Hewec
Kabels & Adapters
8,4
  • F. van Kuijen
    Review voor Hewec

Mijn kinderen wilde graag een Mp3 speler voor school. 2 besteld met 4gb kaartjes. Waardeloze (aliexpress) kwaliteit. Ze werken beide niet naar behoren. Ook zijn de 4gb kaartjes waarschijnlijk chineze troep, want alles boven 500mb speelt niet af. Verkoper "kan zich niet vinden in deze beweringen" . Ik mag ze "zonder opgaaf van redenen" op eigen kosten retourneren. Op de site onder retour staat echter niets over retour op eigen kosten, los daarvan: waren ze gewoon in orde geweest had ik ze gehouden. Waardeloze verkoper dus.

Antwoord van Hewec

De verzendkosten voor het retour sturen zijn voor uw eigen rekening zoals ook vermeld in de algemene voorwaarde waarmee u akkoord bent gegaan.
    De 4GB kaartjes dienen geformatteerd te worden op FAT32 met de standaard toegewezen clustergrote heeft u 4gb beschikbaar.

• Freddy
    Review voor Hewec

Mijn product was defect. Foto's toegezonden. Moest met track en trace worden terug gestuurd terwijl dit net zo duur was als een nieuwe kopen. Niet de service die ik verwacht.

Antwoord van Hewec

Beste Freddy,

Hoe komt u er bij dat u retour moest sturen ?
    U trekt de dongle kapot maar wij hebben u als service zonder retour op onze kosten een nieuwe toegestuurd en als dank geeft u ons een 1, dat is ook niet erg vriendelijk.

Wij hebben u 24-9-2020 20:44 gemaild met dit bericht :
    Beste,

Voor ons is verzenden helaas ook niet gratis .

Wij sturen u op onze kosten een nieuwe toe als deze dongle niet werkt moet u de driver instaleren.

Met vriendelijke groet

Powerwebshop

Op 24-09-2020 16:24 schreef Freddy Jeurissen :

Geachte heer Weinand,

Gisteren heb ik bij uw webshop een bluetooth dongle gekocht. Deze was vandaag al geleverd waarvoor bedankt. Helaas kreeg ik deze niet werkend. Toen ik deze vervolgens uit de USB aansluiting haalde bleef de helft er in zitten. Zie bijgevoegde foto. Hoe kunnen we dit oplossen? Retourneren met track en tracé is duurder dan een nieuwe kopen.

Freddy Jeurissen

• Hoe beoordeel je Hewec?