HoezoSchattig.nl

HoezoSchattig.nl

HoezoSchattig.nl is de webwinkel voor alles op het gebied van Gender reveal. Ook voor versiering, sweet-table en cadeaus!
9,2
Filter 481 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 285 met beschrijving

• Sedi
    Geverifieerde klant van HoezoSchattig.nl

Perfect service! 👌 I ordered two confetti shooters for surprise gender reveal. My midwife let them know the gender and then they send me the package. So smooth and on time. I will do it for the second child too! 😍🥰

Antwoord van HoezoSchattig.nl

Dear Sedi, Thank you so much for your kind words! We appreciate your opinion and are so glad to hear you are satisfied. We wish you well! Greetings

• Geeske
    Geverifieerde klant van HoezoSchattig.nl

De bestelling is snel geleverd, was goed verpakt en er zat een duidelijke beschrijving bij.

Antwoord van HoezoSchattig.nl

Heel fijn om te horen Geeske.

• Hoe beoordeel je HoezoSchattig.nl?

• Astrid Bergen

Goede en snelle service

Geweldig Astrid!

• Liane Diaz

Bedankt Liane.

• Melissa Van hoorn
    Geverifieerde klant van HoezoSchattig.nl

Snelle levering, ook snelle reactie via de mail op mijn vraag. Super lekkere chocolades wij kijken uit naar onze gender reveal met de familie.

Antwoord van HoezoSchattig.nl

WAUW, goed om te horen! Wij vinden stiekem de chocolaatjes ook heel lekker ;) Veel plezier met jullie gender reveal.

• Cindy
    Review voor HoezoSchattig.nl

Wij hebben voor de 2e keer een digitale uitnodiging besteld. Super snelle service. Deze keer zaterdagavond besteld zondagochtend al in mijn mailbox en op de whatsapp! Super! Zeker een aanrader!

Antwoord van HoezoSchattig.nl

Bedankt Cindy, dat je de moeite hebt genomen om een review achter te laten! Dit horen wij heel graag! :D

• C Hoogendoorn
    Geverifieerde klant van HoezoSchattig.nl

Goede service, heel blij met onze bestelling.

Antwoord van HoezoSchattig.nl

Jippie! Bedankt voor de 5 sterren.

• Trudie De block
    Geverifieerde klant van HoezoSchattig.nl

Snelle levering ,duidelijke omschrijving . Wel jammer maar een handschoen dus zat nog met een gekleurde hand 😊

Antwoord van HoezoSchattig.nl

Oei, soms plakken de handschoentjes wat aan elkaar. Bedankt voor de feedback en de sterretjes!

• Lisette Groot

Top!

Antwoord van HoezoSchattig.nl

Hier zijn wij heel blij mee Lisette!

• Desire Vermond

Netjes verpakt
    Goed product
    En werkte erg goed 👍🏻

Antwoord van HoezoSchattig.nl

Hartelijk dank Desire voor het nemen van de tijd en moeite voor het plaatsen van een review, we zijn erg blij met de complimentjes!

• Rachel van de Weijer-Buddingh
    Geverifieerde klant van HoezoSchattig.nl

Duidelijke communicatie als er iets niet helemaal vlekkeloos verloopt wordt super opgepakt en heel erg bedankt voor de kleine extra’s die wij hebben mogen ontvangen dat maakte de dag heel speciaal.

Antwoord van HoezoSchattig.nl

Dankjewel Rachel voor de complimenten en we vinden het ontzettend fijn om te horen dat wij hebben kunnen helpen om er een mooie dag van te maken!

• Demelza Van zomeren

Aanrader!

Antwoord van HoezoSchattig.nl

Super bedankt voor de 5 sterretjes.

• Esther
    Geverifieerde klant van HoezoSchattig.nl

Snelle levering en goede verpakking

Antwoord van HoezoSchattig.nl

Ah goed om te horen. Hopelijk heeft de gender reveal wijn lekker gesmaakt en is het een feestje geweest!

• Imane Chhoyeb
    Geverifieerde klant van HoezoSchattig.nl

Super snelle levering en ontzettend lief persoonlijk briefje bij de bestelling, het zijn kleine dingen die uiteindelijk alles afmaken en dit was het echt

Antwoord van HoezoSchattig.nl

Dankjewel Imane voor je complimenten en 5 sterren! We zijn erg blij dat het zo goed bevallen is!

• Jan Peeters

Top service voor de 2e keer alweer

Antwoord van HoezoSchattig.nl

Wij vonden het echt heel leuk om jullie voor een 2e keer te helpen met de gender reveal producten. Bedankt voor het vertrouwen Jan.

• Natascha
    Review voor HoezoSchattig.nl

Geweldige service!! En een geweldig en zeer tevreden resultaat gehad met de mini brandblusser voor mijn gender reveal! Zeker een aanrader 10 uit een 10! 🤩🤞🏼

Antwoord van HoezoSchattig.nl

Dank je wel Natascha voor deze mooie review. De miniblusser heeft goed zijn werk gedaan! :D

• Chantal
    Review voor HoezoSchattig.nl

Snel en makkelijk besteld, goed en fijn contact! Vorige keer een mooie brandblusser en deze keer een bizar grote ballon die je zelf kan samenstellen. Echt heel toff !! Bedankt HoezoSchattig voor alles.

Antwoord van HoezoSchattig.nl

Wat leuk om te horen dat het al 2 keer een succes is geweest! Bedank Chantal voor de 5 sterretjes!

• Gerianne Boom
    Geverifieerde klant van HoezoSchattig.nl

Geweldige website, vriendelijke mensen, goede prijs en snelle levering.

Antwoord van HoezoSchattig.nl

Bedankt Gerianne voor al je positieve berichtjes! We worden erg vrolijk van je review en reactie, dankjewel dat je daar even de tijd voor hebt genomen!

• Anja Ringnalda-Faber
    Geverifieerde klant van HoezoSchattig.nl

Geweldige goede service, zeer fijn contact en super snelle levering. Inmiddels 2 maal onze gender reveal geregeld via hun en alles loopt soepel en vlekkeloos.

Antwoord van HoezoSchattig.nl

Beste Anja, dankjewel voor de mooie review en wat ontzettend leuk te horen dat het allemaal goed bevallen is! Daar doen we ons uiterste best voor en we worden altijd blij van tevreden mensen!

• Angelina Dubois

Heel goede service
    Alles is in de puntjes geregeld als je het ophaalt … de waarborg netjes zoals belooft terug betaalt

Antwoord van HoezoSchattig.nl

Jouw 5-sterren beoordeling maakt onze dag helemaal top! Het is geweldig om te weten dat onze inspanningen worden gewaardeerd. Bedankt dat je voor ons hebt gekozen, en we hopen je weer te zien!