Hobby Kampioen

Hobby Kampioen

Leuk dat je de reviews van onze webshop bekijkt! Bij Hobby Kampioen streven wij naar een hoge klanttevredenheid en staat u als klant centraal. Wij zijn er voor al uw handwerkmateriaal
Foto borduren, Borduurpakketten, Borduurgarens

• Patricia
    Review voor Hobby Kampioen

Uitstekend advies, snelle levering, mooi resultaat van foto naar borduurpatroon
    Vriendelijke mensen

• Cora Bouwman
    Review voor Hobby Kampioen

Super goede begeleiding bij het bestellen. Mijn foto zou met meer kruisjes per cm beter tot zijn recht komen. Dit werd dan ook gewoon eerlijk gezegd. Evenals dat het dan met mijn keuze voor linnen ipv aida dan wel een stuk moeilijker zou zijn. Het uitgewerkte patroon ziet er duidelijk uit.

• Hoe beoordeel je Hobby Kampioen?

• Vlinder
    Review voor Hobby Kampioen

Omdat ik uit Oostenrijk wilde bestellen via mail Kontakt gezocht omdat er nog geen verbinding met Oostenrijk is... Heel snel antwoord en georganiseerd dat er een mogelijkheid was. Heb al enige foto borduurwerken gemaakt. Van hobby kampioen de eerste keer....snel geleverd en ziet er top uit!

• Miranda
    Review voor Hobby Kampioen

Zeer vriendelijk vrouw aan de telefoon gehad. Heeft op mijn verzoek het pakket een dag eerder verstuurd. Borduurpakket ziet er netjes en compleet uit.

• Else
    Review voor Hobby Kampioen

Kleuren komen niet overeen met kleurnummers van DMC terwijl dit wél gesuggereerd wordt.

• Lydia B
    Review voor Hobby Kampioen

Ik wilde graag een plaatje van internet borduren dus geen officiële foto. Via de mail contact gezocht en stuurden ze me een proefdruk en de mogelijkheden. Dat zag er super goed uit dus meteen besteld! Nu is het binnen en ik ben ontzettend tevreden met de materialen die erbij zitten en de kwaliteit. Ik wil er meteen aan beginnen!

• Ria Elbers
    Review voor Hobby Kampioen

Groot assortiment, snelle en correcte levering.

• cindy maris
    Review voor Hobby Kampioen

Ik heb voor de eerste keer wat besteld en mijn pakketje was heel snel hier. Bij vragen onmiddellijk antwoord via mail of telefoon. Super πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»

• Bea van der Zee
    Review voor Hobby Kampioen

Mij bestel kunsten online zijn niet zo heel handig en ik was nog al onzeker of ik alles goed gedaan had dus ik heb dat gevraagd en kreeg al super snel een reactie terug dat alles goed was aangekomen. Ik vond ook dat alles super snel binnen was, hier had ik echt niet op gerekend. Alleen maar voordelen voor mij! Nu kan ik eindelijk mijn oude hobby weer op gaan pakken.

• Corrie Tolhuis
    Review voor Hobby Kampioen

Snelle levering, niet duur, genoeg garen en alles zeer duidelijk.