Het Vloeren Magazijn

Het Vloeren Magazijn

Het Vloeren Magazijn garandeert je de beste vloeren, service en garantie voor een scherpe prijs.
Filter 21 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 16 met beschrijving

• Paul
    Geverifieerde klant van Het Vloeren Magazijn

Ik ben erg tevreden met de vloer en de beklede trap, het leggen ervan en de contacten met het Vloeren Magazijn en het personeel.

• Eline Fleuren - Hoekstra
    Geverifieerde klant van Het Vloeren Magazijn

Aardige mensen, denken goed met je mee, mooie vloer, goede prijs.

• Hoe beoordeel je Het Vloeren Magazijn?

• Patricia Jansen
    Geverifieerde klant van Het Vloeren Magazijn

Wat een fantastisch bedrijf, op het laatste moment wilde ik toch nog andere plinten, geen probleem! Huis werd later opgeleverd dan gepland, geen probleem! Zeer vakkundig en superstrak gelegd vloertje, en voor een hele goede prijs. In een woord SUPER.

• Timothy
    Geverifieerde klant van Het Vloeren Magazijn

Goede service, snel en een super mooie vloer.

• Anne- Laure Vaillant
    Geverifieerde klant van Het Vloeren Magazijn

Very fast to answer, finding solutions, flexible, great communication and good price. Everything from start to end was a great experience, from choosing the right floor to ordering it, to making adjustments, to the delivery (perfectly on time, very flexible with the timelines. Which can be hard for new buildings!), then the installation was again perfectly scheduled, on time, efficient, fast, and the result is even better than we could hope for! Again, very very happy!

• Wessel S

Alle lof verdient!

• Nick
    Geverifieerde klant van Het Vloeren Magazijn

Zeer tevreden. De verbouwing liep wat uit waardoor de planning van het leggen van de vloer aangepast moest worden. Hierin werd meegedacht en het kon allemaal snel opgelost worden. De vloer ziet er super uit, zeker aan te raden!

• Patrick -

Goede service en vriendelijk

• John
    Geverifieerde klant van Het Vloeren Magazijn

Mooie vloer, mooie prijs en netjes gelegd door de vakmannen! Zeer tevreden! En zeker een aanrader.

• Gert-Jan van der Pligt
    Geverifieerde klant van Het Vloeren Magazijn

Vriendelijke mensen! Goed werk geleverd! zeer tevreden over Het Vloerenmagazijn. De volgende vloer komt daar weer vandaan!

• Familie Gooyers
    Geverifieerde klant van Het Vloeren Magazijn

Hele prettige communicatie. We zijn vanaf het eerste contact snel en prettig te woord gestaan. Afspraken werden steeds een dag van tevoren nog weer eens bevestigd. Ook tijdens het leggen van de vloer werden we meermaals op de hoogte gehouden. Na het leggen hadden we een paar kleine kiertjes gezien, maar dit is snel en vakkundig opgelost. Een aanrader dus!

• Kenneth Nazir-Mussche
    Geverifieerde klant van Het Vloeren Magazijn

Keurige vloer, supermooi gelegd, ook de plinten mooi afgewerkt. Ik beveel het Vloerenmagazijn zeker aan.

• Belinda De Waal
    Geverifieerde klant van Het Vloeren Magazijn

Top bedrijf , werken netjes voor een mooie vloer met goede prijzen . En vriendelijk en netjes personeel .

• Nicole Tiemessen
    Geverifieerde klant van Het Vloeren Magazijn

Goede service, vakkundig gelegd. Erg mooie vloer!

• Aj
    Geverifieerde klant van Het Vloeren Magazijn

Mooie pvc vloer laten leggen. Geweldige service. Ze doen wat ze zeggen en ze zeggen wat doen! Top!

• Erik Bouwers
    Geverifieerde klant van Het Vloeren Magazijn

Toppers! Op goed advies uitgekomen op de Belakos Palazzo 720, wat een prachtige vloer!