Het Date Pakket

Het Date Pakket

Het Date Pakket is een complete date in één pakket. Dat betekent: verschillende activiteiten, een hapje en een drankje (verzorgd door lokale ondernemers) die allemaal binnen een thema passen. Zonder je eigen huis te hoeven verlaten kun je samen een onvergetelijk en origineel avondje ‘uit’ beleven.
9,9
Filter 40 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 30 met beschrijving

• Jeroen
    Geverifieerde klant van Het Date Pakket

Hartstikke origineel! En uitstekend verzorgd. Het ziet er allemaal zeer luxe uit.

• Sabina Hendrikx

Superleuke

• Hoe beoordeel je Het Date Pakket?

• Sophie Arends
    Geverifieerde klant van Het Date Pakket

We twijfelden in het begin om het pakket te kopen omdat het redelijk prijzig is. Echter toch gekozen om het te doen en we hebben zeker geen spijt! Dankzij het date pakket hadden we een onwijs leuke avond vol hilariteit, creativiteit en verbinding. Ik raad iedereen aan om het date pakket te gebruiken voor de perfecte date in huis!

• Steven Horsmans
    Geverifieerde klant van Het Date Pakket

Leuke besteding van de avond met lekkere hapjes en leuke activiteiten.

• Rox
    Geverifieerde klant van Het Date Pakket

Heel erg leuk, verrast en origineel

• Monique
    Geverifieerde klant van Het Date Pakket

Pakket is leuk samengesteld met lekkere dingetjes en toegankelijke activiteiten. Zeker een aanrader om eens op een andere manier te daten gewoon vanuit huis.

• Rinda Labordus
    Geverifieerde klant van Het Date Pakket

Super goede service. Enorm erg genoten van het pakket en de leuke dingen die erin zaten!!

• Naomi Jansen
    Geverifieerde klant van Het Date Pakket

Persoonlijke bezorging en compleet verzorgd pakket, daar wordt je toch blij van!

• Anneloes
    Geverifieerde klant van Het Date Pakket

Leuk pakket. Leuke spelletjes en lekker eten!
    Je leert elkaar echt beter kennen en wij zijn ongeveer 2 uur bezig geweest. Heel veel gelachen. Het boekje is veel leeswerk maar als je eenmaal begint is het heel duidelijk.

Antwoord van Het Date Pakket

Dankjewel voor je review, Anneloes! Jullie hadden het testpakket Little Italy en deze tip toen ook doorgegeven! Deze goede feedback hebben we meegenomen in het uiteindelijke ontwerp ;) Nogmaals bedankt!

• Marian
    Geverifieerde klant van Het Date Pakket

Leuk pakket, heel erg compleet en afwisselend. Leuke activiteiten en extra aanvulling met recepten.

• Lotte
    Geverifieerde klant van Het Date Pakket

Snelle levering en fantastische avond gehad met het date pakket! Aanrader!

• Miranda
    Geverifieerde klant van Het Date Pakket

Het was makkelijk bestellen, er was goed en snel contact en het pakket was snel beschikbaar. Goede service!

• Margot
    Review voor Het Date Pakket

Alles is in deze box aanwezig voor een avondvullend romantisch programma! Super leuk om te doen, lekkere hapjes en gezellige activiteiten. Echt een aanrader!

• Rick
    Review voor Het Date Pakket

We hebben echt een topavond beleefd met het Date Pakket! De sfeer was goed, de activiteiten paste goed bij het thema net als de lekkere hapjes. Echt een aanrader als je een originele en romatische avond met zijn tweeën wil beleven!

• Elke
    Review voor Het Date Pakket

Super leuk idee voor je Date Night! Avondvullend programma met allerlei grappige, leuke activiteiten en sfeer makers.

• Desie
    Geverifieerde klant van Het Date Pakket

Leuke spellen en mooi optijd verzonden. Een super leuke avond gehad!

• Esmee
    Review voor Het Date Pakket

Super leuke en originele date voor thuis!

• Tom
    Review voor Het Date Pakket

Ontzettend origineel idee en leuke uitvoering. We hebben erg genoten van een gezellige avond :)

• Liza Blummel
    Geverifieerde klant van Het Date Pakket

Heel leuk idee! We hebben een gezellige avond gehad en veel gelachen. Er zit echt veel in de doos! Precies lang genoeg om je niet te gaan vervelenden.

• Naomi Jansen
    Review voor Het Date Pakket

Origineel product voor avondvullend vermaak! De service is persoonlijk en zeer goed geregeld!