Hoekbankstellen.nl

Hoekbankstellen.nl

Hoekbankstellen.nl biedt een ruim aanbod aan trendy bankstellen voor in uw living. Verkoop van hoekbankstellen, relax fauteuils en relax bankstellen.
8,4
Filter 630 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 628 met beschrijving

• Suzanne
    Review voor Hoekbankstellen.nl

Wat een uitkomst dit! Na mijn scheiding toch met knappe meubels mijn huisje kunnen inrichten.:)

• Jorge Vazquez
    Review voor Hoekbankstellen.nl

Perfect! Zojuist is mijn eiken eettafel en 4 eetkamerstoelen gebracht.
    Heel blij mee en aardige bezorgers.

• Hoe beoordeel je Hoekbankstellen.nl?

• Nico van Boxel
    Review voor Hoekbankstellen.nl

Hele snelle levering. En omdat de bankstel niet beviel heel er adequaat gereageerd en opgelost door heel erg snel de oude bank op te halen en de nieuwe te leveren goede service

• Jantiene
    Review voor Hoekbankstellen.nl

Toppertjes zijn jullie. Leuke bank hier uitgezocht en hij is echt super goed! Oogt duurder dan dat hij daadwerkelijk kostte. iedereen geeft complimentjes over mijn bank. Heel blij dat jullie dit zo mogelijk hebben kunnen maken

• Robin Kalsbeek
    Review voor Hoekbankstellen.nl

Goed geleverd. Geen mankementen aan de bank en een hele goede service

• Bertus
    Review voor Hoekbankstellen.nl

Vandaag onze bank binnen gekregen en heel blij mee! Goede kwaliteit en super mooi. Daarbij was de service ook top, zowel verkoper als bezorger erg vriendelijk!

• Erna
    Review voor Hoekbankstellen.nl

Ruime keuze uit verschillende banken. Levering tot de huiskamer. 10/10!

• René Poststraat
    Review voor Hoekbankstellen.nl

''Hoekbank Oriana Antraciet Grijs'' aangeschaft. Vond de prijs heel aantrekkelijk vooral omdat ik ook niet zoveel verdien is deze bank zeer gangbaar voor mij. De bank zit zoals elke bank hoort te zitten

• Abraham van R
    Review voor Hoekbankstellen.nl

Geweldige bank kan er niks anders over zeggen! De levering was zo ontzettend snel. Bij de concurrent moest ik minstens 18 weken wachten. Heb daar geen tijd voor.

• Martijn G.
    Review voor Hoekbankstellen.nl

Mocht je op zoek zijn naar een goed adresje voor een bank. dan moet je zeker hier bij hoekbankstellen zijn!

• B Van Wijk
    Review voor Hoekbankstellen.nl

Uitstekend. Enorm tevreden over de levering en de kwaliteit van de bank. Staat inderdaad ook goed bij ons huis.

• Tim C.
    Review voor Hoekbankstellen.nl

Luxe bank in goede staat in ontvangst genomen. Ook voor een goede prijs. Zeker een aanrader.

• Griet
    Review voor Hoekbankstellen.nl

Gave bank. Snel in ontvangst genomen

• Ronan
    Review voor Hoekbankstellen.nl

Ik woon in een appartementen dek, heel krap, weinig loopruimte en het is wel even 4 trappen omhoog. Gelukkig was het geen enkel probleem tijdens het leveren. Zelf heb ik problemen met mijn handen (reuma). Had dit ook aangegeven en het was geen enkel probleem. Bovendien is de bank ook echt heel goed en hij zit ook lekker.

• Frans Stam

Leuk bankstel. Precies perfect. Tevreden

• sjannie renswoude
    Review voor Hoekbankstellen.nl

Deze leuke site gevonden. Hier zijn top banken te koop voor een zeer gunstige prijs. Wilde even zeker weten of dit klopte dus ik heb gewoon gebeld. Zeer vriendelijke man gesproken die mij advies heeft gegeven over slijtage etc, wist echt waar hij het over had. Gelijk maar mijn bank besteld.

• Bianca
    Review voor Hoekbankstellen.nl

De hoeslakens werden meteen de volgende dag geleverd, zijn heerlijk zacht en heel mooi van kleur.

• Rosa
    Review voor Hoekbankstellen.nl

Prachtige bank voor een budgetprijs. Ik ga hier voor mijn dochter ook een bank aanschaffen. Ze werken hier heel snel

• Alexander van vliet
    Review voor Hoekbankstellen.nl

Zalige bank. Hoge kwaliteit voor een eerlijke prijs. Dit is hoe ik zaken wil doen met bedrijven!

• Jan Martijn Metselaar
    Review voor Hoekbankstellen.nl

Zeer mooie bank, medewerkers zijn zeer vriendelijk. Heb de juiste bank uitgekozen en ik ben meer dan tevreden