Het heerlijke Theehoekje

Het heerlijke Theehoekje

Verkoop van biologische losse thee en kruiden. Verkoop van accessoires voor het bereiden, opbergen, zetten en compleet maken van je thee beleving en heerlijke biologische chocolade.

Lidmaatschap per 09-03-2024 stopgezet

• Helma Boertjes
    Geverifieerde klant van Het heerlijke Theehoekje

Mooi verpakt, niet duur, communicatie fijn. De producten waren een kadootje dus kan niets zeggen over de smaak..

• Fiona Meereboer

Prima en snel geholpen

Antwoord van Het heerlijke Theehoekje

Fijn om te lezen, bedankt voor het delen!

• Esther Meijer
    Geverifieerde klant van Het heerlijke Theehoekje

Heerlijke thee, met liefde verpakt!

Antwoord van Het heerlijke Theehoekje

Dank je wel, leuk om te lezen!

• Elvira van Gastele
    Geverifieerde klant van Het heerlijke Theehoekje

Snel geleverd, fijne thee en leuk verpakt!

Antwoord van Het heerlijke Theehoekje

Wat fijn om te lezen, dank je wel!

• Dany Jansen
    Geverifieerde klant van Het heerlijke Theehoekje

Goed geholpen door de leuke blogs op de website. Leuke en betaalbare producten. Daarna leuk en fijn contact met de verkoper. Het is heerlijk en leuk ontvangen door de klant. Kortom uitstekend!

Antwoord van Het heerlijke Theehoekje

Wat fijn te lezen dat de blogs je zo geholpen hebben! Bedankt voor de review!

• miranda

Heerlijke thee, snelle service

Antwoord van Het heerlijke Theehoekje

Dank je wel voor je mooie review miranda.

• Maan Ritfeld
    Geverifieerde klant van Het heerlijke Theehoekje

Magische lekkere droomthee besteld helemaal blij mee, en snelle service. Dank je wel!

Antwoord van Het heerlijke Theehoekje

Dank voor je mooie review en geniet van de heerlijke magie in je kopje

• Frank van Bergen
    Geverifieerde klant van Het heerlijke Theehoekje

Zo mooi hoe de soultea op de ontvanger is samengesteld en een inspirend schrijven is toegevoegd. En dan natuurlijk de heerlijk smaak van de thee! echt een aanrader

Antwoord van Het heerlijke Theehoekje

Wat fijn te horen Frank, bedankt voor je mooie review!

• Marije Markies
    Geverifieerde klant van Het heerlijke Theehoekje

Ik had het verkeerde knopje ingedrukt dus in plaats van verzenden had ik afhalen gedrukt. Dat had geen probleem geweest als ik dichterbij had gewoond. Maar dat is niet het geval. Even een berichtje gestuurd of het toch nog verstuurd kon worden en dit was geen probleem! Heel fijn, twee dagen later kon ik heerlijk genieten van een lekker kopje thee😊

Antwoord van Het heerlijke Theehoekje

Dank je wel voor je review! Kleine moeite en ik ben blij dat je lekker geniet van de heerlijke thee.

• Janine
    Geverifieerde klant van Het heerlijke Theehoekje

Hele goede service, originele theegeschenken en heerlijke thee! Snel geleverd, snelle en duidelijke reactie op vragen. Ga zeker vaker bestellen!

Antwoord van Het heerlijke Theehoekje

Bedankt voor je mooie review! En heel graag gedaan, ik kijk uit naar je volgende bestelling!

• Nicole Coppelmans
    Geverifieerde klant van Het heerlijke Theehoekje

Fijne service, goed verpakt en een leuk extraatje.

Antwoord van Het heerlijke Theehoekje

Bedankt voor je review! Geniet er lekker van

• Brigit Boermans

Snelle levering.
    Product goed verpakt in een precieze maat doos dus geen overbodig verpakkingsmateriaal.

Antwoord van Het heerlijke Theehoekje

Bedankt voor je review! Fijn te horen, geniet van je heerlijke thee!

• Erna Schipper
    Geverifieerde klant van Het heerlijke Theehoekje

Goede service, bij contact werd er correct gehandeld. Alleen de adventkalender had ik mij anders voorgesteld. Ik ben zelf aan het fröbelen geslagen om er toch een soort van kalender van te maken voor onze 11-jarige kleindochter.

Antwoord van Het heerlijke Theehoekje

Bedankt voor de review! We hebben al even contact gehad en met de bij de genummerde kalender geleverde knijpertjes en het draad zal het vast lukken er wat moois van te maken! Ik hoop dat uw kleindochter er heerlijk van zal genieten.

• Jorien De Vries
    Geverifieerde klant van Het heerlijke Theehoekje

Mijn bestelling werd prachtig ingepakt bij mij thuis bezorgd. Echt een cadeautje om uit te pakken en daar word ik blij van. De adventskalender krijgt een leuke plek in huis, benieuwd naar de 24 diverse theeën.

Antwoord van Het heerlijke Theehoekje

Wat fijn te lezen deze review! Dank je wel. Geniet er heerlijk van!

• Maroeska Ellen
    Geverifieerde klant van Het heerlijke Theehoekje

Blij met m'n bestelling, naast de heerlijke losse thee, heb ik ook de adventskalender gekocht! Zo leuk om te ontvangen, het is met aandacht en zorg ingepakt. Ik kijk nu al uit naar de eerste advent. En natuurlijk m'n volgende bestelling voor meer heerlijke thee!

Antwoord van Het heerlijke Theehoekje

Heel graag gedaan! en zo fijn hoe je zo kunt genieten van de heerlijke thee! Dank voor je mooie review.

• Danielle Vlierman

Snel, vriendelijk, kwaliteit

Antwoord van Het heerlijke Theehoekje

Dank je wel! Heel fijn om te horen!

• Arianne
    Geverifieerde klant van Het heerlijke Theehoekje

Vlotte reactie op vragen per e-mail, goed geholpen en prima product voor goede prijs ontvangen.

Antwoord van Het heerlijke Theehoekje

Bedankt! Fijn te horen dat je tevreden bent!

• Piet De kant

Gewoon op tijd geleverd. Prima

Antwoord van Het heerlijke Theehoekje

Bedankt voor de review! Fijn te horen!

• Jannie Halma
    Geverifieerde klant van Het heerlijke Theehoekje

Was best oke heb nog niet de bestelling, naar komt binnenkort veel keuze in thee

Antwoord van Het heerlijke Theehoekje

bedankt voor de review! Ondertussen heb je de thee ontvangen! Ben erg benieuwd naar je smaak ervaring!

• Marijke van Nassau

leuke en goed service

Antwoord van Het heerlijke Theehoekje

Bedankt voor je review! Fijn dat je het zo ervaren hebt