Hidzo
Verkoop van zonnebrillen en horloges
8,4
Filter 486 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 484 met beschrijving

• Anoniem
    Review voor Hidzo

Horloge besteld, deze was snel in huis. Het horloge ging echter niet aan en was dus kapot. Hier telefonisch contact contact over gehad waarna ik het horloge kosteloos kon terugsturen en een nieuwe opgestuurd kreeg.
    Kortom, goede webshop met uitstekende (klanten)service!

• Correct

Snelle levering.
    Keurige dienst.

• Hoe beoordeel je Hidzo?

• Melany
    Geverifieerde klant van Hidzo

Vanwege de feestdagen duurde de levering langer, dit was te verwachten en was zeker geen probleem. Toen het product eindelijk geleverd zou worden kwam hij beschadigd binnen. Glasplaat van de horloge was in meerdere stukken gebroken. Contact genomen en foto's door gestuurd echter tot op vandaag nog geen reactie gekregen.

Beste Melany,

Bedankt voor je beoordeling.
    Vervelend dat het artikel defect is aangekomen, dit is natuurlijk niet de bedoeling.
    Ik zie inderdaad dat je contact hebt opgenomen maar na onze sluitingstijd op vrijdag daarom is er nog geen reactie gegeven op je verstuurde bericht. Mijn collega zal vandaag contact met je opnemen om dit goed op te lossen.

Kayleigh van Hidzo

• Diet
    Review voor Hidzo

Handschoenen besteld bij Hidzo.
    Bestelling kwijt geraakt bij Postnl.
    Keurig opgelost door Hidzo.
    Kreeg meteen nieuwe handschoenen opgestuurd, die vanmiddag werden bezorgd.
    Hele goede service dus!

• anita ....

• Karin

Goede service. Goed artikel. Kleuren goed

• Wim
    Geverifieerde klant van Hidzo

Alles zeer punctueel behandeld.

• Brenda
    Geverifieerde klant van Hidzo

Hele snelle levering! Zeer tevreden!

• F

Sneĺle levering

• Ronn

Snel en duidelijk

Beste Ronn,

• corrie
    Geverifieerde klant van Hidzo

kleuren vielen tegen , zou blauw wit en rood zijnmaar is blauw grijs en creme , heb hem gehouden omdat ik hem nodig had !

Beste Corrie,
    Bedankt voor je beoordeling. Vervelend dat het artikel niet de kleur had die je verwachten. Ik zal de product foto van het artikel laten nakijken en aanpassen indien nodig.
    Mocht je nog tips hebben horen wij dit graag.

• geen
    Geverifieerde klant van Hidzo

goed geregeld en afgehandeld.

Beste Geen,

• Ilona
    Geverifieerde klant van Hidzo

Hele mooie zachte sjaal gekocht. Budgetvriendelijk. Snelle levering, zorgvuldig verpakt. Kleur identiek aan websitefoto.

Antwoord van Hidzo

Beste Ilona, Bedankt voor je positieve beoordeling. Het doet ons goed te zien dat de service goed is bevallen en je goed geholpen bent. Mocht je nog tips hebben horen wij dit graag. Wij zijn altijd opzoek naar verbeterpunten. Veel plezier met de sjaal. Hopelijk tot de volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Team Hidzo

• nellie
    Geverifieerde klant van Hidzo

De polswarmers kwamen later dan beloofd, vielen klein uit en en er is een verkeerde kleur gestuurd.

Beste Nellie,
    Bedankt voor je beoordeling. Vervelend dat de bestelling later kwam dan verwacht. Helaas vanwege de black friday drukte en de drukte voor de feestdagen redden de pakket bezorgers het niet altijd om op tijd te komen. Wat betreft de verkeerde kleur, zou je een mailtje willen sturen naar klachten@hidzo.nl met daarin het bestelnummer en een foto van de kleur dan gaan we dit probleem oplossen.
    Kayleigh van Hidzo

• Chris
    Geverifieerde klant van Hidzo

Super leuke horloge en heel snel geleverd. Ga hier zeker vaker bestellen.

Antwoord van Hidzo

Beste Chris, Bedankt voor je positieve beoordeling. Het doet ons goed te zien dat de service goed is bevallen en je goed geholpen bent. Mocht je nog tips hebben horen wij dit graag. Wij zijn altijd opzoek naar verbeterpunten. Hopelijk tot de volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Team Hidzo

• A
    Geverifieerde klant van Hidzo

Snelle levering en fijn product

Antwoord van Hidzo

Beste A, Bedankt voor je positieve beoordeling. Het doet ons goed te zien dat de service goed is bevallen en je goed geholpen bent. Mocht je nog tips hebben horen wij dit graag. Wij zijn altijd opzoek naar verbeterpunten. Hopelijk tot de volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Team Hidzo

• Yvonne Remmig
    Geverifieerde klant van Hidzo

op voorraad en snel geleverd.

Beste Yvonne,
    Hopelijk tot de volgende bestelling!

• Lucdm
    Geverifieerde klant van Hidzo

snelle levering, het product voldeed aan de vooropgestelde eisen

Beste Lucdm,

• Bob
    Geverifieerde klant van Hidzo

Wederom geweldig snelle levering van top product!

Beste Bob,

• Joke de Jong
    Geverifieerde klant van Hidzo

Snelle levering, mooie kleuren.

Beste Joke,