Horse Boutique Nederland

Horse Boutique Nederland

Ruitersportartikelen koop je natuurlijk bij Horse Boutique, de leukste ruitersportwinkel van Nederland!
Bij Horse Boutique ben je Voor de mooiste Frontriemen, de beste Hoofdstellen en het mooiste assortiment Ruitersportartikelen aan het juiste adres!
Ruitersport, Sportkleding, Accessoires
9,0
Filter 804 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 552 met beschrijving

• Marit
    Review voor Horse Boutique Nederland

Bestelling gedaan op 24 maart via de Facebook pagina, zou de volgende dag verstuurd worden. Tot 9 april niks gehoord ondanks berichtjes sturen en meermaals bellen. 9 april zelf op de strepen gestaan, kreeg ik te horen dat er bij maar liefst 3 van de 4 items een telfout was gemaakt, en dat ze die dus niet meer konden leveren... Ik vond het bijzonder. Daarna het resterende artikel ook maar gecanceld en zou binnen 14 werkdagen mijn geld terugkrijgen. Ook hier wederom na aandringen pas mijn geld teruggekregen. Ik moest overal zelf meermaals achteraan gaan anders kwam er helemaal geen reactie. Zeker geen aanrader.

• Miranda Mulder-Geerling
    Geverifieerde klant van Horse Boutique Nederland

Zeer Klantvriendelijk. Foto's via email ontvangen, omdat mijn keuze qua dekje en peesbeschermers niet duidelijk was. Vragen worden snel beantwoord. En de levering was dat ook.

• Hoe beoordeel je Horse Boutique Nederland?

• jolanthe neuteboom
    Geverifieerde klant van Horse Boutique Nederland

Door administratie beter te verwerken,een aanmaning gekregen, terwijl t hoofdstel allang retour ontvangen was. En beter telefonisch bereikbaar zijn en antwoorden op de email die hierover verstuurd is.
    Ik heb nog steeds geen bevestiging gekregen dat t nu geregeld is met de aanmaning

• Alma

Great customer service and beautifuls handmades browbands. I recommend a 100%

• Louisa van Broekhoven-Gamble

Snelle en goede service!

• Suus Duivenvoorden

Snel geregeld!

• Claudia Verbeek
    Geverifieerde klant van Horse Boutique Nederland

Super snelle service. Vrijdagavond een bestelling geplaatst en zaterdagochtend al verstuurd. Tussendoor ook mailtjes ontvangen met de status van de bestelling. Erg fijn!

• Wendy
    Review voor Horse Boutique Nederland

Geweldige service bij het customizen van een frontriem. Ik kan het niet inbeelden dus ik kreeg een aantal foto's hoe het eruit zou komen te zien. Geweldig. En prachtige frontriem ontvangen. Kom graag weer terug.

• Melony
    Review voor Horse Boutique Nederland

In de winkel wordt goede service aan geboden tijdens het winkelen! Veel op voorraad😍

• Marry Van huisstede
    Geverifieerde klant van Horse Boutique Nederland

Prachtige spullen en netjes verpakt met een persoonlijk briefje