Horlogeimport
Wij zijn een groothandel gespecialiseerd in de verkoop van horloges met kortingen vanaf 40% tot wel 80% op adviesprijs. Adee Kaye, Bossart, Corvette,

Lidmaatschap per 09-05-2013 stopgezet

8,1

Review voor Horlogeimport

. ik heb een automatische horloge ter waarde van 400 euro anderhalf jaar geleden bij horlogeimport.eu gekocht maar hij is al een jaar stuk. de wijzers draaien niet meer.
    Maar ik kan helaas niemand bereiken van horlogeimport.eu. Wat opvallend is dat de site dicht is en er maar 1 nummer bekend is en dat op deze site: Kiyo.nl. het zijn gewoon afzetters!!!

• Ozkan
    Review voor Horlogeimport

Ben zeer tevreden met de service de snelle levering en de prijs. Meerdere bestellingen geplaatst (5 horloges) in 2 jaar tijd bij horlogeimport.eu, zeker een aanrader! Geen verbeterpunten

• R.Bezema
    Review voor Horlogeimport

Op 7 maart 2013 per aangetekende post, een defect horloge (Ingersoll Grand Canyon)met kapotte kroon na een maand van dragen, laten verzenden naar de Sirtakistraat 55 te Almere. Daarna na diverse telefoontjes ( 10 tallen) blijft het angstvallig stil. Ik wil weten wanneer ik mijn horloge terug krijg. Schandalig vind ik het het dat niemand reageert, ook niet op de verzonden mails. Het wordt tijd voor het inschakelen van juridische ondersteuning om mijn horloge terug te krijgen.

• kris

Hallo mensen,

Dit even ter info.OPGEPAST VOOR DE GARANTIE (0/10)Vorig jaar (6/2012)een welder 8006 gekocht en kort daarna was er een klein probleem dat tot op heden nog niet is opgelost.Ben naar een andere welder verdeler geweest en deze hebben het direkt in orde gebracht.

• Armin
    Review voor Horlogeimport

Ben zeer tevreden over mijn bestelling!Het was binnen 3 dagen afgeleverd!

• Dennis
    Review voor Horlogeimport

Snelle levering, goede communicatie, scherpe prijzen

Review voor Horlogeimport

Heldere site en goede informatie omtrent levering Op site staat gratis apparaat bij schakelband maar deze heb ik niet ontvangen

• H. van der Wal
    Review voor Horlogeimport

Bestelling werd snel verwerkt en werd op tijd bezorgd.. Op de website wordt een gratis toolwatch beloofd, deze zat niet bij de bestelling, Ik heb in een email hierna gevraagd, maar daar kreeg ik geen antwoord op. Ik heb geprobeerd te bellen, maar kreeg een antwoordapparaat. Omdat ik geen contact kon krijgen, zal ik niet weer iets bestellen bij dit bedrijf. Ik vraag me ook af wat de garantie waard is.

• Jef
    Review voor Horlogeimport

Ik heb verder geen opmerkingen.

• wil

snelle levering
    uitstekend verpakt tegen beschadiging
    en het ziet er gelikt uit tot nog toe geen verbeterpunten

Review voor Horlogeimport

Ik heb verder geen opmerkingen.

• Richard
    Review voor Horlogeimport

goede en duidelijke site. Snelle reactie tijdens het bestel proces Het op de hoogte houden van de voortgang van de levering na geplaatste bestelling

• Karen
    Review voor Horlogeimport

Snelle levering, goed verzorgd, goed produkt, lage prijs.

• albert
    Review voor Horlogeimport

dienstbaarheid sommige vragen in e-mail correspondentie blijven onbeantwoord

Review voor Horlogeimport

Mooie horloges voor een leuke prijs en snel in huis met ook een goede niet goed geld terug garantie.
    ik heb zelf al meerdere keren een horloge bij Horlgeimport.eu besteld en ga dit zeker vaker doe.

Mvrg Henk nvt

• E.Tambolat

geen

• Eddy
    Review voor Horlogeimport

Over de punten kwaliteit, kennis & vakmanschap, personeel, betrouwbaarheid en nazorg, garantie kan ik nu nog geen oordeel vellen vandaar score 6, optie nvt neemt hij niet aan neen

persoonlijk en snel nee

• A
    Review voor Horlogeimport

Over nazorg kan ik nog niets zeggen.
    Het apparaat om de band in te korten was te smal. De band paste er niet tussen.......

• Maarten
    Review voor Horlogeimport

Snel en goedkoop, ben erg tevreden.