Highend4u
Highend4U is een webshop met etherische oliën

Tijdens mijn depressie kwam ik in contact met etherische oliën en toen ontdekte ik de bijzondere werking van de natuur.
Vanaf dat moment besloot ik, dat ik andere mensen dit ook gunde en zo ontstond Highend4U.
Ik vind dat iedereen kennis moet maken met de werking van etherische oliën.
Het is geen medicijn maar het kan zeker ondersteunen.

• Sandra Kunkeler
    Review voor Highend4u

Mijn man sliep al een tijdje heel slecht, dus ik besloot om advies in te winnen bij Samantha. Ik ben zo blij dat ik dat heb gedaan! Zij raadde me aan om een spray te gaan gebruiken, die een goede nachtrust bevordert. Binnen enkele dagen sliep mijn man al stukken beter en nu na ruim anderhalve maand slaapt hij weer goed! Super fijn dat de spray al zo snel verlichting bracht! Wat zo fijn is aan Samantha, is dat zij ook echt de tijd neemt om alles rustig te bespreken. Zij is een expert in haar vakgebied en daarom raad ik iedereen aan om bij klachten, vragen of twijfels contact op te nemen met Samantha.

• Marion Terpstra
    Review voor Highend4u

Mooie, pure producten. Fijne persoonlijke service en had de producten, leuk verpakt, de volgende dag al in huis. Ben echt fan van Highend4u!

• Hoe beoordeel je Highend4u?

• Debbie
    Review voor Highend4u

Superfijne webshop. Eigenaresse is superlief en kundig en geeft hele goede adviezen op maat. Heb nu een spa in mijn badkamer en de mama-lijn bestaat uit musthave producten voor iedere drukke moeder! Kortom, vette aanrader. Ik ben een blije en terugkerende klant!

• Rowena

• Roos
    Review voor Highend4u

Na een warm consult met Samantha, waarin ze je op je gemak stelt en veel vragen stelt, een mooi advies mogen ontvangen. Ze heeft goed aangevoeld wat er voor mij nodig was en naar aanleiding daarvan heb ik een hele fijne spray gekocht die ik sindsdien dagelijks gebruik. Met name het persoonlijke aspect vond ik echt heel erg fijn.

• Wenda
    Review voor Highend4u

Vandaag een consult gehad met samantha en wat was dit een fijn gesprek, zo lief je begripvol er werd echt naar me geluisterd en ze was voor mij ook weer het zonnetje. Ik wacht nu op haar advies plan en ga ik er lekker mee starten. Ook mag ik haar altijd berichten als ik een vraag heb..dus bij deze echt een aanrader 😊😊

Antwoord van Highend4u

Ahh dank je wel Wenda, voor je lieve woorden
    Bedankt voor je open en eerlijkheid tijdens het gesprek

• Tinie
    Review voor Highend4u

Samantha heb ik onlangs leren kennen en omdat ik bezig ben met zelfontwikkeling heb ik een sessie met haar gedaan. Na de sessie kreeg ik een verslag met tips van Samantha. Ik heb toen een diffuser en een olie bij haar gekocht en ik ben er zo blij mee. Ik kan meer gefocust werken en merk dat ik mij fijner voel. En als ik vragen heb dan staat ze voor mij klaar, heel fijn. Echt heel blij dat ik Samantha heb leren kennen!

• Meredith
    Review voor Highend4u

Ik word altijd blij van de aanbevelingen, past altijd perfect en als ik vragen heb word ik heel uitgebreid geholpen. So happy! Dank je wel!

Antwoord van Highend4u

Ah dank je wel lieve Meredith voor je lieve woorden

• Selance

Wat een top service !!
    En een super advies wat Samantha geeft.
    Ik ben super tevreden over de olieën.
    En wat een toppertje ben je Samantha, dankbaar🥰

• Top!
    Review voor Highend4u

Zoals gewoonlijk weer top producten en een snelle levering.

Dank je wel voor je lieve woorden

• Eva
    Review voor Highend4u

Superfijne producten en service. Samantha reageert snel op vragen en helpt je echt een keuze te maken die goed bij je past. Heel blij met mijn diffuser en oliën!

Antwoord van Highend4u

Dank je wel voor je lieve review

• Mandy Ho-Tam-Chay
    Review voor Highend4u

Zoals een dag als vandaag 26/11 verjaardag van me zoontje hij is vandaag 1 jaar geworden had hij heel veel prikkels eerst kwam 2 pieten langs en daar achteraan kwamen de visite het was gezellig maar het is teveel en weinig slaap vanaf 8:00 vanmorgen niet meer geslapen normaal slaapt hij nog 2 x overdag. De eerste keer dat ik hem weg had gelegd was ik helemaal de Safe & Secure vergeten (niet zo slim van mij) nu net heb ik de Safe & Secure maar gebruikt en je merkt eigenlijk gelijk dat het helpt hij geeft zich gelijk helemaal over. Ben Samantha nog steeds super dankbaar dat ze met me mee denkt en je gelijk advies en der eerlijke mening geeft.

Antwoord van Highend4u

Dank je wel Mandy voor je mooie review, ben super blij dat het jullie zo goed ondersteund

• Bijou Van Zon
    Review voor Highend4u

Samantha denkt met je mee en weet vaak dan ook precies wat je op het moment nodig hebt! Fijne eerlijke producten en altijd een snelle verzending!

Antwoord van Highend4u

Dank je wel voor je lieve review

• Debbie
    Review voor Highend4u

Vandaag een persoonlijk consult gehad met Samantha en wat een fijn gesprek was dat. Samantha is zo lief en begripvol en heeft een luisterend oor. Heb hele goeie tips gekregen van haar en mag haar altijd bellen/appen. Ook kreeg ik een uitgebreide mail met tips en advies over de oliën. Gelijk besteld!

Antwoord van Highend4u

Ah lieve Debbie, dank je wel voor je lieve woorden.
    Bedankt voor je openheid in het gesprek.
    Ik hoop dat de olien jou en je zoontje een beetje rust gaan geven

• Top service
    Review voor Highend4u

Samantha is altijd super behulpzaam. Ik heb al meerdere bestemmingen bij highend4you gedaan en altijd wordt ik op de hoogte gebracht als iets jou besteld moet worden en hoelang dat gaat duren. Ook heb ik bij Samantha een training gevolgd over het gebruik van etherische oliën. Super informatief. Ook wordt er altijd graag met je mee gedacht.

• Suus
    Review voor Highend4u

Fijn advies, snelle levering, mooi en persoonlijk verpakt.

• Tanja
    Review voor Highend4u

Zowel voor mijzelf als voor mijn jongste zoon was ik opzoek naar oliën die ons verder zouden helpen. Vooral met die kleinste behoorlijke struggle's gehad. Maar met altijd een luisterend oor zijn we er wel gekomen. En slaapt hij oa nu een stuk beter. De tips en adviezen zijn erg fijn. Snel reactie en de goederen snel verstuurd/opgehaald.

• Tommy en arianne
    Review voor Highend4u

Heb een heel fijn telefonisch consult gehad met Samantha. Ze gaf een duidelijk advies en ik voelde dat ze naar me luisterde en er ook voor mij was met de hulpvraag voor mijn hondje en voor mezelf. Het is voor mij de eerste keer dat ik met de olie bezig ga. Ik werd erg enthousiast door Samantha hoe ze vertelde over haar producten, ik kan niet wachten om het te gaan toepassen. Samantha heeft een warme persoonlijkheid. Ik kan iedereen haar aanraden.

Antwoord van Highend4u

bedankt voor je onwijs lieve woorden!

• Gerda
    Review voor Highend4u

Zo'n liefdevolle vrouw, snelle reactie, snelle levering. Ben heel blij met ons persoonlijk contact. Ik wil echt geen ander meer ♡

Dank je wel voor je lieve woorden

• Manon Oosterbroek
    Review voor Highend4u

Super snelle levering, maar ook super goede service. Je kan met al je vragen bij Samantha terrecht en ze helpt je snel

Antwoord van Highend4u

Ahh dank je wel voor je review!