HipLeven

& giftartikelen.
women's fashion damesmode

• Nicole
    Review voor HipLeven

Goede service, had mn broek perongeluk te groot besteld, mocht hem ruilen voor de juiste maat. Daarbij een goede kwaliteit van de broek. Hij zit heerlijk :)

• Tamara
    Review voor HipLeven

Snelle levering en goede kwaliteit!

• Hoe beoordeel je HipLeven?

• Belinda
    Review voor HipLeven

Super snelle service ! Heel snel bezorgt en netjes en leuk ingepakt ! En dan de kleding wouw erg blij mee, super leuk en mooie goeie kwaliteit ❣️ en belangrijk leuk betaalbaar en geen verzendkosten 🫶🏻 echt dik tevreden dank ie wel !! En Owja het zelf geschreven berichtje erbij zo onwijs leuk en lief 🥰 de strandtas echt leuk is hij en lekker groot ! Zin in de zomer ! En ook zulke leuke reacties als ik mijn kleding aan heb 🥰 blije nieuwe klant erbij.
    Ik houd van deze stof ! Tegenwoordig is er overal een hoop polyester te koop en dat is iets waar ik niet tegen kan. Dus top met deze goeie stoffen 🙏 Dank je wel 😊

Antwoord van HipLeven

Wat een super lieve, leuke reactie Belinda! Dank je wel! En onwijs veel plezier gewenst met jou shirtjes en je tas!!! Lieve groetjes Mendy xxx

• Ninette
    Review voor HipLeven

Snel verzonden...en mooi thirt...prima kwaliteit

Antwoord van HipLeven

Dank je wel voor je lieve reactie Ninette, inmiddels onze vaste klant! :-) xxx Mendy

• Lucia
    Review voor HipLeven

Mooie heldere kleuren T-shirts.Hopelijk komen ze ook een keer met een wat langer losser mouwtje. Maat ook in orde. Vindt het ook goed beschreven wat voor aantal centimeters de stof heeft om de maat in te schatten. Zo had ik hem vergeleken met eentje thuis die goed paste.

• Rebecca
    Review voor HipLeven

Goede service. Goede kwaliteit van product

• Brenda
    Review voor HipLeven

Super snelle levering MET handgeschreven berichtje..maakt wel t verschil

• Linda

Goede service!

• Roy
    Review voor HipLeven

Shirts met mooie teksten besteld voor moederdag. Goede kwaliteit voor een schappelijke prijs. Snelle verzending en goed verpakt. Aanrader!!

• Carmen
    Review voor HipLeven

De waxmelts en kaarsen van Hipleven zijn heerlijk, niet overheersend, maar doen wel wat ze zeggen. Zelfs mijn vriend, die niet tegen geurkaarsen en wierrook kan, kan hier prima tegen. Hij heeft zelfs een kaars van Hipleven in zijn 'mancave' staan.
    Ik heb op dit moment de HARMONY en FOCUS, maar dat worden er vast meer!

• Simeon
    Review voor HipLeven

Erg vriendelijk, goede service en de producten zijn heerlijk en natuurlijk, dat vind ik zelf erg belangrijk. Ik hoef niet bang te zijn dat er troep, schadelijke chemicaliën en ander onnodige niet natuurlijke producten in zitten. Mendy heeft veel kennis over de producten die ze verkoopt en heeft mij ook nog eens erg goed geholpen bij het uitzoeken van leuke cadeautjes waaronder ook de plantenhangers die zijn ook echt super gaaf. In een woord echt een aanrader dus.