Hippestrik

• Lincy Hoek

Super service👍

• Rachel Sabee
    Geverifieerde klant van Hippestrik

Goed en mooi kwaliteit! Ook een top service. Iets was verkeerd gegaan en kreeg gelijk het goede toegestuurd. Super fijn

• Hoe beoordeel je Hippestrik?

• Dionne Fransen - van Merode
    Geverifieerde klant van Hippestrik

Hippestrik is echt een aanrader, een groot assortiment met prachtige haaraccessoires mocht je advies nodig hebben is dat altijd mogelijk. De haaraccessoires zijn van goede kwaliteit en zijn snel in huis! Echt een aanrader dus wij bestellen er regelmatig

• Erika Bekema
    Geverifieerde klant van Hippestrik

Zooooo veel leuks!! Een feestje in je brievenbus!

• Fleur De frank
    Geverifieerde klant van Hippestrik

Wat een geweldig mooie en vooral hippe haarspeldjes! De speldjes staan zo leuk bij mijn dochtertje en ze blijven ook goed in het haar zitten. Ze worden trouwens ook heel mooi ingepakt dat het bijna zonde is om uit te pakken.

• Heleen

Mega leuke knipjes!

• Mariëtte
    Geverifieerde klant van Hippestrik

Super mooie producten, die ook nog is mooi worden ingepakt! Na het bestellen ook snel in huis.

• Rivka Thijsen
    Geverifieerde klant van Hippestrik

Fantastische kwaliteit, snelle levering en erg mooi ingepakt.

• Suzan
    Review voor Hippestrik

Wat een cadeautje om uit te pakken weer! Moeilijk kiezen met al die leuke speldjes:)) Keuze genoeg dus! Mooie webshop en wij zijn er weer super blij mee, bedankt!!

• Willy Duineveld
    Geverifieerde klant van Hippestrik

Wat een prachtig afgewerkte schattige kroontjes. Supersnel af te halen. 👍🏻

• J.
    Geverifieerde klant van Hippestrik

Het is mijn 2e of 3e bestelling bij Hippe Strik. Hippe Strik heeft een hele ruime keus in assortiment, voor elke gelegenheid iets! En een snelle en verzorgde verzending. Communicatie over de bestelling is helder. De producten zelf zijn ingepakt als een feestje. Mijn dochter vond het fantatisch om het uit te pakken. De kleurplaat was een extra cadeautje!

• Kimberley Vierhout
    Geverifieerde klant van Hippestrik

Mooi afgewerkte knipjes, onwijs leuke collecties wat kiezen moeilijk maakt. Top shop!

• Rowena
    Geverifieerde klant van Hippestrik

Wat een feestje om een bestelling binnen te krijgen. Het is mooi ingepakt, kwaliteit echt top.

Heel mooi assortiment dat je amper een keuze kunt maken.

Als je vragen hebt word je meteen goed en vriendelijk geholpen. Zeker een aanrader om bij Hippestrik te bestellen!

• Kelly Jansen
    Geverifieerde klant van Hippestrik

Inmiddels de 3e bestelling en nog steeds zo blij mee! Alle nichtjes om ons heen krijgen ook steeds meer haarspeldjes kado omdat iedereen zo enthousiast is. Hele fijne communicatie, super mooi ingepakt en echt pluspunten voor het meedenken!

• Christy
    Geverifieerde klant van Hippestrik

Veel keus uit hele mooie dingen! Snelle levering en erg leuk verpakt. Heel tevreden over de mooie haarelastieken (Banditz).

• Patricia Bakker
    Geverifieerde klant van Hippestrik

Een geweldige website met zulke leuke items voor me kleine meid, kan niet anders zeggen dan dat ik verslaafd ben aan hippestrik ❣️

• Hillie ten caat
    Review voor Hippestrik

Voor de eerste keer besteld! Heel blij met de knipjes. Goede communicatie. Luisterd na wens van klant. Top service! Ik bestel vaker!! 🤗🥰

• Leonie
    Geverifieerde klant van Hippestrik

Mooie producten en supersnel geleverd.
    De bestelling wordt mooi verpakt met een persoonlijke touch!

• Lisa Van de Reep
    Geverifieerde klant van Hippestrik

Zoals altijd zijn wij weer super blij met de haardspeldjes! Het is heerlijk om weer wat leuks uit te zoeken op de website en als we het dan gaan ophalen is het echt een cadeautje om uit te pakken.

• Iris
    Geverifieerde klant van Hippestrik

Voor de tweede keer een bestelling geplaatst en opnieuw hele mooie haarbanden en haarspeldjes ontvangen. Heel leuk verpakt thuisgestuurd gekregen, vlotte levering. Ik ga hier zeker vaker bestellen.