Hoesjeskoning

Hoesjeskoning

Bekijk alle reviews en keurmerken van Hoesjeskoning en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.
8,9

• Bosch
    Review voor Hoesjeskoning

Het paket was helaas verloren gegaan via DHL.

Na mail en app contact
    Werd het opgepakt en heb ik mijn bestelde hoesje ontvangen.

Tevreden klant en heel blij met de geleverde hoesjes.
    Fijn opgelost.

• Caroline
    Geverifieerde klant van Hoesjeskoning

Snelle levering, 1 artikel defect, na reclamatie prima opgelost. Met kadootje.

Antwoord van Hoesjeskoning

Vandaag een nieuwe pakket netjes verstuurd met een gratis kado voor het ongemak

• Hoe beoordeel je Hoesjeskoning?

• A.c Quint
    Geverifieerde klant van Hoesjeskoning

Netjes ingepakt en op tijd in huis!

• fokko
    Review voor Hoesjeskoning

Goede service. 1st bestelling ontbrak een onderdeel, geen probleem, binnen 2 dagen een nieuwe opgestuurd

• Jolanda wigger
    Geverifieerde klant van Hoesjeskoning

Geweldig ben er super blij mee

• Mali
    Geverifieerde klant van Hoesjeskoning

Makkelijk te bestellen en betalen, vlotte levering.

• Isabella Vercauteren

Snelle levering. Alles zoals voorzien

• Ada Martinot
    Geverifieerde klant van Hoesjeskoning

Snelle levering, zoals beloofd.

• Nettie
    Review voor Hoesjeskoning

Verkeerde kleur geleverd, reageerde eerst niet op mail en telefoon, maar na tussenkomst van webwinkelkeur keurig opgelost en zijn afspraken nagekomen.

• Eva
    Geverifieerde klant van Hoesjeskoning

Hoesje + folie besteld. Alleen hoesje geleverd. Op allerlei manieren contact gezocht (telefoon, mail & contactformulier), maar geen reactie.
    Na een eerste slechte recensie werd er direct contact opgenomen en is de folie alsnog geleverd + een extra. Dat is netjes opgelost. Jammer dat het op zo'n manier moest gaan, maar heb uiteindelijk wel mijn bestelling ontvangen.

• Brenda
    Geverifieerde klant van Hoesjeskoning

Na 8 dagen is het bestelde telefoonhoesje nog steeds niet geleverd! Ik kreeg een mail waarin staat dat de bestelling is verwekt, maar er is nog steeds niets geleverd.

• Francois Vandeweyer
    Geverifieerde klant van Hoesjeskoning

28/5 besteld en betaald maar vandaag 10/6 nog niets ontvangen. Op de website staat vandaag besteld morgen geleverd. Dikke leugen dus! Geen aanrader!

• Roan
    Geverifieerde klant van Hoesjeskoning

Had een hoesje besteld, maar tot nu nog niks ontvangen.
    Geprobeerd om contact op te nemen via mail, contactformulier en telefoon, maar geen enkele reactie. Telefoon gaat direct over op voicemail, deze ingesproken, maar ook hier wordt niet op gereageerd.

• Aynay
    Review voor Hoesjeskoning

Super snelle service! Ik kon gelijk bij hem terecht en plaatste de screenprotector er zelf gelijk op!

• Petra Seijner

Snel in huis

• Bianca Van oijen

• Wilma Gooren

Mooi hoesje

• Henk
    Review voor Hoesjeskoning

Een Iphone 6s hoesje voor mijn dochter van 9 bleek bij ontvangen helemaal niet te passen.
    Geen reactie op emails of bellen en retourpakket kwam terug naar ans omdat label niet in orde was

• J. Janssen

Goed en snel in huis!

• Heidi Peters
    Geverifieerde klant van Hoesjeskoning

Ik heb een verkeerde bestelling ontvangen. Heb ze 2 x gemaild en de voicemail ingesproken. Ze laten niets van zich horen. Uiteindelijk hebben ze de mail beantwoord, en kreeg ik mijn geld terug plus ik kon de verkeerd geleverde bestelling houden. Wat bleek het hoesje dat ik had besteld was niet op voorraad daarom hadden ze besloten 2 andere hoesjes (andere kleuren ) op te sturen.