9,6
  • Zijtje van Roekel

Geweldige service

• Jenneke
    Geverifieerde klant van Hill Fashion

Sinds ik deze webshop heb ontdekt, blijf ik hier shoppen! Het is een erg fijne webshop, met een erg vriendelijke eigenaresse die je bestelling als een cadeau voor jezelf inpakt. Het is een leuke diverse collectie die online staat, de kwaliteit is erg goed en er staat elke week wel iets nieuws online. En dat alles voor leuke prijsjes 😄. Ik ga hier zeker vaker bestellen!

• Hoe beoordeel je Hill Fashion?

• J. van den Heuvel
    Geverifieerde klant van Hill Fashion

Vakkundig en vriendelijk geholpen en bovendien prima adviezen gekregen.

• Charlotte van Maanen
    Review voor Hill Fashion

Ondanks het een online webshop is, voelt het echt als persoonlijk shoppen! De eigenaresse is namelijk erg vriendelijk, deelt haar nieuwe collectie via verschillende kanalen (super fijn om niks te missen🤩😋) en wilt je graag helpen meedenken. Ook verpakt ze je bestelling echt als een cadeautje voor jezelf! Daarnaast verkoopt zij erg leuke en unieke kleding, die ik niet gauw bij anderen om mij heen zie 😇😄. Zo voelt het echt als unieke en speciale kleding en ben ik dan ook helemaal happy als ik weer eens geslaagd ben op de webshop🥰 en dat voor een leuk prijsje 😉!! Ik raad het dan ook echt aan om hier eens een kijkje te nemen 😊

• H.J.
    Geverifieerde klant van Hill Fashion

Leuke kleding, en goede service

• Jolanda van Essen

• Veerle Henzen
    Review voor Hill Fashion

Altijd mooie collecties! ik koop hier graag mijn kleding.

• Marjan
    Review voor Hill Fashion

Leuke webwinkel, mooie betaalbare kleding. Henriette geeft erg goed advies!
    Verrassend hoe ze elke keer weer haar etalage in Veenendaal omtovert tot iets prachtigs👌

• Sonja
    Geverifieerde klant van Hill Fashion

Blij met me kleding en vriendelijke vrouw

• Danielle Rebel
    Review voor Hill Fashion

Snelle levering ! snel bezorgd en doen niet moeilijk als het niet past.kan je het zo retour sturen! Heel klantvriendelijk.

• Lydia Beek
    Review voor Hill Fashion

De leukste kleren en fantastische service! Echte aanrader

• Cora
    Review voor Hill Fashion

Een heel vriendelijke en vlotte benadering. Heel betrouwbaar in het verzenden. Top hoor.

• Denise
    Review voor Hill Fashion

Fantastische service! Mooie kleding en goede kwaliteit. Leuk ingepakt als je het ontvangt, heel blij mee!