HomeLiving.nl

HomeLiving.nl

Maak van jouw huis een thuis, een plek om te ontspannen en te genieten met de home en deco spullen van HomeLiving. Onze missie is om alle huizen in Nederland en België te voorzien van een leuke inrichting. We doen dit niet alleen door een ruim gevarieerd assortiment aan te bieden maar ook door onze experts te zijn op ons gebied. HomeLiving heeft kennis van haar producten en verkoopt alleen kwalitatieve merken. We geven je handige tips, maar ook inspiratie met behulp van verschillende magazines zoals: het QUVIO of KRUMBLE magazine.
8,8

• Danielle
    Review voor HomeLiving.nl

Goede kwaliteit en goede service!

Mooie producten voor een leuke prijs. Goede service en snelle levering!!

• Marcel H.
    Review voor HomeLiving.nl

Gisteren bankstel en stoelen geleverd gekregen. Afspraak was tussen 8 tot 12 weken, na 7 weken geleverd in Delft Centrum, smalle straat en een grote bankstel. Na het passen en meten van de bakwagen keurig geparkeerd. Bankstel paste niet door de voordeur, dus besloten om deze via balkon eerste verdieping door te steken. Eenmaal in de woonkamer keurig uitgepakt en de poten gemonteerd. Na afloop alle verpakkingen weer meegenomen. Super blij met onze nieuwe bankstel en stoelen. Heel blij met het advies in de winkel en verloop! Zeker een aanrader!

• Hoe beoordeel je HomeLiving.nl?

• Otto Perdeck
    Review voor HomeLiving.nl

Ik heb er een paar mooie placemats besteld. Ze kwamen snel binnen. Er ontbrak een klein onderzettertje, maar dat werd onmiddellijk nagestuurd. Zeer goede service!

• Martijn Alserda
    Review voor HomeLiving.nl

Product met 2 jaar fabrieksgarantie binnen een jaar defect. na een mail geheel kosteloos een vervanging toegestuurt gekregen. Reactie was uitermate snel, vriendelijk en duidelijk.

• Gerda Crama
    Review voor HomeLiving.nl

Vriendelijk en behulpzaam personeel zowel bij de verkoop als bij de levering. Mooie producten tegen betaalbare prijzen/

• P. Fuchs
    Review voor HomeLiving.nl

Mooie prijzen is fijn maar een geweldige service is niet altijd aanwezig. Nu dat is hier zeker wel het geval. Een foutje werd tot in de puntjes opgelost en we zijn daar dan ook super blij en zeer tevreden mee. Een dikke pluim voor N….. die het regelde.

• José Westerhof
    Review voor HomeLiving.nl

Uitstekende service. Op de website had ik aangegeven dat mijn product iets beschadigd was. Ik kreeg een mail met excuses en de vraag of ik mijn geld terug wilde of een nieuw product. Geweldig. Binnen een dag een nieuw product.

• MthB
    Review voor HomeLiving.nl

Snelle levering, producten zoals omschreven. Zeer tevreden!

• Jakke
    Review voor HomeLiving.nl

Goede kwaliteit, snelle levering en nog betere klantenservice!

Mails worden snel en professioneel beantwoord.

Bestelling was dag nadien al geleverd ook al was het naar België, top!

• Debbie de Beer

Goede service erg klantvriendelijk

• Anne
    Review voor HomeLiving.nl

Goede prijs kwaliteit en super snelle levering ! Ik ben enthousiast, ga zo door ! :)

• Justin
    Review voor HomeLiving.nl

Uitstekende service. Mijn product voldeed niet aan mijn wensen, heb het teruggestuurd en mijn mail werd werkelijk waar binnen 3 minuten beantwoord. Top!

• george schuit
    Review voor HomeLiving.nl

wat een goede service ik had 2 fm transmitters besteld met een hele vlotte levering ontvangen
    bij het gebruik ervan bleek er een niet goed te werken na een telefoontje naar de shop werd er gelijk een nieuwe verstuurd .....
    de service is echt goed
    en de FM tranmitters werken beter dan ik verwacht had
    een hele dikke pluim voor de shop en het produkt .

• Wil van Looij
    Geverifieerde klant van HomeLiving.nl

Direct geleverd. Alles erbij, beschrijving enz.

• remco rooije

snel , top
    prijs

• B. Martens

Snel geleverd

• Irene Kuil
    Geverifieerde klant van HomeLiving.nl

Mooi product, snelle levering.

• Josje Dijksterhuis
    Geverifieerde klant van HomeLiving.nl

Lekker snelle levering en correkte afhandeling

• Christian Schepers

vlug en correct!!! Prima

• Helen Taselaar
    Geverifieerde klant van HomeLiving.nl

Snel in huis. Prima product voor een betaalbaar prijsje.