Hobby Kampioen

Hobby Kampioen

Leuk dat je de reviews van onze webshop bekijkt! Bij Hobby Kampioen streven wij naar een hoge klanttevredenheid en staat u als klant centraal. Wij zijn er voor al uw handwerkmateriaal
Foto borduren, Borduurpakketten, Borduurgarens
9,9

• Beau Bemelen
    Review voor Hobby Kampioen

klantenservice reageert super snel en helpt met goed advies. Mooie pakketten voor een goede prijs

• Priscilla

Ga zo door.

• Hoe beoordeel je Hobby Kampioen?

• Mirte
    Review voor Hobby Kampioen

Super keuze aan borduurgaren, voor een fijne prijs. En de levering was ook nog eens snel :) super blij

• Marcel
    Review voor Hobby Kampioen

Redelijke prijzen en goede en ook snelle service. En volgens de deskundige hier in huis (mijn partner, voor wie het een verjaardagskado was) zijn de spullen van zeer goede kwaliteit.

• Els Bosma
    Review voor Hobby Kampioen

Goede service. De spullen waren snel geleverd.

• Mirjam
    Review voor Hobby Kampioen

Duidelijke en super gebruiksvriendelijke site. Fijne correcte communicatie. Goede levering ! Vraag en aanbod klopt geheel!

• Erica
    Review voor Hobby Kampioen

Snelle levering en super tevreden over het borduurgaren! Ik borduur al 25 jaar met Dmc maar ben zeer tevreden over het borduurgaren voor mij geen Dmc meer vanaf nu!

• Marga Rijken
    Review voor Hobby Kampioen

Prima levering tegen goede prijs

• Eva
    Review voor Hobby Kampioen

Erg snelle levering en goede service! De spullen worden netjes geleverd. Wat is het super leuk om te borduren, terwijl je eigen foto steeds meer zichtbaar wordt. Prachtig!! De borduurgaren zijn van zeer goede kwaliteit en rafelen niet. Ik kan Hobby Kampioen zeker aanraden!

• Miriam
    Review voor Hobby Kampioen

Snelle levering en geweldig dat er zo veel kleuren zijn voor een fractie van de prijs ten opzichte van DMC. De borduurgaren die ik heb besteld doen hier niks voor onder. Ze hebben een mooie subtiele glans, rafelen niet en zijn makkelijk uit elkaar te halen. Ik blijf hier bestellen!