Het Date Pakket

Het Date Pakket

Het Date Pakket is een complete date in één pakket. Dat betekent: verschillende activiteiten, een hapje en een drankje (verzorgd door lokale ondernemers) die allemaal binnen een thema passen. Zonder je eigen huis te hoeven verlaten kun je samen een onvergetelijk en origineel avondje ‘uit’ beleven.
9,6
Filter 71 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 46 met beschrijving

• Renske
    Geverifieerde klant van Het Date Pakket

Super leuk in elkaar gezet! Voor ons net iets te onduidelijk waardoor we hints nodig hadden, dat vonden we jammer want we hebben al een aantal escape rooms gedaan die ons goed lukten. Maar zeker een leuk, romantische date idee!

Antwoord van Het Date Pakket

Dankjewel voor je feedback na bestelling van de Romeo & Julia Date Escape!

• Rudy
    Geverifieerde klant van Het Date Pakket

Snel besteld en boven verwachting. Heerlijk losse opdrachtjes die makkelijk uit te voeren zijn. Heerlijk eten en drinken erbij. Top avond gehad. Zeker moeite waard!!

Dankjewel voor je feedback na bestelling van het Little Italy Date Pakket!

• Hoe beoordeel je Het Date Pakket?

• Roxan Blom

Hele leuke box!

Antwoord van Het Date Pakket

Dankjewel voor je feedback na bestelling van de Romeo & Julia Date Escape!

• MvH
    Geverifieerde klant van Het Date Pakket

Geweldige service, vragen werden goed en duidelijk beantwoord!

• Anke De Meester
    Geverifieerde klant van Het Date Pakket

Goed contact om het pakket te laten leveren in een PostNL punt in NL. Hopelijk binnenkort ook mogelijk om gratis in België te laten leveren via PostNL.
    Leuk pakket, heel toffe avond gehad!

• Nicolette Breunisse
    Geverifieerde klant van Het Date Pakket

We hebben een heel gezellige avond gehad. De materialen waren heel netjes verzorgd en de activiteiten waren grappig om te doen. Ook leverde het pakket leuke gespreksstof op.

Antwoord van Het Date Pakket

Dankjewel voor je feedback na bestelling van het Winter Wonderland Date Pakket!

• Manouk Schaminee
    Geverifieerde klant van Het Date Pakket

Super leuke date gehad! Mooi gemaakt:) wij hebben een leuke avond gehad.

• Danny van der Wegen
    Geverifieerde klant van Het Date Pakket

Geweldig idee.. leuk in elkaar gezet. Goede service.. mooie en leuke producten.

• Timmo Terpstra
    Geverifieerde klant van Het Date Pakket

Superleuk idee en veel aandacht aan besteed, leuke invulling voor leuke avond. Lekkere hapjes en wijn..... Aanrader. Mogen wel wat meer varianten bijkomen!

Antwoord van Het Date Pakket

Dankjewel voor je review over het Night in Paris Date Pakket, Timmo! Momenteel werken we hard aan meer varianten :)

• Sanne van den Berk
    Review voor Het Date Pakket

Leuk en origineel! We hebben enorm gelachen met onze night in Paris, vooral de tekening! En daarnaast ook interessante gesprekken gevoerd.

Antwoord van Het Date Pakket

Dankjewel voor je feedback na bestelling van het Night in Paris Date Pakket!

• Simon en Dominique

❤️❤️❤️❤️❤️

Antwoord van Het Date Pakket

Dankjewel voor je feedback na bestelling van het 1001 Nachten Date Pakket!

• Aukje de Hair
    Geverifieerde klant van Het Date Pakket

Erg eenvoudig, kinderlijk en veel geld voor waar het voor staat.
    wel een fijn contact, snelle levering.

Hi Aukje,
    Dank voor je eerlijke review. Wat ontzettend jammer om te lezen dat de Winter Wonderland Date jullie is tegen gevallen. Mijn excuses dat het pakket voor jullie niet waard voelde. Wij hebben met zorg dit pakket samengesteld (inclusief laten testen door verschillende koppels), dus wij vinden het echt super spijtig dat het pakket niet is bevallen. Ik ben benieuwd waar het voor jullie aan ligt (verkeerde informatievoorziening, kwaliteit of ...?), zodat we hier van kunnen leren. Ik stuur je hier persoonlijk nog even een berichtje over.

• Gerard
    Review voor Het Date Pakket

Hartstikke leuk en goed opgezet. Alles klopte, ook qua volgorde met een mooie afsluiting. Top !

• Lotte
    Geverifieerde klant van Het Date Pakket

Superleuke avond gehad met het date pakket! Snelle levering en verrassende inhoud

• Sabine Reijneke
    Geverifieerde klant van Het Date Pakket

Top service en zo origineel!

• Dennis van de Sande
    Geverifieerde klant van Het Date Pakket

Erg leuk pakket voor een hele leuke en gezellige date night! Helaas was één kaassoort niet leverbaar, maar dit is opgelost door meer van de andere soorten te leveren. Ben zeer benieuwd naar de andere pakketten!

• Jeroen
    Geverifieerde klant van Het Date Pakket

Hartstikke origineel! En uitstekend verzorgd. Het ziet er allemaal zeer luxe uit.

• Sabina Hendrikx

Superleuke

• Sophie Arends
    Geverifieerde klant van Het Date Pakket

We twijfelden in het begin om het pakket te kopen omdat het redelijk prijzig is. Echter toch gekozen om het te doen en we hebben zeker geen spijt! Dankzij het date pakket hadden we een onwijs leuke avond vol hilariteit, creativiteit en verbinding. Ik raad iedereen aan om het date pakket te gebruiken voor de perfecte date in huis!

• Steven Horsmans
    Geverifieerde klant van Het Date Pakket

Leuke besteding van de avond met lekkere hapjes en leuke activiteiten.