Horlogewatch.nl

Horlogewatch.nl

Webshop voor heren- en dameshorloges

• H Hollestein
    Review voor Horlogewatch.nl

Vlotte levering, nette prijs, kwaliteits horloge

Beste H. Hollestein,
    Heel erg bedankt voor deze prettige review. Goed om te lezen dat alles naar wens is en dat het horloge bevalt!

• Bert Bokking
    Review voor Horlogewatch.nl

Mooie collectie horloges en zeer ruime keuze. Daar de levering van mijn bestelling werd vertraagd daar keurig bericht van gekregen met de redenen en prognose van de nieuwe leveringsdatum. Mijn bestelling eerder ontvangen en van alles kerurig bericht gekregen. Uiteindelijk een mooi horloge en voldeed geheel aan de verwachtingen. Tevreden dus en reeds de 2e bestelling bij Horlogewatch.

Beste Bert Bokking,
    Hartstikke bedankt voor deze fijne en prettige review. Goed om te lezen dat alles naar wens is!
    Gr, Team Horlogewatch.nl

• Hoe beoordeel je Horlogewatch.nl?

• Reismuller Markus
    Review voor Horlogewatch.nl

Horlogewatch.nl is een echte aanrader!!!Zeer betrouwbaar en vlugge levering.Ook de communicatie met de Heer Joost was gewoonweg TOP.Direct feedback gekregen over betaling,levering en info over de horloge dat ik gekocht heb.
    Gewoon Top,echte aanrader!!!

Beste Markus Reismuller,
    Hartstikke bedankt voor deze mooie en prettige review. Fijn en goed om te horen dat onze service wordt gewaardeerd!

• T.Asenovz

Yes yes

Beste T. Asenovz,
    Hartelijk dank voor deze review. Fijn en goed om te lezen!

• Hans van der Laan
    Review voor Horlogewatch.nl

Direct na het overmaken van het geldbedrag, werd er keurig netjes,
    een volledige bevestiging c.q. toelichting gestuurd.

Beste Hans,
    Hartstikke bedankt voor deze fijne review. Fijn en goed om te horen dat onze service wordt gewaardeerd!

• Richard
    Review voor Horlogewatch.nl

Fijne communicatie. Bij problemen ook erg goed geholpen! Zowel telefonisch als via de mail goed bereikbaar. Je merkt gewoon dat Joost hart voor zijn klanten en bedrijf heeft. Gewoon toppie!

Beste Richard,
    Hartstikke bedankt voor deze mooie review. Fijn en goed om te horen dat onze service wordt gewaardeerd!

• Gijs
    Review voor Horlogewatch.nl

Zeer tevreden! Prettige communicatie, zowel telefonisch als per email. Horloge en 2 bandjes besteld en snel geleverd, na contact ook een lang gezocht verloren schroef van horloge hier kunnen verkrijgen.

Beste Gijs,
    Hartstikke bedankt voor deze prettige review. Mooi om te horen dat er tevredenheid is en dat onze communicatie wordt gewaardeerd!

• Zibi
    Review voor Horlogewatch.nl

Heel erg goed geholpen door de verkoper via telefoon. Horloge besteld binnen twee dagen thuis geleverd. Het was een Paul Rich horloge als cadeau voor mij vrouwtje, ze is eeg blij en wilt het horloge niet meer af doen. Heel erg goede winkel en topkwaliteit horloges! Ik geef 100% aanbeveling

Beste Zibi,
    Hartstikke bedankt voor deze mooie review. Goed en fijn om te horen dat het horloge bevalt. Heel veel plezier ermee!

• Ed v. S.
    Review voor Horlogewatch.nl

alles klopt aan deze webwinkel, vanaf moment 1 "het bestellen" tot en met de laatste stap "de bezorging".
    bij vragen volgt vrijwel direct een antwoord, de juiste hulp en het op de hoogte houden v.h. gehele traject. absoluut een aanrader al zoek je een mooi horloge...

Beste Ed,
    Bedankt voor deze mooie review. Goed en fijn om te horen.
    Veel plezier met het horloge!

• Jos vd G

Snel , accuraat, top producten en heldere service. Aanrader

Beste Jos,
    Hartstikke bedankt voor deze prettige review. Fijn en goed om te horen dat onze service wordt gewaardeerd!