Heylampie.nl

Heylampie.nl

Heylampie.nl, de online retailer in licht en lichtbronnen. Van vintage lichtbronnen to huidige moderne lichtbronnen vindt je gemakkelijk hier online tegen dumpprijzen.

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 14-11-2023 ingetrokken

8,4
Filter 73 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 56 met beschrijving

• Leo Laureyssens
    Geverifieerde klant van Heylampie.nl

Er wordt niet geantwoord op e-mails en de telefoon wordt niet opgenomen.
    Hoewel in voorraad, duurde het 14 dagen eer ik mijn bestelling in huis had.

Een nul over de gehele lijn dus !!!

• A. Marsman

Snelle levering, uitstekend verpakt

• Hans Versluis
    Geverifieerde klant van Heylampie.nl

Op 22 mei besteld, nog steeds niets ontvangen.

Antwoord van Heylampie.nl

Bedankt voor uw review. Wij waarderen elke review goed of minder goed. Hopelijk heeft u uw bestelling nu wel netjes ontvangen.

• Jo Huijts
    Geverifieerde klant van Heylampie.nl

Bestelling was geplaatst rond 12.00 en zou dan volgens wat er op de site stond, diezelfde dag verzonden worden. Dat is niet gebeurd. Pas de volgende dag werd de bestelling door hey lampie verwerkt. De gedane belofte is dus niet waargemaakt. Ik had het artikel zéér dringend nodig en vertrouwde dus op de info op de website. Dát was namelijk de reden (de toegezegde snelle levertijd) dat ik juist hier bestelde. Had ik dit van tevoren geweten, had ik het artikel ook elders kunnen bestellen of halen. Het artikel is echter i.p.v. op dinsdag pas op donderdag aangekomen. Het niet nakomen van een zakelijke belofte zie ik helaas als een slechte zaak, die ik daarom beoordeel met één ster.

Antwoord van Heylampie.nl

Bedankt voor uw review, wij waarderen elke review of deze nu goed of minder goed is. Helaas komt het soms voor dat een product niet op voorraad is, hoewel we zo veel mogelijk dat proberen tegen te gaan moet soms een artikel bijbesteld worden. Hopelijk bent u alsnog blij met uw aankoop.

• Hubert Zak

• P Braber

Op tijd geleverd

• Ap
    Geverifieerde klant van Heylampie.nl

In eerste instantie ging het niet goed.in plaats van 4 werden er maar 2 van de 4 bestelde lampen geleverd. Na het sturen van 2 mails en 1 telefoontje is het opgelost.

Antwoord van Heylampie.nl

Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent. We nemen natuurlijk de communicatie mee in ons verdere klantcontact.

• Marleen Zwartbol

Snelle levering, binnen 1 dag geleverd en normale prijs

Antwoord van Heylampie.nl

Bedankt voor uw positieve review! Goed om te horen dat u er blij mee bent.

• K Hoendervangers
    Geverifieerde klant van Heylampie.nl

Ik bestelde een halogeen lampje #N2022/001L16 en heb 11,46 euro etaald en heb een heel ander gekregen 043168 914284 staat op het doosje en dit nr. Staat op de verpakking #Y510H2B#37#0303#

Antwoord van Heylampie.nl

Neemt u AUB even contact met ons op, dan gaan we dat uiteraard voor u oplossen ^Tim

• A Veen
    Geverifieerde klant van Heylampie.nl

Ik ging voor de goedkoopste verzendoptie, dwz afhalen in de buurt met “Homerrr” (leuk alternatief dacht ik) echter wat ik woensdag 14 juli heb betaald krijg ik volgens Homerrrrr vrijdag 22 juli pas.
    >> vandaag 20 juli afgeleverd drop off point !<<
    En dat vind ik een beetje te veel van het goede. Kans is dat ik ook niets krijg. Want die klachten lees ik ook…. Dus kijk of het zinvol is om elders te bestellen want het telefoonnummer van klantenservice is onbereikbaar, constant “in gesprek”, en dat lijkt mij onwaarschijnlijk! (Dag & nacht)
    Een e-mail met een opmerking over Homerrrr krijg ik terug. Dus contact loopt niet vlotjes.
    Krijg bericht van betreffende firma, heb aangegeven al ontelbare keren gebeld te hebben, ook s’avonds laat. En zelfs NU vandaag diverse keren. Alsmaar in gesprek. Dan krijg ik e-mail adres, en krijg ik mijn e-mails met uitleg terug. Dus die zogenaamde “diverse manieren om contact te maken” worden vanzelf minder. Geen excuses meer, telefoonnummer ONBEREIKBAAR, e-mail adres ONBEREIKBAAR.

Beste heer,
    U heeft gekozen voor Homerr, vervolgens hebben wij deze op 14- juli aan u verzonden. Homerr is inderdaad langzamer dan reguliere post, echter staat er wel tegenover dat het zeer voordelig is, de reden dat u dit ook gekozen heeft.

Verder heeft u nog geen enkele contact met ons verder opgenomen. We zijn dagelijks op diverse manieren bereikbaar. Tevens wil ik u bij deze garanderen dat als Homerr de bezorging laat afweten wij zeker naar een passende oplossing voor u gaan zoeken. Momenteel vinden wij uw stellingen een beetje voorbarig en zeer jammer om te horen.

• Anita Haga-Buis
    Geverifieerde klant van Heylampie.nl

Vlotte levering en kwaliteit voor een lage prijs!

Antwoord van Heylampie.nl

Bedankt voor uw positieve review. Wat u schetst streven wij elke dag naar. Bedankt!

• Adrie Huffmeijer
    Geverifieerde klant van Heylampie.nl

Duurde meerdere dagen voor het pakket aankwam.

Antwoord van Heylampie.nl

Bedankt voor uw behoordeling, wij waarderen elk oordeel van onze klanten. Jammer om te horen dat uw pakket vertraging heeft ondervonden.

• Ernst Buijsers
    Geverifieerde klant van Heylampie.nl

Op advertentie staat voor 12 uur besteld volgende dag in huis.Lampen donderdag 2 juni besteld en nu nog niet bezorgd hele slechte bezorging

Antwoord van Heylampie.nl

U heeft gekozen voor Homerr als verzendwijze. Helaas zijn deze inderdaad een stuk trager dan de reguliere verzendwijzen. Dit staat ook aangegeven op onze website. Hopelijk bent u alsnog tevreden met uw bestelling.

• J. Mijnlieff-Veerman

Sneller leveren

Antwoord van Heylampie.nl

Bedankt voor uw positieve beoordeling. We hechten veel waarde aan de waarderingen van onze klanten.

• Tineke Van Es
    Geverifieerde klant van Heylampie.nl

Heb het product na twee weken nog steeds niet ontvangen.

Antwoord van Heylampie.nl

Heeft u het pakket inmiddels ontvangen? We zien dat deze nog op
    Je pakket is onderweg naar de door jou geselecteerde Homerr staat. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Kunt u contact met ons opnemen? dan zullen wij er direct naar kijken.

• Paul Kluts

8dagen geleden wat besteld nog niets ontvangen

Antwoord van Heylampie.nl

U heeft het pakket opgehaald op dezelfde dag als uw review. U heeft gekozen voor Homerr, deze doen er gemiddeld 3 dagen over om uw pakket op het afhaalpunt te bezorgen, Let wel dat er een weekend tussen zat. Hopelijk bent u wel tevreden met uw bestelling.

• David Borkes

Gewoon goed!

Antwoord van Heylampie.nl

Bedankt voor uw positieve review. Daar worden we heel blij van na de server crash dit weekend. Nu komen we nog beter en nog harder terug. ^Tim

• Jessie Sebregts
    Geverifieerde klant van Heylampie.nl

Andere bezorg dienst post nl is klote

Antwoord van Heylampie.nl

Bedankt voor uw review, echter wel wat kort door de bocht. Kunt u meer toelichting geven in een email aan klantenservice@dthomeshopping.nl? U heeft namelijk zelf gekozen voor postnl bij bestellen. We versturen ook met DPD, Homerr en viatim