• Tuur

Heel goed

Beste Tuur,

Bedankt voor het delen van uw positieve beoordeling. Wij zijn blij dat u ons heel goed vindt. Wij doen graag ons best om onze klanten tevreden te stellen. Mocht u nog eventuele vragen of opmerkingen hebben, bel of mail ons dan gerust. Graag tot ziens in onze webshop en nog een mooie dag gewenst!

Alles super 👍

Beste Monika,

Bedankt voor het delen van uw positieve beoordeling. Wij zijn blij dat alles naar wens is. Wij verwerken onze bestellingen met veel zorg en aandacht. Indien u nog eventuele vragen of opmerkingen heeft kunt u ons gerust benaderen. Graag tot ziens in onze webshop en een fijne dag gewenst!

Satya

• Hoe beoordeel je Hollandnaturals.eu?

• Jacob Stencel

Rbvnb

Beste Jacob,

Bedankt voor de 5 sterren! Wij zijn blij dat u tevreden bent over ons. Helaas is uw toelichting niet helemaal duidelijk voor ons, mocht u dat willen aanpassen dan kan dat altijd. Wij zijn in ieder geval blij dat u tevreden bent. Mocht u nog eventuele vragen of opmerkingen hebben, bel of mail ons dan gerust. Wij wensen u nog een fijne dag!

• Ellen Hazebroek
    Geverifieerde klant van Hollandnaturals.eu

Zeer snelle service met een mooi extraatje. Daar wordt iedereen blij van.
    Voelt als een persoonlijke benadering, wat altijd erg prettig is.

Beste Ellen,

Bedankt voor uw positieve beoordeling! Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over de snelle levering en het extraatje. Wij geven onze klanten graag iets extra's dus het cadeautje was ons plezier :). Mocht u nog eventuele vragen of opmerkingen hebben, bel of mail ons dan gerust. Wij wensen u nog een mooie dag!

• Brigitte
    Geverifieerde klant van Hollandnaturals.eu

Super service, goede kwaliteit en altijd een verrassing.

Beste Brigitte,

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent over onze service en de extraatjes. Wij doen graag ons best om onze klanten tevreden te stellen. Indien u nog eventuele vragen of opmerkingen heeft, neem dan gerust contact met ons op. Wij wensen u nog een fijne dag!

• Alina Sch

Fast and good quality

Dear Alina,

Thank you for your positive review. We are happy to hear that you are satisfied with our service and the quality of our products. if you have any questions or remarks, feel free to reach out to us. We hope to see you again in our webshop. Have a wonderful day!

• Sandra
    Geverifieerde klant van Hollandnaturals.eu

War meine erste Bestellung bei Hollandnaturals.eu. Reibungsloser Ablauf. Schnelle Abwicklung und Auslieferung. Ich bestelle gerne wieder. DANKE!

Dear Sandra,

Thank you for your great review! We are happy to hear that you are satisfied with your first-time order from our webshop. We process our orders with great care and attention. We're glad you noticed :). If you have any questions or comments, please feel free to reach out to us. We look forward to seeing you again in our webshop and wish you a wonderful day.

• Thomas Strackbein

Jederzeit gerne wieder.

Geverifieerde klant van Hollandnaturals.eu

Betaalbar,en goede Qualität. Service korrekt.

Dear Monika,

Thank you for your positive review! We are happy to hear that you are satisfied with our service and quality. If you have any questions or remarks, feel free to call of e-mail us. Have a wonderful day!

• Martina Fatolova CO Altenfeld Tanja

Spokojnosti

Dear Martina,

Thank you for your positive review. We are happy to read that you are satisfied :). If you have any questions or remarks, please reach out to us. We look forward to seeing you again in our webshop. Have a great day! Kind regards,

• Jolanda De Jong - Burg

Snelle levering, goed verpakt,

Beste Jolanda,

Bedankt voor het delen van uw positieve beoordeling. Wij zijn blij dat u tevreden bent over de snelle levering en de verpakking. Onze bestellingen worden met veel zorg en aandacht verwerkt. Mocht u nog eventuele vragen of opmerkingen hebben, bel of mail ons dan gerust. Wij wensen u nog een mooie dag!

• Yoke Thie
    Geverifieerde klant van Hollandnaturals.eu

Goede tincturen gekocht en blij met het kadootje erbij.

Beste Yoke,

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over onze producten en dat u het cadeautje kunt waarderen. Wij doen graag iets extra's voor onze klanten. Indien u nog eventuele vragen of opmerkingen heeft kunt u ons gerust benaderen. Graag tot ziens in onze webshop en nog een mooie dag gewenst!

Geverifieerde klant van Hollandnaturals.eu

Snelle levering en goede producte!

Beste Monika,

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent over de snelle levering en onze producten. Onze bestellingen worden met veel zorg en aandacht verwerkt. Mocht u nog eventuele vragen of opmerkingen hebben, bel of mail ons dan gerust. Wij wensen u nog een mooie dag!

• Katja Gröninger

Danke für die gute Bedienung

Dear Katja,

Thank you for your positive review. We are happy to hear that you are satisfied with our service. We happily offer service to our customers. If you have any questions or remarks, don't hesitate to reach out. For now we wish you a great afternoon.

• Gerda
    Geverifieerde klant van Hollandnaturals.eu

Ik bestel hier al lang. Het is echt altijd goed. Goed product, goede prijzen, goede levering en veel aanbiedingen waardoor je slim kunt inkopen. Volgende keer weer hier.

Beste Gerda,

Bedankt voor uw super beoordeling! Wij vinden het erg leuk om te lezen dat u al lang een tevreden klant bent van ons! Wij doen graag ons best om onze klanten tevreden te stellen :). Mocht u nog eventuele vragen of opmerkingen hebben, schroom dan niet om ons te benaderen.

• Cinderella

Fantastische firma, top service!! Hartelijk bedankt! 🌿✨♥️✨

Beste Cindererella,

Bedankt voor uw positieve beoordeling! Wij zijn blij om te lezen dat u zo enthousiast bent over ons :). Wij doen graag ons best om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Indien u nog eventuele vragen of opmerkingen heeft kunt u ons gerust benaderen. Graag tot ziens in onze webshop en nog een fijne dag gewenst!

• Rajko MARGAN

all good

Dear Rajko,

Thank you for your positive review. We are happy to hear that you are satisfied with everything. If you ever have any questions or remarks, feel free to reach out to us. We hope to see you again in our webshop. Have a wonderful day!

• Amber Boekhorst
    Geverifieerde klant van Hollandnaturals.eu

Snelle levering.. en altijd een iets extra's als cadeau !

Beste Amber,

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent over de levering en de cadeautjes. Wij doen graag ons best om onze klanten tevreden te stellen. Mocht u nog eventuele vragen of opmerkingen hebben, bel of mail ons dan gerust. Wij wensen u nog een fijne dag!

• Hanke Dekker
    Geverifieerde klant van Hollandnaturals.eu

Super fijn product! Snelle levering en super vriendelijk!!

Beste Hanke,

Wat fijn om te horen dat u baat heeft bij ons product en dat u tevreden bent over onze levering en service. Wij hebben een goede klantenservice hoog in het vaandel staan. Mocht u dus nog eventuele vragen of opmerkingen hebben, schroom dan niet om ons te benaderen. Wij wensen u een mooie dag!

• Desiree Davidse
    Geverifieerde klant van Hollandnaturals.eu

Goede kwaliteit en op tijd bezorgd

Beste Desiree,

Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent over de kwaliteit van onze producten en de snelle bezorging. Wij doen graag ons best om onze klanten tevreden te stellen. Mocht u nog eventuele vragen of opmerkingen hebben, neem dan gerust contact met ons op. Wij wensen u nog een mooie dag!