Hoesjes Boetiek

Hoesjes Boetiek

Wij hebben uitstekende
kwalitatieve en betaalbare
hoesjes en accessoires voor
Ereaders & Smartphones. Daarnaast hebben wij ook Dutch Shield Tassen, RFID Beschermhoesjes voor Autosleutels, RFID Paspoort hoesjes.
6.566 klantbeoordelingen
Filter 2874 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 2046 met beschrijving

• Alexander Senf
    Geverifieerde klant van Hoesjes Boetiek

Prima levering van goed product.

• Fieny
    Geverifieerde klant van Hoesjes Boetiek

Mooi product, snelle levering!

• Hoe beoordeel je Hoesjes Boetiek?

• Casper Wester

Goede klantenservice.

• Tessa Homma
    Geverifieerde klant van Hoesjes Boetiek

Snelle levering en goede service!
    Er werd zelfs gevraagd of het model van het bestelde hoesje klopt omdat vaak het hoesje voor het verkeerde model wordt besteld.

• Peggy van Bekkum
    Geverifieerde klant van Hoesjes Boetiek

Bestelling was zo geplaatst. Echter een mail terug gekregen om er zeker van te zijn of het juiste hoesje was besteld. Toen dat inderdaad zo was , kreeg ik al snel een bericht dat het hoesje verstuurd was. Ook van Post.NL een bericht dat het hoesjes dinsdag 06-02 bezorgd zou worden tussen 08.00-18.00 uur (!!)
    07-02 nog niets.... telefonisch contact gezocht met de firma : Reactie: oh dat kan hoor (!?). Waarom dan een dag en tijdsaanduiding verstuurd ??
    Uiteindelijk kwam het hoesje ( heel mooi en passend!) op vrijdag door de brievenbus.

• Joke
    Geverifieerde klant van Hoesjes Boetiek

Prima kobohoes voor een zeer lage prijs en heel snel geleverd

• Ingrid
    Geverifieerde klant van Hoesjes Boetiek

Snelle levering. Produkt is volgens beschrijving.

• Lotte
    Geverifieerde klant van Hoesjes Boetiek

Bij het bestellen van het hoesje ontving ik een mail om te checken of ik wel het juiste hoesje had besteld, aangezien dit vaak verkeerd wordt besteld. Enorm nette service en de volgende dag in huis. Perfect!

• Han
    Review voor Hoesjes Boetiek

Ik ben bijzonder tevreden over de aanschaf van de hoes voor mijn E-reader. Het product is precies als omschreven en van prima kwaliteit. De bestelling is snel en volgens afspraak verlopen. Een prettige aankoop !

• Hendrik
    Geverifieerde klant van Hoesjes Boetiek

Top hoesje , snel bezorgd. Handig systeem om kobo in een bepaalde stand te zetten

• Ben en Anja
    Geverifieerde klant van Hoesjes Boetiek

Snelle levering , keurig verpakt en een prachtig product! Wij zijn heel tevreden.

• R Drent
    Geverifieerde klant van Hoesjes Boetiek

Mooi hoesjes, snelle levering.

• Martin Hartog
    Geverifieerde klant van Hoesjes Boetiek

Vóór verzending werd keurig extra gecheckt of ik het goede exemplaar had besteld, de betreffende Kobo was al wat ouder, zij hadden ervaring met verkeerde bestellingen. Na bevestiging heel snel in huis, complimenten.

• Olena Meessen
    Geverifieerde klant van Hoesjes Boetiek

Excellent quality of the product, quick delivery, good communication

• Fedor Vendeloo
    Geverifieerde klant van Hoesjes Boetiek

Kwalitatief mooi hoesje voor Kobo Libra 2 voor een veel interessantere prijs dan de originele hoes. Hoesje straalt luxe uit, is licht, in verschillende standen te gebruiken en de sleepfunctie werkt perfect. Levering was ook snel op afgesproken dag. Al met al super tevreden!

• B.H. Goedemans
    Geverifieerde klant van Hoesjes Boetiek

De envelop waarin het was verpakt was opengescheurd en leeg. de hoes is apart door de brievenbus gedaan. Gelukkig onbeschadigd.

• Irene
    Geverifieerde klant van Hoesjes Boetiek

Snelle service en een check of ik wel het juiste besteld heb.

• Claudia
    Geverifieerde klant van Hoesjes Boetiek

Snelle levering. Een attente mail of ik de juiste hoes had besteld zodat retour sturen voorkomen kon worden.

• Ton Knijnenburg
    Geverifieerde klant van Hoesjes Boetiek

Zij doen wat er van hen verwacht wordt, op een nette en klantgerichte manier.

• Ineke Smith
    Geverifieerde klant van Hoesjes Boetiek

`goede betrokkenheid door mailtje i.v.m. vraag naar juiste kobo hoesje