HoezoSchattig.nl

HoezoSchattig.nl

HoezoSchattig.nl is de webwinkel voor alles op het gebied van Gender reveal. Ook voor versiering, sweet-table en cadeaus!
9,2
Filter 459 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 270 met beschrijving

• Natascha
    Review voor HoezoSchattig.nl

Geweldige service!! En een geweldig en zeer tevreden resultaat gehad met de mini brandblusser voor mijn gender reveal! Zeker een aanrader 10 uit een 10! 🤩🤞🏼

Antwoord van HoezoSchattig.nl

Dank je wel Natascha voor deze mooie review. De miniblusser heeft goed zijn werk gedaan! :D

• Chantal
    Review voor HoezoSchattig.nl

Snel en makkelijk besteld, goed en fijn contact! Vorige keer een mooie brandblusser en deze keer een bizar grote ballon die je zelf kan samenstellen. Echt heel toff !! Bedankt HoezoSchattig voor alles.

Antwoord van HoezoSchattig.nl

Wat leuk om te horen dat het al 2 keer een succes is geweest! Bedank Chantal voor de 5 sterretjes!

• Hoe beoordeel je HoezoSchattig.nl?

• Gerianne Boom
    Geverifieerde klant van HoezoSchattig.nl

Geweldige website, vriendelijke mensen, goede prijs en snelle levering.

Antwoord van HoezoSchattig.nl

Bedankt Gerianne voor al je positieve berichtjes! We worden erg vrolijk van je review en reactie, dankjewel dat je daar even de tijd voor hebt genomen!

• Anja Ringnalda-Faber
    Geverifieerde klant van HoezoSchattig.nl

Geweldige goede service, zeer fijn contact en super snelle levering. Inmiddels 2 maal onze gender reveal geregeld via hun en alles loopt soepel en vlekkeloos.

Antwoord van HoezoSchattig.nl

Beste Anja, dankjewel voor de mooie review en wat ontzettend leuk te horen dat het allemaal goed bevallen is! Daar doen we ons uiterste best voor en we worden altijd blij van tevreden mensen!

• Angelina Dubois

Heel goede service
    Alles is in de puntjes geregeld als je het ophaalt … de waarborg netjes zoals belooft terug betaalt

Antwoord van HoezoSchattig.nl

Jouw 5-sterren beoordeling maakt onze dag helemaal top! Het is geweldig om te weten dat onze inspanningen worden gewaardeerd. Bedankt dat je voor ons hebt gekozen, en we hopen je weer te zien!

• Helmi
    Review voor HoezoSchattig.nl

Top bedrijf, snelle levering, en goed advies, en komen hun afspraken super na, geweldig netjes.

Antwoord van HoezoSchattig.nl

Dank je wel Helmi voor deze mooie review en het nemen van de tijd om deze achter te laten!

• Danielle
    Geverifieerde klant van HoezoSchattig.nl

Goede levering en goede kwaliteit spullen.

Antwoord van HoezoSchattig.nl

Dankjewel Danielle voor het geven van deze mooie sterren! We zijn altijd blij te horen dat het goed bevalt!

• Marissa van Arkel
    Geverifieerde klant van HoezoSchattig.nl

Bezorging was mega snel en er zaten zelfs extra ballonnen bij. :)

Antwoord van HoezoSchattig.nl

Dankjewel voor je review Marissa! Hopelijk was de onthulzak zo lekker gevuld! Wij zijn blij te horen dat je tevreden bent!

• Lobke punie

Antwoord van HoezoSchattig.nl

Bedankt Lobke voor de tijd nemen en geven van deze mooie 5 sterren en het compliment!

• Melanie Dirix
    Geverifieerde klant van HoezoSchattig.nl

Fantastische service! Altijd snel een antwoord. Onze gender reveal was een groot succes dankzij deze producten. We zouden het zeker aanraden!

Antwoord van HoezoSchattig.nl

Super bedankt Melanie voor uw fijne beoordeling! En nog leuker om te horen dat het een succes geweest is!

• HENRIETTE Smeets
    Geverifieerde klant van HoezoSchattig.nl

Hoi, snelle levering en er werd meegedacht. Professioneel!

Antwoord van HoezoSchattig.nl

Dankjewel Henriette voor de positieve woorden en sterren!

• Jenny Joosse
    Geverifieerde klant van HoezoSchattig.nl

Leuke artikelen en lieve klantenservice

Antwoord van HoezoSchattig.nl

Dankjewel Jenny voor deze lieve woorden!

• Marleen
    Geverifieerde klant van HoezoSchattig.nl

Zo mooi met veel zorg en liefde ingepakt. Echt ´schattig´ ingepakt. En snelle levering.

Hoi Marleen,
    Super bedankt voor de vijf sterren! 😊 We zijn echt blij dat je zo tevreden bent. Het is altijd leuk om zulke positieve feedback te krijgen, dat maakt onze dag helemaal goed!
    Groetjes en een dikke dankjewel, team HoezoSchattig

• Esther
    Review voor HoezoSchattig.nl

wat een rot bedrijf is dit. eerst leveren ze een product aan voor onze gender reveal die niet zijn werk doet. wij moeten ZELF voor de retourkosten opdraaien. en vervolgens krijg je een mailtje dat bij het openmaken van het retour ze 2 kapotte glazen aan treffen. deze glazen zijn niet eens uit de doos geweest en het pakket is precies zo ingepakt zoals wij het hebben ontvangen. wij hebben doordat het product zijn werk niet deed ( gelukkig van te voren getest anders waren we er tijdens de gender reveal pas achter gekomen) enorm stress gehad omdat wij op het laaste moment nog iets anders moesten regelen. nu moeten wij betalen voor de 2 glazen die waarschijnlijk bij de action vandaan komen (deze zijn waarschijnlijk kapot gegaan bij Dhl). ook kunnen ze op dit moment geen bewijs aanleveren. ik zou zeggen wil jij een geslaagde gender reveal? bestel NIET bij HOEZOSCHATTIG

Beste Esther,

Wij willen hier graag even op reageren.

We hebben begin vorige week contact gehad. Om terug te komen op de werking van het product namelijk het magisch drinkpoeder. Hierin hebben wij geadviseerd om een halve theelepel per glas te gebruiken voor het optimale effect. Jullie gaven aan niet te willen testen en het product retour te willen sturen. Wij begrepen jullie reactie en hebben toen aangeven dat het retour mocht komen (terwijl in onze voorwaarden staat dat etenswaren of geopende producten niet geretourneerd mag worden).

Wat betreft de verpakking en verzending. Normaal zenden we ons magisch drinkpoeder in een dubbele verpakking voor extra bescherming. Het lijkt dat bij de retourzending deze extra bescherming ontbrak, wat niet in lijn is met onze verzendvoorwaarden.

Wij hebben bewijs geleverd via de mail met een bijgevoegd filmpje en hebben dezelfde dag nog het bedrag van het magisch drinkpoeder teruggestort.

Voor ons gevoel hebben wij volgens onze voorwaarden gehandeld en zijn wij jullie zelfs nog tegemoet gekomen. Wij betreuren deze situatie.

• Petra Post
    Geverifieerde klant van HoezoSchattig.nl

Geweldige service en snelle levering. Meedenkend

Jeeh! Bedankt Petra!

• DanielM
    Geverifieerde klant van HoezoSchattig.nl

Zeer vriendelijke mensen en uitstekende service. Het confetti kanon met knop werkte perfect en was makkelijk in gebruik.

Antwoord van HoezoSchattig.nl

Hi Daniel, hier worden wij heel blij van! Dankje!

• Ilse vd Heijkant
    Geverifieerde klant van HoezoSchattig.nl

Leuke spullen voor een verrassende gender reveal. Goede kwaliteit en top service!

Antwoord van HoezoSchattig.nl

Bedankt Ilse! Super fijn om te horen!

• Roxanne Van Rooijen
    Geverifieerde klant van HoezoSchattig.nl

Snelle levering, leuke producten en heel lief briefje in het pakketje

Super fijn Roxanne!

• cara
    Geverifieerde klant van HoezoSchattig.nl

Ik werd snel verder geholpen dus ben tevreden.

Antwoord van HoezoSchattig.nl

Hi Cara, super fijn om te horen!

• Zoë
    Geverifieerde klant van HoezoSchattig.nl

Zeer tevreden van het afgeleverde resultaat

Super bedankt Zoë!