro is dit gratis.
    Onder een bestelling van 70 euro, is dit 3.95 euro.
    Bij mijn bestelling van ongeveer 18 euro moest ik 5.25 euro verzendkosten betalen.
    Na telefonisch contact, werd mij verteld dat ik het verkeerd interpreteer dat verzendkosten gratis zijn. Terwijl er letterlijk staat dat dit gratis is. En dat de verzendkosten boven 60 euro gratis is. Op de site staat 70 euro, klopt dus ook niet.
    Wat betreft de verzendkosten van 5.25 euro die je dan moet betalen, die 3.95 horen te zijn, krijg je als antwoord van Hestay, "WAT WILT U NOU EIGENLIJK DAN"?
    Mijn antwoord was hier op, "prima, dan bestel ik wel ergens anders".
    Niet erg vriendelijk. Jammer.

• Edwin Ooms
    Geverifieerde klant van Hestay.nl

Naast een ruime aanbod van artikelen op de site.
    Snelle reactie per e-mail en verzending.
    Daarnaast zitten er nog zeer nuttige sample's bij.
    Kort om een zeer prettige ervaring

• Jerry Meek
    Geverifieerde klant van Hestay.nl

Ik heb een LJ12A3-4-Z/BX proximity sensor besteld.
    Is geleverd met 1 moer, i.p.v. 2 moeren en is daardoor niet te monteren.
    De sensor heeft een hele fijne schroefdraad.
    Gelukkig had ik, na lang zoeken, nog ergens een passende moer kunnen vinden.
    Degene die de sensor heeft verpakt, moet m.i. hebben kunnen zien dat er een moer te weinig was.
    Vandaar een dikke onvoldoende!
    Antwoord van Hestay:
    Bedankt voor het delen van je ervaring! Zoals beloofd ontvang je een kortingscode: REVIEW2018!
    De bovenstaande kortingscode geeft recht op 5,- euro korting op het gehele assortiment en is geldig tot 1 januari 2019. Dit bij een minimale bestelwaarde van €45,- euro.

Mijn reactie hierop: Belachelijk de bestelwaarde voorwaarde. Maar dit is toch niet van belang, want het geldt voor een bestelling voor 1 januari 2019.
    Tenslotte graag mij uit de klantenbestand van Hestay verwijderen.

Antwoord van Hestay.nl

Beste,

Bedankt voor uw reactie.
    Allereerst vervelend om te horen dat u een moertje mist. Dit kan natuurlijk niet de bedoeling zijn. Een standaard m6 moertje is afdoende.

Een antwoord hebben wij niet gegeven op u review van het moertje. Wij zijn immers op zondag gesloten. De kortingscode voor een review wordt altijd automatisch verstuurd met een bedankt email als er een review wordt gegeven. Dit is dan ook geen inhoudelijke reactie op de inhoud van de aanmelding.

Excuses voor de verwarring.

Wij waren benieuwd waarom u geen contact met ons had gezocht voor het aanmelden van het probleem. Een telefoontje, email of chat is voldoende. U neemt de tijd voor een uitgebreide review zonder contact op te nemen om het probleem daadwerkelijk ook opgelost te krijgen.

Klantenservice, nazorg en garantie is niet aan de orde geweest. Dit omdat er geen contact met ons is opgenomen. Dit is in uw geval onmogelijk om te bieden en/of uw probleem op te lossen.

Wij gaan voor 100% tevredenheid.
    Hoe kunnen wij u toch tevreden stellen en het probleem verhelpen. Dit om u zo alsnog tegemoet te kunnen komen in de gegeven maar onbedoelde 3D print stress.

Groet,
    Team Hestay.nl

• Guy Janssen
    Geverifieerde klant van Hestay.nl

Goede service met telefoontje zodat ik weet dat de vervoerder net weg is en mijn bestelling (die nog maar net op tijd was) de volgende dag wordt verzonden. Tevens filament monsters aangeboden om te testen!

• Rene Marechal

Snelle levering. Goede kwaliteit

• Remko van Nunspeet
    Geverifieerde klant van Hestay.nl

Bezorging was snel, de prijs was goed en er zat een gratis petg sample bij in de doos