Hip Style

Hip Style

De shop voor je favoriete huisparfum.
Www.hipstyle.nl, interieurgeuren
Filter 58 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 55 met beschrijving

• huub de jongh
    Geverifieerde klant van Hip Style

fijne geuren en vlotte levering

• Cinderella Jacobs
    Geverifieerde klant van Hip Style

Heerlijke producten en super leuk verpakt met een leuk persoonlijk kaartje erbij! Was echt een verrassing

• Hoe beoordeel je Hip Style?

• Dieuwertje Kuster
    Geverifieerde klant van Hip Style

Super service, altijd snel een reactie en heel persoonlijk. De geuren zijn fantastisch! Dikke vette aanrader!

• JMD Pardoel-Verkerk
    Geverifieerde klant van Hip Style

Kwaliteit en keurig in cadeau verpakking geleverd !! Toppie een aanrader....

• EVELINE RUSTIGE

Leuke producten, snelle service

• Rowena Ignacio
    Geverifieerde klant van Hip Style

Super leuk en netjes verpakt. Het product ziet er schattig uit dmv al die leuke kleurtjes. Persoonlijk vind ik de geur matig ruiken, het mag echt veel sterker. Daarbij zijn de kuipjes vreselijk klein en heb je 2 dezelfde nodig om het wat beter te laten ruiken. Ik zou het niet nog een keer kopen helaas en ga terug naar mijn oude verkooppunt.

Antwoord van Hip Style

Goedemorgen Rowena,
    Wat vervelend dat je het zo ervaren hebt. Snap dat je er overheen gelezen qua grote van de cupjes, en zo uit je stukje te lezen heb je een hele grote geurbrander.Voor geurbranders zoals bij ons in de shop is 1 een cupje genoeg anders stroomt het over. De sterkte verschilt per geur zoals, passionate kiss, Smooth opium, changes en Issey love zijn intenser van geur. Wel fijn om te horen dat de producten er leuk uit zien. Mocht je nog een vraag of een suggestie hebben stuur gerust een berichtje. Bedankt voor je feedback

• Morris Langeveld

Goeie services en producten

• Nadine Nadine

Topservice en snelle levering

• Ewa
    Geverifieerde klant van Hip Style

Mooi prijzen, goede service en snele bezorging.

• Bart
    Review voor Hip Style

Geweldig, een feest om uit te pakken! De brander, 3 wax geuren en een extraatje kwamen zeer fraai in cadeau papier uit de doos. Er zat zelfs een handgeschreven groet bij. Erg leuk! Gelijk geprobeerd en mijn kamertje ruikt heerlijk nu. Dankjewel