Hip Style

Voor je fijnste interieurgeuren
Filter 112 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 109 met beschrijving

• Cinderella Jacobs
    Review voor Hip Style

Ik bestel al een tijdje mijn geurolies hier voor in me diffuser. Lavie belle en smooth opium en flowerbomb zijn echt me favoriete geuren. Krijg altijd complimenten dat het zo lekker ruikt. En de service is ook fantastisch. En altijd leuk ingepakt en een cadeautje erbij. Dankjewel Tamara en blijf zeker terug komen

• Jeroen Jorna
    Geverifieerde klant van Hip Style

Mooie webshop en snelle persoonlijke service

• Hoe beoordeel je Hip Style?

• C
    Geverifieerde klant van Hip Style

Kledinghanger besteld, ruikt heerlijk en leuk ingepakt. Blij mee! Aanrader dus!

• Truus
    Geverifieerde klant van Hip Style

Ik ben aangenaam verrast door de geuren van de wax melts. Erg lekker. Ook heel mooi ingepakt.

• Yvonne
    Geverifieerde klant van Hip Style

Mooie prijzen! Heerlijke geuren die lekker lang blijven hangen! En een perfecte service!

• Wilma
    Geverifieerde klant van Hip Style

Het is gewoon een feestje als je pakketje binnenkomt, mooi en verzorgd ingepakt kaartje erbij, producten zijn geweldig! Kortom genieten

• Inge
    Geverifieerde klant van Hip Style

Snel geleverd de luchtjes zijn heerlijk en blijven lang hangen

• Jolanda
    Geverifieerde klant van Hip Style

Zo tof ingepakt, leuk om te krijgen én leuk om te geven!

• Kimberley
    Geverifieerde klant van Hip Style

Ondanks dat het pakketje omgewisseld was met iemand anders, is alles heel erg goed opgelost en is er goede service verleend. Ik kan voorlopig nog even vooruit met de potjes, maar mochten ze op raken bestel ik ze zeker weer! Want ze ruiken heerlijk.

• Michelle Hovius
    Geverifieerde klant van Hip Style

Fijne producten, eerlijke prijs! Ook super service.

• Irene Reinders
    Geverifieerde klant van Hip Style

Fantastisch leuke dingen. Supergaaf verpakt.

• Yvon
    Geverifieerde klant van Hip Style

Hele goede service en lekkere geurtjes die lang mee gaan

• Astrid van Lieverloo
    Geverifieerde klant van Hip Style

Per toeval deze site gevonden, prijzen waren aantrekkelijk. Gemakkelijk te bestellen, handige bestelprocedure en goed op de hoogte gehouden. Inmiddels gebruikt en het ruikt erg lekker. Zeker aan te raden.

• laury schoonmaakservice
    Geverifieerde klant van Hip Style

Prima in orde, vriendelijk contact

• Froukje Heijdt

Snelle service, leuk verpakt

• Jessica Lodema
    Geverifieerde klant van Hip Style

Super snel geleverd. Heel vrolijk en leuk verpakt. Echt een cadeautje om te krijgen!

• Co en Joke van Kemenade
    Geverifieerde klant van Hip Style

De levering was gewoon af. Kaarsje eztra erbij en een kaartje met een vriendelijk woordje. Kortom: Super gaaf!

• Jantiene Kok

Erg vriendelijk goede service

• Harma
    Geverifieerde klant van Hip Style

Bij de levering was een parfumflesje kapot. Na het sturen van foto's werd kort daarna een nieuwe geleverd.

• Sabine Bekker
    Geverifieerde klant van Hip Style

Verrast hoeveel aandacht er wordt besteed aan het inpakken van de bestelling. Zag er zo mooi uit! Daar zit aandacht en passie achter dat kon ik zien!