Het Theeplankje

Het Theeplankje

Bij Het Theeplankje vind je verse thee met een verhaal en originele thee cadeaus voor iedere gelegenheid. Van handgemaakt Theeplankje tot luxe Giftbox en van theeproeverij tot handige accessoires. Met liefde gemaakt, met liefde gegeven.
9,2
  • Marguerita
    Review voor Het Theeplankje

Ik zocht twee leuke thee-cadeaus en hier gevonden. Bestellen ging eenvoudig, levering snel en accuraat. De cadeaus waren stijlvol en zorgvuldig in gepakt met een lief handgeschreven kaartje van de eigenaresse erbij. Dat maakt je bestelling heel persoonlijk.

• Sandra
    Review voor Het Theeplankje

De lekkerste thee en word met alle liefde ingepakt, je word al blij alleen als dat mooie pakketje binnenkomt. Wanneer je de thee drinkt proef je elk ingrediënt. Super lekkere thee 🫖 ❤️ Ook super leuk om een cadeaubon cadeau te geven.

• Hoe beoordeel je Het Theeplankje?

• Eni
    Review voor Het Theeplankje

Zo een mooie en unieke cadeau om te geven en krijgen! Ik had de giftbox 'Hieper de Piep' besteld als verjaardagscadeau. Zowel ik als de ontvanger waren er heel blij mee! Alles was heel mooi en netjes verpakt. Ik kan 'Het Theeplankje' alleen maar aanraden.

• Kelly
    Review voor Het Theeplankje

Bestelling werd na het plaatsen direct verwerkt en werd snel geleverd. Het is een feestje om het uit te pakken. Zelf had ik het gekocht als cadeau en was meteen klaar om te geven. Dit wordt met liefde en passie ingeplakt, grote aanrader!

• Maartje Van Der Meijden
    Review voor Het Theeplankje

Zelf ben ik een enorme thee leut en zocht een cadeau voor schoonmoeder heb mijzelf ook verwend tijdens de bestelling. Snel ontvangen en super leuk ingepakt.. Tot in de puntjes verzorgt en alsof kiezen al niet moeilijk genoeg was zaten er ook proefzakjes bij wat een aangename verassing ik bestel snel weer!

• Jolien
    Review voor Het Theeplankje

Marleen dacht heel fijn mee met het samenstellen van mijn luxe theeplank. Met zichtbare zorg en liefde maakte zij er een mooi geheel van, wat als kers op de taart ook nog eens geweldig leuk was ingepakt.
    Een waar feestje om te mogen ontvangen en nog belangrijker: de thee smaakt héérlijk!
    Bij mijn bestelling zat ook nog eens een mooie kortingscode om mijn thee voortaan voordelig te bestellen, om mijn theeplankje makkelijk aan te vullen.

• Moniek
    Review voor Het Theeplankje

Heerlijke thee. Met liefde gemaakt en ingepakt. Snelle levering. Echt elke keer weer een cadeau om uit te pakken en te drinken.