Hi-Stands
Webwinkel voor Audio/Video accessoires. Zo kunt u bij ons terecht voor onder andere hoofdtelefoons Draaitafels, Elementen, Bekabeling, Luidsprekers, Ontkoppeling en Reinigings producten.
9,2

• Mark
    Review voor Hi-Stands

Prima service, vragen worden snel en goed beantwoord. Zeer scherp aanbod, gevolgd door snelle levering.
    Mijn eerste ervaring met Hi-Stands is zeer positief!

• Jur
    Review voor Hi-Stands

Goede service ondanks dat helaas het verkeerde artikel geleverd werd. Na een mailtje werd dit snel opgelost door het juiste artikel alsnog op te sturen en het was niet nodig het verkeerd geleverde artikel terug te sturen!

Antwoord van Hi-Stands

Beste Jur, bedankt voor je review en fijn dat we het zo hebben kunnen oplossen.
    Tot de volgende keer.

• Hoe beoordeel je Hi-Stands?

• Neddy Lowyck
    Review voor Hi-Stands

Enkele LeGo pluggen besteld aan een scherpe prijs met gratis verzending...24h later al geleverd bij mij thuis in Belgie.
    Had voordien een mail gestuurd ivm voorradig...binnen het uur had ik een reply!

Hi-stands is een topper!!!

• Rogier
    Review voor Hi-Stands

Snelle verzending na betaling en goede voorraad

• Ronald Bakker
    Review voor Hi-Stands

Snelle levering, product voldoet aan verwachting.

• Patrick van de Maat

top snel geregeld

• R. Jansen
    Review voor Hi-Stands

Alles snel en vlot verlopen. Is een aanrader.

• David Saura
    Review voor Hi-Stands

Ik moest PostNL verzendkosten betalen om een ​​defect product te retourneren

Antwoord van Hi-Stands

Bedankt voor uw beoordeling. U heeft aangegeven dat de Hip-Dac defect was, dit was echter niet zo. En zijn dus de retour kosten voor eigen rekening. Wij hebben u uit goodwill een kortingscode gegeven die u kunt gebruiken bij een volgende aankoop, dit om u tegemoet te komen in de kosten. We vinden het dan ook jammer dat u naderhand een negatieve beoordeling plaatst op Webwinkelkeur. Maar goed dat is uw keuze.

• Dave van Hinte
    Review voor Hi-Stands

Goed advies,Service heel goed en snel verzonen..ook de prijzen zijn scherp

• Bart Veldhuis

Zeer attent

• Pieter Meermans
    Review voor Hi-Stands

Vlotte levering, netjes verpakt in doos 'op maat', heldere berichtgeving over de bezorging. Helaas kwam ik er later achter dat het artikel ondanks de 10% korting tóch niet zo scherp geprijsd was als ik dacht.

• H. Van der Hilst

Uitstekende service, welwillend.

• Wim Geleijnse
    Review voor Hi-Stands

Alles geweldig.... website,produkt, prijs en levering. Houden zo !!!

• Stefan Franssen
    Review voor Hi-Stands

Erg goed geholpen en snel geleverd!

• Ruud Noverraz
    Review voor Hi-Stands

Het maakt niet uit op welk uur van de dag je een bestelling plaatst, je krijgt direct respons en dan zie je de naam Eric Beenhakkers, dan weet je zeker dat alles top voor elkaar komt, super zaak, super services.

• Gert-Jan Hartog

Sublieme service!
    Stofkap voor mijn Okki Nokki platenreiniger besteld.
    Foto's meegestuurd van het probleem, zijnde een misvorming in de kap.
    Omruilen geen enkel probleem, oude stofkap kon ik houden nieuwe is reeds via Okki Nokki onderweg!

• Peter van der Harst
    Review voor Hi-Stands

Ruime sortering, scherpe prijs supersnelle levering!!

• Eric Mirer
    Review voor Hi-Stands

Snelle levering en keurig nette en snelle afhandeling van klacht.
    Ik raad deze webwinkel van harte aan.

• Ingrid van der Vliet
    Review voor Hi-Stands

Ik heb voor het eerst iets besteld en de service en de verzending van jullie was Top.

• Robin
    Review voor Hi-Stands

Heel fijn contact en nette afhandeling na wat vragen over mijn bestelling