Holzschuhe.nl

Holzschuhe.nl

Holschuhe.nl is een onderdeel van De Hollandse Klompenwinkel.
Onze website www.dehollandseklompenwinkel.nl is een overkomplete site waarin alles wordt verkocht op het gebied van Hollandse klompen en houten tulpen en souvenirs.
Op Holzschuhe.nl willen we een website maken waarin we alleen draagklompen, souvenirsklompen, sloffen en houten tulpen willen aanbieden.
Dit geeft meer overzicht in de het grote assortiment wat we aan kunnen bieden.
Houten klompen, Houten tulpen, Relatiegeschenken
De zekerheden van https://holzschuhe.nl