Hipinderegen

Hipinderegen

Ontdek bij Hipinderegen.nl de hipste selectie regenjassen, paraplu's en laarzen om elke bui in stijl te trotseren. Wij geloven dat je ook bij regen stralend voor de dag kunt komen. Van advies tot een warm welkom, ons team staat voor je klaar. Maak elke regenachtige dag bijzonder, shop ze!
regenjas paraplu regenlaarzen
1.975 klantbeoordelingen
Filter 728 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 701 met beschrijving

• Françoise
    Geverifieerde klant van Hipinderegen

Snelle levering, goede kwaliteit en mooi afgewerkt.

• N. Bouter

Heb ee

• Hoe beoordeel je Hipinderegen?

• Ira Kramer

Zeer tevreden

• Jolanda De Kleijn
    Geverifieerde klant van Hipinderegen

Het is een prachtige regenjas, ik had een maat groter besteld zodat er ook een trui onder kan. Lekker ruim, lange mouwen en de stof voelt fijn aan voor een regenjas

• AnneMarie Plasschaert

Goed en snel.

• Bets Kraetzer
    Geverifieerde klant van Hipinderegen

Ziet er goed uit. Nog niet uitgeprobeerd

• Naomi Bislip
    Review voor Hipinderegen

De ervaring van het zoeken en bestellen was prettig. Ook de levering ging voorspoedig. En ik ben heel blij met mijn nieuwe regenjas. De kleur is eigenlijk nog mooier in het echt en het is een fijne jas!

• M.
    Review voor Hipinderegen

Bij telefonisch contact wordt er goed naar je geluisterd en in goed onderling overleg worden vragen naar tevredenheid opgelost. Ook fijn dat een ruiling soepel wordt geregeld.

• Saskia
    Review voor Hipinderegen

Hele fijne regenjas, zit lekker er ook goed draagbaar zonder regen!

Helaas wel op de mail die ik vantevoren stuurde om wat extra informatie op te vragen nooit reactie gehad maar gelukkig na de bestelling zelf de antwoorden ontdekt en zeer positief bevonden!

Nu een lente - herfst jas besteld, waarschijnlijk in de winter nog een nieuwe winterjas erbij.

• Danielle
    Review voor Hipinderegen

Er werd snel en persoonlijk per mail gereageerd op de opmerking die ik bij mijn bestelling had geplaatst. Na wat heen en weer mailen kwam de order veel sneller aan dan verwacht. Blij mee!

• Kim
    Review voor Hipinderegen

Snelle levering van een hele leuke regenjas!

• Dorothea
    Review voor Hipinderegen

Blij met mijn 4e Hipinderegen jas. Makkelijk besteld en snel geleverd.

• An
    Review voor Hipinderegen

Duidelijke, eerlijke uitleg en maattabel

• Marja
    Review voor Hipinderegen

Hipinderegen heeft een duidelijke website. De maten die bij de jas vermeld staan zijn helpend voor een goede keuze. Goede service en een snelle levering maken dat alles vlot verloopt.
    Ik ben blij met mijn jas!

• Carin

Product zoals beschreven

Mooie kwaliteit

• Judith
    Review voor Hipinderegen

Fijn dat ook regenkleding mooi en duurzaam kan zijn

• Marjanne Filé

alles naar tevredenheid

• Maria

Voor herhaling vatbaar!

• Truus
    Review voor Hipinderegen

Een gevarieerd aanbod van hippe draagbare jassen. Besteld en 2 dagen later al thuis. Jas ziet eruit

• Janny
    Review voor Hipinderegen

Zocht een regenjas en kwam uit bij de site van Hipinderegen. Gevonden wat ik zocht, bestelling goed te volgen en volgens afspraak bezorgd. Kom zeker terug.