Holistic-Life

• veerle

zeer goede winkelwaar

• Marja Boerke
    Geverifieerde klant van Holistic-Life

Snelle levering en antwoord op vragen in mail.

• Hoe beoordeel je Holistic-Life?

• Annamarie Brandsma

• Nicolas Azebeokkhay
    Geverifieerde klant van Holistic-Life

Nooit mijn pakje ontvangen, dus niet echt kunnen beoordelen. Twee weken geleden nog een mail gestuurd om te vragen waar mijn pakje was, nooit reactie op gehad. Holistic life telefonisch proberen te bereiken, maar helaas ook zonder resultaat. Ik hou er niet van om negatieve reviews te schrijven, maar dit zijn helaas mijn bevindingen. Hopelijk komt het alsnog goed en zou ik een heel positieve review kunnen schrijven.

• Marianne Dorner
    Geverifieerde klant van Holistic-Life

Positieve producten tegen goede prijzen.

• Greet Stalpaert

Topie!

• Jana
    Geverifieerde klant van Holistic-Life

Top! Heel snelle verzending, alles degelijk verpakt. Zakje zout was vergeten, maar werd na melding onmiddellijk nagezonden. Heel tevreden 😊

• Diaan Banaan
    Geverifieerde klant van Holistic-Life

De lentebloesem wasstrips zijn echt super, ze ruiken heerlijk en de was wordt goed schoon. Het pakketje kwam vlot binnen en was keurig verpakt.

• Charlotte
    Review voor Holistic-Life

Leuke bonsaistarterskit met duidelijke uitleg en goede service!!

• Paul van den Hengel
    Geverifieerde klant van Holistic-Life

Eenvoudig te bestellen, snelle levering en een uitstekend product

• Kayleigh
    Review voor Holistic-Life

Ik heb van jullie de bonsai starterspakket besteld via bol.com en ben gelijk begonnen. De instructie s waren helder en duidelijk dus nu hopen dat het lukt om de boompjes te laten kiemen groeien.

Iedergeval bedankt voor de heldere uitleg

• Micha Klaassen
    Geverifieerde klant van Holistic-Life

De wasmiddelstrips zijn ontzettend goed mijn was is schoon en ruikt heerlijk. Ben er heel tevreden mee.

• J Worst
    Geverifieerde klant van Holistic-Life

β„π•–π•–π•£π•π•šπ•›π•œ π•˜π•–π•¦π•£π•–π•Ÿπ•–π•Ÿπ•• 𝕨𝕒𝕀π•₯ π•˜π• π•–π•• π•€π•”π•™π• π• π•Ÿ. π•ƒπ•–π•¦π•œ 𝕧𝕠𝕠𝕣 𝕛𝕖 𝕑𝕠𝕣π•₯π•–π•žπ• π•Ÿπ•Ÿπ•–π•– π•–π•Ÿ π•˜π• π•–π•• 𝕧𝕠𝕠𝕣 𝕙𝕖π•₯ π•žπ•šπ•π•šπ•–π•¦. π•Žπ•’π•₯ π•¨π•šπ• 𝕛𝕖 π•Ÿπ• π•˜ π•žπ•–π•–π•£. 𝕆𝕙 𝕛𝕒 π• π• π•œ π•—π•šπ•›π•Ÿ 𝕠𝕑 π•₯π•šπ•™π•• π•“π•–π•«π• π•£π•˜π••. 𝕋𝕠𝕑!

• Milou
    Geverifieerde klant van Holistic-Life

Prachtige zoutlampjes met dimmer, ontzettend fijn om te gebruiken met/voor een baby in de nacht. Prachtig als kraamkado! Ik heb er direct 2 extra besteld. Service is ook erg goed, er was een defect en dit was binnen 24u (kosteloos) opgelost. Grote aanrader!

• Anoniem
    Geverifieerde klant van Holistic-Life

Prachtige zoutlamp en een supersnelle levering!

• Natasja
    Geverifieerde klant van Holistic-Life

Snelle service en levering. Heerlijke geuren.

• Sophie de Regt
    Geverifieerde klant van Holistic-Life

Super snel, goede service en netjes verpakt!

• Joelle
    Geverifieerde klant van Holistic-Life

Heel snel en netjes bezorgd. Het is een erg leuke set en ze bieden goede service!

• Niels Tesselaar
    Geverifieerde klant van Holistic-Life

Top product, Snelle levering, duidelijke omschrijving en uitleg over hoe te starten met bonsai. Fijn dat er een e book bij zit.

• Winny