Het Kleinste Huis

Het Kleinste Huis

Theewinkel Het Kleinste Huis biedt een premium collectie van meer dan 200 unieke losse theeën online. Vanuit het kleinste huis van Amsterdam delen we onze passie voor zeldzame en klassieke theeën, elk met een uniek verhaal en superieure kwaliteit.
thee theeproeverij thee abonnement
9,2

• Henk Brandt
    Geverifieerde klant van Het Kleinste Huis

Ze hebben mooie theesoorten.

Beste Henk,

Bedankt voor uw 5 sterren review! We zijn blij dat u geniet van onze theesoorten.

We hopen dat u nog lang van onze thee zult genieten. Neem gerust contact met ons op als u nog vragen heeft.

• Ingrid
    Geverifieerde klant van Het Kleinste Huis

Snelle levering, goede prijs en duidelijke omschrijving op de site.

Dag Ingrid,

Bedankt voor je positieve review! We zijn blij dat je tevreden bent over onze service, prijzen en productbeschrijvingen. Als je in de toekomst nog vragen hebt of hulp nodig hebt, staan we altijd voor je klaar!

- Theewinkel Het Kleinste Huis -

• Hoe beoordeel je Het Kleinste Huis?

• Debby Daams
    Geverifieerde klant van Het Kleinste Huis

Leuk verpakt, gratis proefzakje erbij. Ga zeker mijn thee hier vaker bestellen.

Bedankt Debby!

Wat fijn dat je zo tevreden bent met je bestelling van onze thee en de service! We waarderen je beoordeling enorm.

Geniet van je thee en neem gerust contact met ons op als je nog vragen hebt of andere thee wilt proberen.

• Pauline
    Geverifieerde klant van Het Kleinste Huis

Heb al verschillende keren hier thee besteld. Zeer tevreden. Wordt snel geleverd. De thee is van goede kwaliteit en dat proef je echt! Het is elke keer weer genieten.

Bedankt Pauline!

Leuk om te horen dat je een trouwe klant bent en onze thee waardeert! We streven altijd naar de beste kwaliteit en snelle levering.

Geniet van je volgende bestelling en laat ons weten wat je ervan vindt!

• Angelique Van Berkel
    Geverifieerde klant van Het Kleinste Huis

Mooie en heerlijke thee. Zeer vriendelijke mensen. Snel thuis bezorgd!

Bedankt Angelique!

Leuk om te horen dat je onze thee waardeert en onze service als prettig ervaart! We doen ons best om je een optimale bestelervaring te bieden.

Geniet van je volgende bestelling en laat ons weten wat je ervan vindt!

• Eliza
    Geverifieerde klant van Het Kleinste Huis

Goede matcha thee en mooie matcha set, helaas is de set naar het blijkt wel duurder dan in andere winkels

Bedankt Eliza!

We vinden het fijn dat je onze matcha thee en set waardeert. We streven ernaar om producten van hoge kwaliteit aan te bieden. We betreuren dat je de set ergens anders voor een lagere prijs hebt gezien. We zullen dit meenemen in onze evaluatie.

Geniet van je matcha thee!

• Jos Wemelsfelder
    Geverifieerde klant van Het Kleinste Huis

Top verzending goed product mooi verpakt

Bedankt Jos!

We zijn blij dat je tevreden bent over de verzending, het product en de verpakking. We vinden het belangrijk dat je een prettige bestelervaring hebt bij ons.

Geniet van je aankoop!

• Manalishi Nieweg
    Geverifieerde klant van Het Kleinste Huis

Ik heb gebeld omdat ik er niet uit kwam met mijn bestelling, heel aardig geholpen. de thee is super en ook snel geleverd. Ik kreeg ook nog heel leuk 2 proefzakjes thee om uit te proberen. hier ga ik zeker weer bestellen

Beste Manalishi,

Dank je wel voor je mooie review! We waarderen je 5 sterren review enorm. Fijn om te lezen dat je de thee lekker vind.

Graag tot ziens bij een volgende bestelling of in de winkel!

Theewinkel Het Kleinste Huis

• F

prima klantenserv

Beste F,

Bedankt voor je 5 sterren review! We zijn blij dat je tevreden bent met onze klantenservice.

We hopen je in de toekomst weer te mogen verwelkomen als klant!

Theewinkel Het Kleinste Huis