HobbyMania
Gespecialiseerd in schilderen op nummer en andere hobbyartikelen
8,9

• Leonie1984
    Review voor HobbyMania

Ik ben fan! Al een paar keer besteld hier en vind dit tot nu toe de beste shop die er is :) ga zo door, liefs van een vaste klant

• Marjolein
    Review voor HobbyMania

Eindelijk een goede site gevonden, wat top! Snelle levertijden, goede kwaliteit, top service.

• Hoe beoordeel je HobbyMania?

• Jan Van de velde
    Geverifieerde klant van HobbyMania

snelle levering ,goed verpakt zat zelf een extra set penselen bij ,enig minpunt als ik dan echt iets moet melden canvassen waren samengevouwd . maar door deze open te leggen en daar gewicht op zijn kreuken er uit , o nog een pluspunt canvas is voorgeschilderd

Antwoord van HobbyMania

Beste Jan, bedankt voor de review! De canvas wordt inderdaad gevouwen verstuurd, dit doet wij zodat het door de brievenbus past en onze klanten er niet thuis voor hoeven te blijven, met wat zware boeken of d.m.v. strijken krijg je de vouwen er inderdaad gemakkelijk uit :)
    De canvas is voorbedrukt i.p.v. voorgeschilderd ;) Veel schilderplezier!

• Sabine van der Hoog
    Review voor HobbyMania

Zag bij een vriendin een set van jullie en zag er supermooi uit! Meteen op dierendag gebruik gemaakt van de actie, gister had ik het in huis en direct begonnen, echt heel blij mee én het helpt me vd sigaretten af te blijven tijdens stoptober!

Antwoord van HobbyMania

Sabine, wat fijn om te horen! Bedankt voor de mooie review en heel veel succes nog met stoptober!

• Janny
    Review voor HobbyMania

De enige in Nederland die de volgende werkdag levert, echt super! Had een cadeautje nodig en meteen ook 1 voor mezelf besteld, ook top dat het door de brievenbus past, hoefte er niet thuis voor te blijven. Ga zo door!

Antwoord van HobbyMania

Ahh daar doen we het voor, tevreden klanten, dankjewel! :)

• Bob
    Review voor HobbyMania

Snel geleverd, eindresultaat hangt al bij mij aan de muur en iedereen die langskomt vind het fantastisch en is verbaasd dat ik zelf zouets moois heb geschilderd, dus topkwaliteit! Ga hier zeker vaker bestellen

Antwoord van HobbyMania

Bedankt Bob, mooi compliment! Stuur ons gerust een foto van jouw schilderij op, wij zijn ook benieuwd :)

• Gina
    Review voor HobbyMania

Eerst besteld voor mijn moeder en nu ben ik ook verslaafd haha echt een goede service en vaak leuke kortingen :)

Antwoord van HobbyMania

Bedankt voor de review Gina! Fijn om te lezen dit :)

• Django
    Review voor HobbyMania

Ik ben erg tevreden met Hobbymania. Ze houden zich aan de beloofd levertijd en het product zelf is goed verpakt. Daarnaast hebben ze super leuke tekeningen! Ik ben tevreden :)

Antwoord van HobbyMania

Bedankt voor je review! Wij wensen jou veel schilderplezier toe :)

• Terence
    Review voor HobbyMania

Mooie prijzen en producten zijn van goede kwaliteit. Ik ben zeer tevreden!

Antwoord van HobbyMania

Bedankt voor je review! Heel veel plezier ervan en mocht je vragen hebben dan staan we altijd voor je klaar :)

• Maria
    Review voor HobbyMania

Superblij met deze producten en service, echt een aanrader!

Antwoord van HobbyMania

Bedankt voor je review :) Fijn om te horen, veel schilderplezier!