Horlogewatch.nl

Horlogewatch.nl

Webshop voor heren- en dameshorloges
9,7

• Ericlvanvoort
    Review voor Horlogewatch.nl

Goede service doen wat ze beloven

Antwoord van Horlogewatch.nl

Beste Eric, Hartelijk dank voor deze prettige review! Fijn om te horen dat onze service bevalt! Bedankt voor de bestelling. Gr, Team Horlogewatch.nl

• JkdL
    Review voor Horlogewatch.nl

Overzichtelijke website, eenvoudig bestellen en ruime keuze in betaalmogelijkheden. Snel geleverd en een leuk handgeschreven begeleidend kaartje bij aflevering.

Antwoord van Horlogewatch.nl

Beste JkdL, Hartstikke bedankt voor deze mooie review! Goed om te horen dat u zo tevreden bent! Bedankt voor de bestelling. Gr, Team Horlogewatch.nl

• Hoe beoordeel je Horlogewatch.nl?

• Daizy Groot Hulze
    Review voor Horlogewatch.nl

Zeer snelle levering,,,,,,mooi verpakt ,,,,,en fantastische service.

Antwoord van Horlogewatch.nl

Beste Daizy, Hartelijk dank voor deze fijne review! Heel goed om te horen dat onze service bevalt! Bedankt voor de bestelling. Gr, Team Horlogewatch.nl

• Monique Jagessar

Super service 👌🏽

Antwoord van Horlogewatch.nl

Beste Monique, Hartelijk dank voor deze mooie review! Fijn om te horen dat onze service bevalt! Bedankt voor de bestelling. Gr, Team Horlogewatch.nl

• Patrick
    Review voor Horlogewatch.nl

Mooie overzichtelijke webshop, snelle levering en tot nu toe vriendelijk contact gehad. Ga zo door 👍

Beste Patrick,
    Hartelijk dank voor deze fijne en mooie review! Goed om te horen dat onze service bevalt! Bedankt voor de bestelling.

• V. Pieters
    Review voor Horlogewatch.nl

Mooi product aan goede prijs. Correcte en snelle levering!

Antwoord van Horlogewatch.nl

Hartelijk dank voor deze prettige en mooie review! Goed om te horen dat het horloge bevalt!
    Bedankt voor de bestelling. Gr, Team Horlogewatch.nl

• Peter J.
    Review voor Horlogewatch.nl

Zeer correcte en snelle levering - Prima en open communicatie - zo hoort het te zijn - Topservice

Antwoord van Horlogewatch.nl

Beste Peter, Hartelijk dank voor deze prettige en mooie review. Fijn om te lezen dat u de service en de communicatie waardeert! Bedankt voor de bestelling. Gr, Team Horlogewatch.nl

• Matthias B.

Guter E-Mail-Kontakt, schnelle Lieferung, sehr gute Verpackung

Beste Matthias,
    vielen Dank für diese angenehme und nette Bewertung. Schön zu lesen, dass Sie den Service, die Lieferung und die Kommunikation schätzen! Danke für die Bestellung.

• Fabian Hendriksen
    Review voor Horlogewatch.nl

Duidelijke communicatie, goede service, geen fratsen! Gewoon een eerlijke en betrouwbare handelspartner! Maakt zijn beloftes meer dan waar. Ik kan deze partij dan ook zeker aanraden!

Beste Fabian,
    Hartelijk dank voor deze prettige en fijne review. Goed om te lezen dat u de service en communicatie waardeert! Bedankt voor de bestelling.

• Stefan Michael
    Review voor Horlogewatch.nl

Ik heb een Vostok Almaz besteld en kreeg te horen dat dit wel even kon duren , kon pas 5 januari besteld worden en dat het daarna nog eens 2 weken zou duren eer dat hij binnen was.
    Tot mijn verbazing was het horloge al de 7de binnnen.
    Super service en een prachtig horloge.
    Volgende keer zal ik zeker weer hier bestellen.

Beste Stefan Michael,
    Bedankt voor deze fijne en mooie review. Goed om te lezen dat u de service waardeert en dat u tevreden bent met de aankoop!

• Allard
    Review voor Horlogewatch.nl

Snel geleverd / goede prijzen en uitstekende service

Beste Allard,
    Bedankt voor deze prettige en mooie review. Goed om te lezen dat u de service waardeert!

• Johan Dietvorst
    Review voor Horlogewatch.nl

Een horloge besteld op 19 november, meer dan een week moeten wachten op überhaupt een bevestiging, maar ondertussen al wel drie keer een e-mail gehad met de vraag of ik het product kan beoordelen terwijl het product nog niet eens verzonden was.
    Nou moest ik weer vier dagen wachten op een reactie via de e-mail, waarna doodleuk wordt gezegd dat het bij de leverancier per ongeluk niet met expres is verzonden terwijl ik daar in theorie al wel voor heb betaald.

En dan krijg ik als compensatie de belofte dat er een extra armbandje bij zit bij mijn horloge.

En zelfs nu is de verzending alweer drie keer vertraagd.

Ik heb nog nooit zulke langzame en slechte service gehad.

Hopelijk komt het nog een keer aan want we zijn nou al 2 weken verder...

Beste Johan,
    Allereerst is het heel vervelend dat de bezorging langer duurde dan in eerste instantie aangegeven! Daar balen wij ook van. Uiteraard begrijpen we dit van uw kant. En ook terecht dat u dit aangeeft. Excuses nogmaals daarvoor. Wij hadden het graag anders gezien.
    In uw geval is het horloge wat later bij ons binnengekomen dan gehoopt. Vanuit de leverancier is er voor een andere vervoerder gekozen dan normaal en was het niet verstuurd als express zending. Niettemin onze verantwoording en een fout van ons. Hierdoor is de levering van uw bestelling ook vertraagd.
    Door de drukte bij onze vervoerder en de actie- en feestdagen is de levering nog meer vertraagd. Helaas hebben we niet alles in eigen hand.
    U geeft aan dat u meer dan een week moest wachten op überhaupt een bevestiging. Na uw order heeft u een bevestigingsmail gehad van de bestelling. Wij hebben u drie dagen later nog een extra bevestigingsmail gestuurd, met hierin nogmaals de bestelling en levertijd.
    Als tegemoetkoming voor de langere levertijd hebben we een armband meegestuurd. We hebben ook voorgesteld om u een korting te geven op de totaalprijs.
    Dat het allemaal langer duurde dan gehoopt is een feit. Terecht dat u dat vervelend vindt! Dat vinden wij ook.
    Dat de bezorging langer duurde, zegt niets over het horloge, de prijs, de kwaliteit en de garantievoorwaarden.
    Inmiddels heeft u het horloge ontvangen. Helaas duurde het 4 werkdagen langer dan vooraf aangegeven. Bedankt voor de bestelling en veel plezier ermee!

• Leon

Goede service, mooi product

Beste Leon,
    Heel erg bedankt voor deze mooie review. Goed om te lezen dat het horloge bevalt en dat u de service waardeert!

• Sebas Z
    Review voor Horlogewatch.nl

De service van Horlogewatch.nl is echt geweldig. Na mijn bestelling gewoon nog contact op kunnen nemen met de Klantenservice en perfect geholpen. Er was wat kapot gegaan en ze wisten perfect te vertellen hoe ik het kon vervangen. Ze wilde zelfs extra stukjes opsturen wanneer ik de reserve stukken niet zou kunnen vinden. Hulp bij het uitzoeken van een extra bandje is er ook geweest. Ik ben zeer tevreden en het volgende horloge zal ik wederom hier bestellen. Bedankt voor de goede hulp Joost.

Groeten,
    Sebas

Beste Sebas,
    Heel erg bedankt voor deze mooie review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent en dat de service wordt gewaardeerd!

• J. Jonker

Alles is mooi

Beste J. Jonker,
    Heel erg bedankt voor deze mooie review!

• R. Roskam
    Review voor Horlogewatch.nl

Mooi horloge en goede levering

Beste R. Roskam,
    Hartelijk dank voor deze review. Fijn en goed om te lezen!

• Jan

100% tevreden

Beste Jan,
    Hartstikke bedankt voor deze mooie review. Erg fijn om te lezen dat u 100% tevreden bent!

• Sanu
    Review voor Horlogewatch.nl

Super mooie horloge heel erg blij mee en een snelle super service, binnen 1 dagen binnen gekregen. Zeker een aanrader

Beste Sanu,
    Heel erg bedankt voor deze mooie review. Goed om te lezen dat u blij bent met het horloge en dat u de service en snelle verzending waardeert!

• H Hollestein
    Review voor Horlogewatch.nl

Vlotte levering, nette prijs, kwaliteits horloge

Beste H. Hollestein,
    Heel erg bedankt voor deze prettige review. Goed om te lezen dat alles naar wens is en dat het horloge bevalt!

• Bert Bokking
    Review voor Horlogewatch.nl

Mooie collectie horloges en zeer ruime keuze. Daar de levering van mijn bestelling werd vertraagd daar keurig bericht van gekregen met de redenen en prognose van de nieuwe leveringsdatum. Mijn bestelling eerder ontvangen en van alles kerurig bericht gekregen. Uiteindelijk een mooi horloge en voldeed geheel aan de verwachtingen. Tevreden dus en reeds de 2e bestelling bij Horlogewatch.

Beste Bert Bokking,
    Hartstikke bedankt voor deze fijne en prettige review. Goed om te lezen dat alles naar wens is!