
Horecablue
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 24-01-2023 stopgezet
-
Oguz Kahya
Ik heb bestelling nogsteeds niet gehaald?
-
peter lubrecht
Keurige bevestiging daarna telefonisch contact over de levering 30 min van te voren en een vriendelijke bezorger TOP
-
Jos
Geweldig service
-
Kel
Het duurt veel te lang. Twee weken geleden de vrieze besteld nu nog niet binnen
-
D Stam
Goede prijs en snelle levering.
-
Diana
Een vrieskist besteld omdat deze op voorraad zou zijn en binnen 1-4 werkdagen geleverd zou worden. Na vele pogingen contact te krijgen weet ik nog steeds niets en ben ik wachtende op mijn vrieskist.....
-
Dorien Baas
Binnen de aangekondigde levertijd was de vrieskist binnen. Alleen de beloofde Track & Trace code hebben we niet ontvangen, dus we moesten even snel schakelen toen de bezorger op de stoep stond.
-
Lea Vos
Ik vond de verzendkosten erg hoog € 10,- voor een bestelling die door de brievenbus kan en op zichzelf nog geen 10 euro kost
-
Yvonne De wit
Goede service.
-
tim
Goed service en prijsverhouding
-
John Stavenuiter
In eerste instantie geen orderbevestiging ontvangen.
Nu, na een week, nog maar de helft van de bestelling ontvangen, zonder bericht over backorder of zo:-(
Bij navraag kreeg ik wel per omgaande een verklaring hiervan. Dus de wil om het goed te doen is er! -
Erik sterman
Perfect
-
Marielle Nulkes
Super snel geleverd! Goede service!
-
Ben Halm
Na een week ontvangen, antwoord op vragen via mail kwam op bezorgdag(na een week) evenals track&trace, en dat met €9.95 verzendkosten( post .nl €7,95)
-
Makay
Na een lange zoektocht naar een goede tweedeurs koelkast ben ik bij horecablue terecht gekomen. Behulpzame personeel, snelle levering. Prijs en kwaliteit is prima in verhouding. Ik ben er heel erg mee tevreden. Zeker een aanrader.
-
antwan
goed service netjes op tijd geleverd
-
Heidi Gojsen
heel slechte dienst na verkoop broodsnijmachine werkte niet na behoren en na enkele mails hierover niks meer gehoord !!!
-
Marcel Ant
Na uitgebreid telefonisch contact te hebben gehad of de betreffende barkoeler beschikbaar was deze besteld en ook juist twee stuks. Deze waren op voorraad en konden binnen een paar werkdagen worden geleverd dat was voor mij de reden om bij Horeca blue te bestellen.
Helaas echter na een week nog niet geleverd terwijl ik ze dringend nodig heb onze koeler was kapot gegaan.
Na verschillende malen gebeld te hebben krijg ik te horen dat ze pas een week later geleverd kunnen worden, dan zijn we dus ruim twee weken verder en al die tijd zit ik zonder koeler. Als ik dit geweten had had ik ik hem elders besteld. Maak waar wat je beloofd nu zit ik met een kater! -
S Boy
Bestelling
-
Piet den Hertog
matig telefonisch bereikbaar. bestelling in twee gedeelten geleverd en oude retour ook niet geregeld, chauffeur geen opdracht dus onmogelijk oude mee te nemen.
Antwoord van HorecablueBeste Piet
wegens vakantie periode en drukte
is u ijsvitrine iets later opgehaald
onze excuses hiervoor.