Het heerlijke Theehoekje

Het heerlijke Theehoekje

Verkoop van biologische losse thee en kruiden. Verkoop van accessoires voor het bereiden, opbergen, zetten en compleet maken van je thee beleving en heerlijke biologische chocolade.

• Dany Jansen
    Geverifieerde klant van Het heerlijke Theehoekje

Goed geholpen door de leuke blogs op de website. Leuke en betaalbare producten. Daarna leuk en fijn contact met de verkoper. Het is heerlijk en leuk ontvangen door de klant. Kortom uitstekend!

• miranda

Heerlijke thee, snelle service

• Hoe beoordeel je Het heerlijke Theehoekje?

• Maan Ritfeld
    Geverifieerde klant van Het heerlijke Theehoekje

Magische lekkere droomthee besteld helemaal blij mee, en snelle service. Dank je wel!

• Frank van Bergen
    Geverifieerde klant van Het heerlijke Theehoekje

Zo mooi hoe de soultea op de ontvanger is samengesteld en een inspirend schrijven is toegevoegd. En dan natuurlijk de heerlijk smaak van de thee! echt een aanrader

Antwoord van Het heerlijke Theehoekje

Wat fijn te horen Frank, bedankt voor je mooie review!

• Marije Markies
    Geverifieerde klant van Het heerlijke Theehoekje

Ik had het verkeerde knopje ingedrukt dus in plaats van verzenden had ik afhalen gedrukt. Dat had geen probleem geweest als ik dichterbij had gewoond. Maar dat is niet het geval. Even een berichtje gestuurd of het toch nog verstuurd kon worden en dit was geen probleem! Heel fijn, twee dagen later kon ik heerlijk genieten van een lekker kopje thee😊

Antwoord van Het heerlijke Theehoekje

Dank je wel voor je review! Kleine moeite en ik ben blij dat je lekker geniet van de heerlijke thee.

• Janine
    Geverifieerde klant van Het heerlijke Theehoekje

Hele goede service, originele theegeschenken en heerlijke thee! Snel geleverd, snelle en duidelijke reactie op vragen. Ga zeker vaker bestellen!

Antwoord van Het heerlijke Theehoekje

Bedankt voor je mooie review! En heel graag gedaan, ik kijk uit naar je volgende bestelling!

• Nicole Coppelmans
    Geverifieerde klant van Het heerlijke Theehoekje

Fijne service, goed verpakt en een leuk extraatje.

Antwoord van Het heerlijke Theehoekje

Bedankt voor je review! Geniet er lekker van

• Brigit Boermans

Snelle levering.
    Product goed verpakt in een precieze maat doos dus geen overbodig verpakkingsmateriaal.

Antwoord van Het heerlijke Theehoekje

Bedankt voor je review! Fijn te horen, geniet van je heerlijke thee!

• Erna Schipper
    Geverifieerde klant van Het heerlijke Theehoekje

Goede service, bij contact werd er correct gehandeld. Alleen de adventkalender had ik mij anders voorgesteld. Ik ben zelf aan het fröbelen geslagen om er toch een soort van kalender van te maken voor onze 11-jarige kleindochter.

Antwoord van Het heerlijke Theehoekje

Bedankt voor de review! We hebben al even contact gehad en met de bij de genummerde kalender geleverde knijpertjes en het draad zal het vast lukken er wat moois van te maken! Ik hoop dat uw kleindochter er heerlijk van zal genieten.

• Jorien De Vries
    Geverifieerde klant van Het heerlijke Theehoekje

Mijn bestelling werd prachtig ingepakt bij mij thuis bezorgd. Echt een cadeautje om uit te pakken en daar word ik blij van. De adventskalender krijgt een leuke plek in huis, benieuwd naar de 24 diverse theeën.

Antwoord van Het heerlijke Theehoekje

Wat fijn te lezen deze review! Dank je wel. Geniet er heerlijk van!

• Maroeska Ellen
    Geverifieerde klant van Het heerlijke Theehoekje

Blij met m'n bestelling, naast de heerlijke losse thee, heb ik ook de adventskalender gekocht! Zo leuk om te ontvangen, het is met aandacht en zorg ingepakt. Ik kijk nu al uit naar de eerste advent. En natuurlijk m'n volgende bestelling voor meer heerlijke thee!

Antwoord van Het heerlijke Theehoekje

Heel graag gedaan! en zo fijn hoe je zo kunt genieten van de heerlijke thee! Dank voor je mooie review.

• Danielle Vlierman

Snel, vriendelijk, kwaliteit

Antwoord van Het heerlijke Theehoekje

Dank je wel! Heel fijn om te horen!

• Arianne
    Geverifieerde klant van Het heerlijke Theehoekje

Vlotte reactie op vragen per e-mail, goed geholpen en prima product voor goede prijs ontvangen.

Antwoord van Het heerlijke Theehoekje

Bedankt! Fijn te horen dat je tevreden bent!

• Piet De kant

Gewoon op tijd geleverd. Prima

Antwoord van Het heerlijke Theehoekje

Bedankt voor de review! Fijn te horen!

• Jannie Halma
    Geverifieerde klant van Het heerlijke Theehoekje

Was best oke heb nog niet de bestelling, naar komt binnenkort veel keuze in thee

Antwoord van Het heerlijke Theehoekje

bedankt voor de review! Ondertussen heb je de thee ontvangen! Ben erg benieuwd naar je smaak ervaring!

• Marijke van Nassau

leuke en goed service

Antwoord van Het heerlijke Theehoekje

Bedankt voor je review! Fijn dat je het zo ervaren hebt

• Laura Koppenol
    Geverifieerde klant van Het heerlijke Theehoekje

super leuk :D zal het zeker aan mijn vrienden aanbevelen

Antwoord van Het heerlijke Theehoekje

Ah super fijn! Dat is altijd leuk om te horen!

• Maroeska Ellen
    Review voor Het heerlijke Theehoekje

Heerlijke -losse- thee met liefde verpakt, snel verzonden. En vooral met aandacht voor je wensen en tips om nog meer te genieten van de thee. Voor elk moment wel thee te vinden, ook super leuk om te geven!

Antwoord van Het heerlijke Theehoekje

Dank je wel Maroeska!! Dat is precies waar ik voor sta! Geniet van je heerlijke theesoorten!

• Gerie Baij
    Geverifieerde klant van Het heerlijke Theehoekje

Fantastisch verzorgd denken nog met je mee als je iets vergeten bent. TOP

Antwoord van Het heerlijke Theehoekje

Bedankt voor de mooie review! Fijn dat alles naar wens is gegaan!

• Elisabeth
    Geverifieerde klant van Het heerlijke Theehoekje

Heerlijke producten, mooi verpakt, en fijne communicatie!

Antwoord van Het heerlijke Theehoekje

Wat fijn te horen dat je tevreden bent met de producten! Geniet er lekker van!