Horse Boutique Nederland

Horse Boutique Nederland

Ruitersportartikelen koop je natuurlijk bij Horse Boutique, de leukste ruitersportwinkel van Nederland!
Bij Horse Boutique ben je Voor de mooiste Frontriemen, de beste Hoofdstellen en het mooiste assortiment Ruitersportartikelen aan het juiste adres!
Ruitersport, Sportkleding, Accessoires
9,1
Filter 405 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 311 met beschrijving

• Emma Spaan
    Geverifieerde klant van Horse Boutique Nederland

Ik heb bij jullie een cadeaubon gewonnen maar er was enorm weinig op voorraad (geen borstels/ goedkope snoepjes en kleding alleen maar in beperkte maten)

• sandra oosterveld

Goede levering zoals afgesproken

• Hoe beoordeel je Horse Boutique Nederland?

• John Luijendijk
    Geverifieerde klant van Horse Boutique Nederland

Snelle levering. Mijn bestelling was snel verstuurd

• Kim Polman
    Geverifieerde klant van Horse Boutique Nederland

Goede service en mooie prijzen.

• Madelien Herks
    Review voor Horse Boutique Nederland

Eerste en laatste keer dat ik bij deze winkel iets bestel! Ik bestel een PS of Sweden dekje dat op voorraad was en dus in principe dezelfde dag verzonden zou worden. Na een paar dagen stuur ik een berichtje wanneer ik het dekje kan verwachten. Ik kreeg toen vrij snel een reactie dat ze wat vertraging hadden opgelopen, maar dat het de volgende dag verzonden zou worden. Dat was helaas niet het geval. Na 2 dagen ontvang ik een mailtje dat mijn pakje verzonden is, met de track&trace code erbij. Maar als ik op de link klik, krijg ik te zien dat er alleen een code is aangemaakt, maar dat het pakketje nog niet aangeboden is bij PostNL. Inmiddels zijn we een week verder en wordt er vanuit Horse Boutique nergens op gereageerd. Gisteren uiteindelijk een korte reactie dat ze het vreemd vonden en het uit gingen zoeken en dat ze er dezelfde dag bij me op terug zouden komen. Maar gisteren weer niets gehoord dus.... Klantenservice en communicatie van dit bedrijf is echt zwaar beneden pijl!

• Marielle Bakker
    Geverifieerde klant van Horse Boutique Nederland

Snelle levering, groot assortiment en vriendelijke klantenservice

• Esther Griep

Erg fijne service!

• Lisette Deenen-Punt

Mooie spullen

• Ilse Van gelderen
    Geverifieerde klant van Horse Boutique Nederland

Goede service en mooie winkel!

• Amber Geerlings
    Geverifieerde klant van Horse Boutique Nederland

Snelle levering, en leuk cadeautje bij gehad om uit te testen : )