Hobby Kampioen

Hobby Kampioen

Leuk dat je de reviews van onze webshop bekijkt! Bij Hobby Kampioen streven wij naar een hoge klanttevredenheid en staat u als klant centraal. Wij zijn er voor al uw handwerkmateriaal

• Karin Jansen
    Geverifieerde klant van Hobby Kampioen

Mooi persoonlijk borduurwerk, duidelijk op kleine A4, wat erg fijn is tijdens het borduren. Snel geleverd en meegedacht in kwaliteit van het werk.

• L. Henderickx

Alles keurig geleverd!

• Hoe beoordeel je Hobby Kampioen?

• Ria Keijzer - Meeuwse
    Geverifieerde klant van Hobby Kampioen

Goede prijs, tijdige levering, keurig verpakt.

• Dia Tip
    Geverifieerde klant van Hobby Kampioen

Geweldige service, vragen werden vlot beantwoord, snelle levering. Pakket zit een nette verpakking. Duidelijke beschrijving.

• Nicky Heijstek
    Geverifieerde klant van Hobby Kampioen

Snelle levering en mooie borduursets. Beschrijving was mij miet helemaal duidelijk waardoor ik 3 keer te dik heb geborduurd, maar dit was ook mijn eerste keer borduren

• Nathalie
    Geverifieerde klant van Hobby Kampioen

Alles naar wens! Snelle levering door de brievenbus.

• Yvonne Neve
    Geverifieerde klant van Hobby Kampioen

Goede beschrijving, genoeg garen. Vragen via de app werden snel beantwoord.

• Lies Van Dromme
    Geverifieerde klant van Hobby Kampioen

Super snelle levering alles compleet ook en veel keuze

• Kordula
    Geverifieerde klant van Hobby Kampioen

Perfekter Service - auch für Kunden aus Deutschland !!! Und tolle Bilder, die man in dieser Qualität und Optik nicht oft findet.

• Tessa
    Geverifieerde klant van Hobby Kampioen

Geweldige en snelle service. Zou hier zeker weer bestellen en het aanbevelen

• Kait McGirl-Rus
    Geverifieerde klant van Hobby Kampioen

the aida cloth I purchased is exactly what I wanted for my project!

• TAM
    Geverifieerde klant van Hobby Kampioen

Snelle service, ik had alleen niet goed gelezen, waardoor ik niet in de gaten had dat de kleuren anders zijn dan die van DMC. De kwaliteit van het garen is verder wel goed.

• Tom
    Geverifieerde klant van Hobby Kampioen

naar mijn mening een dropshipper, ik kan me vergissen maar gezien de verpakking en de late levering denk ik dat niet, je kunt het net zo goed zelf in China bestellen. producten waren wel goed, precies wat ik besteld had.

Antwoord van Hobby Kampioen

Beste Tom,

Helaas reageer je niet op onze mail over je review. Je geeft aan dat we een dropshipper zijn terwijl dit absoluut niet waar is. Wij hebben een eigen magazijn en klantenservice in Nederland. Je pakket is binnen 24 uur verzonden met PostNL en snel bij je thuis bezorgd volgens onze belofte. Ook is het verpakt met ons eigen materiaal. We vinden het buitengewoon jammer dat je je zo negatief uitlaat over ons en we geen contact met je kunnen krijgen.

Wesley

• Erika
    Geverifieerde klant van Hobby Kampioen

Goed geholpen, goed advies. Alles keurig volgens afspraak.

• Jeanet
    Geverifieerde klant van Hobby Kampioen

Heel erg mooi pakket , keurig verpakt en duidelijke uitleg 👍

• Lijnie Verboom
    Geverifieerde klant van Hobby Kampioen

Prima service , netjes te woord gestaan en heel snel opgestuurd

• Tharanga Van den Berckt

Goed!

• Wilma

Geweldige service

• Elly Van der Aalst
    Geverifieerde klant van Hobby Kampioen

Ook bij kleine bestellingen prima service

• Sanne Dekeyrel
    Geverifieerde klant van Hobby Kampioen

Pakketje is mooi samen gesteld alleen kleuren en tellen bij naaien super moeilijk de kleuren lijken op elkaar. Maar amuzeer mij er wel mee