Het Offgridcentrum

Het Offgridcentrum

Het offgridcentrum helpt je om off-grid jouw dromen te realiseren. Je kunt bij ons terecht voor off-grid energiesystemen, droogtoiletten, waterzuivering en meer informatie over het off-grid wonen.

Of je nu op reis gaat met een camper, boot of tiny house. Je avontuur begint hier bij het off-grid centrum!
9,1

• Joost
    Geverifieerde klant van Het Offgridcentrum

Goede produkten voor een mooie prijs. Vragen worden netjes beantwoord en verzending gaat zelfs in deze drukke periode nog binnen 1 of 2 dagen.

• Massim
    Geverifieerde klant van Het Offgridcentrum

Super service! Hebben mij geholpen met elke vraag en gaven duidelijke antwoorden. Aanrader!

• Hoe beoordeel je Het Offgridcentrum?

• A.J. Kootje
    Geverifieerde klant van Het Offgridcentrum

Supersnel in huis ondanks een pre-order! Helemaal top!

• Pascale Pynte
    Geverifieerde klant van Het Offgridcentrum

Best een juiste dag .Mijn bestelling is tien dagen na de afgesproken dag onverwachts geleverd .zonder een afspraak via a-mail of sms,

• Johann Dijkstra

Was leuk

• Jan
    Geverifieerde klant van Het Offgridcentrum

Goede prijs en snelle levering

• Henk Van den Belt

Prima

• RF Kappé
    Geverifieerde klant van Het Offgridcentrum

Prima,.... snelle reactie op mijn vragen. En coulance omtrent gewijzigde verzendkosten etc.

• G Doorten

• Mark de Ruig
    Geverifieerde klant van Het Offgridcentrum

Ik had een bestelling geplaatst welke ik uiteindelijk wilde annuleren i.v.m. levertijd. Net nadat ik contact had opgenomen wat betreft annuleren kwam er een deellevering binnen. Met offgridcentrum contact opgenomen en overeengekomen de deellevering in mindering te brengen op het te restitueren bedrag. Een dag later stond het geld netjes op mijn rekening, kortom perfecte service en afspraken worden nagekomen! Top!

• Erik Van der Plaats
    Geverifieerde klant van Het Offgridcentrum

Snel geleverd. Goede begeleiding per mail.

• Robert van den Berg

Prima verzorgd. Snel en goed

• Iwan

Snelle levering, mooi winkelaanbod

• Jos de Graaf

Prime geregeld en gecommuniceert

• Mark Debaillie
    Geverifieerde klant van Het Offgridcentrum

Jullie productengamma is interessant, dat is belangrijker dan super snelle levering, maar jullie leveren ook super snel.

• Sander Schouten
    Geverifieerde klant van Het Offgridcentrum

Waterzuivering systeem besteld. Een onderdeel was nog in bestelling en duurde wel wat langer, maar ben goed op de hoogte gehouden en na enige tijd is alles netjes verstuurd en goed aangekomen.

• Wouter de Jong
    Geverifieerde klant van Het Offgridcentrum

Product was vrij simpel in elkaar te zetten. Vullen het met water uit de regenton. Zijn zeer tevreden over dit product.

• els van petegem

Goed geïnformeerd over bestelling

• Xxxx

Snelle levering, netjes ingepakt

• Manon Ossevoort
    Geverifieerde klant van Het Offgridcentrum

Alles wat je nodig hebt voor Offgrid. Helemaal blij met de uitvinding van de Ejektortank.

Goed contact en hulp van mensen met kennis.