Hip voor haar

Hip voor haar

Hip voor haar is er voor lieve, mooie, stoere en hippe meiden van alle leeftijden.
Alle artikelen zijn met de hand (en heel veel liefde) gemaakt. Je vindt hier haaraccessoires als: strikken, stoffen knoop- en dameshaarbanden, newborn haarbandjes, scrunchies en leuke mommy&me sets! Maar ook leuke (gepersonaliseerde) lifestyle artikelen, pittenzakjes om mee te spelen en leuke (kraam)cadeaus!
Filter 26 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 23 met beschrijving

• Anita den Heijer

Prachtige sintstriks!

• Anouk Bulten
    Geverifieerde klant van Hip voor haar

Super mooie producten, met zorg ingepakt & snelle levering!

• Hoe beoordeel je Hip voor haar?

• Rita Adler

Vlotte en vriendelijke afhandeling

• Anje Meijer
    Geverifieerde klant van Hip voor haar

Wat een mooie knipjes, en wat ik bijzonder vind je ziet ze niet in de winkel ☺️☺️

• Sandra
    Geverifieerde klant van Hip voor haar

Leuk verpakt en snel geleverd. Informatie briefje erbij. Erg tevreden en heel blij met de mooi strikjes

• Linda van der Schatte Olivier
    Geverifieerde klant van Hip voor haar

Fijne producten! Fijn dat er een echt persoon achter staat.

• Annemarie
    Geverifieerde klant van Hip voor haar

Mooie producten; met aandacht verzonden.
    De producten die ik had besteld (haarbanden) zijn van goede kwaliteit. Ze werden netjes en hip verpakt. En er zat een kaartje bij met een persoonlijke tekst. Een pakketje om blij van te worden! :)

• Michelle Pikaar
    Geverifieerde klant van Hip voor haar

Ik koop nu ongeveer een jaar de strikken en spelden bij HIPVHAAR. De allermooiste strikken, super goede service en snel geleverd. Mijn dochter had een keer een strik kwijt gemaakt en deze vond ik zo leuk... deze strik was niet meer in de webshop te koop. Ik had heel brutaal Carmen een berichtje gestuurd en ze had nog een klein stukje stof over! Zo kreeg ik toch weer die mooie strik! Oftewel 100% servicegericht! Ik blijf vaste klant!

• Gwen
    Review voor Hip voor haar

Superleuke speldjes!

• Judith
    Review voor Hip voor haar

Altijd mooie haaraccessoires en net even anders dan de grotere webshops. Met veel zorg verpakt en altijd een persoonlijk bedankje geschreven door Carmen! Mijn 5-jarige dochter is dol op de mooie (glitter) strikken en speldjes.