Honingdirect.nl

Honingdirect.nl

Online webwinkel voor honing, royal jelly, propolis, bijenwas en bijenpollen.
9,3
Filter 626 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 342 met beschrijving

• MEM La Rooy
    Geverifieerde klant van Honingdirect.nl

Super snel en zo in huis

• Antonina Kaplunenko
    Geverifieerde klant van Honingdirect.nl

goed servies, heel snel geleverd

Antwoord van Honingdirect.nl

Bedankt voor het delen van uw ervaring Antonina! Heel veel plezier met uw bestelling! 💚🐝

• Hoe beoordeel je Honingdirect.nl?

• Ellie
    Geverifieerde klant van Honingdirect.nl

Hele goede producten en beschrijving. Snelle levering, ik beveel jullie aan als heerlijke en eerlijke website.

Antwoord van Honingdirect.nl

Bedankt voor het delen van uw ervaring Ellie! Het doet ons goed om te lezen dat u ons zo hartelijk aanbeveelt! 💚🐝

• Hanneke Van der linden

Goed product snelle verzending

Antwoord van Honingdirect.nl

Bedankt voor het delen van uw ervaring Hanneke! Heel veel plezier met uw bestelling! 💚🐝

• Annette Marshall

Top bedrijf

Antwoord van Honingdirect.nl

Bedankt voor het delen van uw ervaring Anette! Heel veel plezier met uw bestelling! 💚🐝

• M. Boulahrir
    Geverifieerde klant van Honingdirect.nl

Top service en kwaliteit.

Antwoord van Honingdirect.nl

Bedankt voor het delen van uw ervaring Mohamed! Heel veel plezier met uw bestelling! 💚🐝

• Laurens Visser
    Geverifieerde klant van Honingdirect.nl

Wij zijn altijd dik tevreden over jullie bedrijf en producten! Ga zo door. Jullie hebben enorm geholpen met jullie prachtige producten. Mvg Laurens

Antwoord van Honingdirect.nl

Het doet ons echt goed om uw beoordeling te lezen. Hier doen we het voor! 💚🐝

• A Ashruf
    Geverifieerde klant van Honingdirect.nl

Mijn product heb ik nooit ontvangen. Dit meerdere malen aangegeven, maar er is geen actie genomen om ervoor te zorgen dat ik alsnog mijn producten ontving.

• Guillaume
    Geverifieerde klant van Honingdirect.nl

Ik heb hier nu twee keer royal gelly besteld. Perfecte afwerking van de order! En leuk weetje voor de mannen (zeker op latere leeftijd): royal gelly is een natuurlijke testosteron booster. Doe er je voordeel mee!

Antwoord van Honingdirect.nl

Bedankt voor het delen van uw ervaring Guillaume! Heel veel plezier met uw bestelling! 💚🐝

• René
    Geverifieerde klant van Honingdirect.nl

Snel geleverd en rechtstreeks van de imkers

Antwoord van Honingdirect.nl

Bedankt voor het delen van uw ervaring René! Heel veel plezier met uw bestelling! 💚🐝

• Annemiek Vo
    Geverifieerde klant van Honingdirect.nl

Mooi prijzen en goed bezorgd.

Antwoord van Honingdirect.nl

Bedankt voor het delen van uw ervaring Annemiek! Heel veel plezier met uw bestelling! 💚🐝

• MT
    Geverifieerde klant van Honingdirect.nl

Heel goed product! Snelle levering!

Antwoord van Honingdirect.nl

Bedankt voor het delen van uw ervaring! Heel veel plezier met uw bestelling! 💚🐝

• Anthon Den Haag
    Geverifieerde klant van Honingdirect.nl

erg goed product en snel bezorgd goede prijs ook

Antwoord van Honingdirect.nl

Bedankt voor het delen van uw ervaring Anthon! Heel veel plezier met uw bestelling! 💚🐝

• Klant
    Geverifieerde klant van Honingdirect.nl

Honing dispenser. Dacht dat het van glas was. Maar goed. Is van plastic. Werk even goed. Alleen als je dan drukt dan komt de honing er slowmotion eruit... dat of ik heb geen geduld. Kan ook.
    Raad het wel aan. Mooi, klein, makkelijk in gebruik en de volgende dag al thuis. Dank!

• Elisabeth Indebetou
    Geverifieerde klant van Honingdirect.nl

Alleen post.nl was te traag ivm de feestdagen!

• agnes
    Review voor Honingdirect.nl

Al op 18 april betaald en nu is het 8 mei en niets ontvangen, geen reactie op mailtjes of andere contact mogelijkheden.

• Kaatje
    Geverifieerde klant van Honingdirect.nl

De snelste service oprecht de beste , ben zeer tevreden

Antwoord van Honingdirect.nl

Bedankt voor het delen van uw ervaring Kaatje! Heel veel plezier met uw bestelling! 💚🐝

• J.A. Kleverkamp

• Denise Gilissen
    Geverifieerde klant van Honingdirect.nl

het duurde ontzettend lang om het pakket te ontvangen en ook mail gestuurd om te vragen waar het bleef maar geen antwoord ontvangen. Erg teleurgesteld aangezien ik meerdere malen per jaar bestel, en voor een maand op reis ging maar het pakket dus niet oprijd ontvangen heb.
    Verder vind ik het korting systeem eigenlijk niet duidelijk.

• Mo Boutaleb
    Geverifieerde klant van Honingdirect.nl

mooi prijzen en goede service