Horse Boutique Nederland

Horse Boutique Nederland

Ruitersportartikelen koop je natuurlijk bij Horse Boutique, de leukste ruitersportwinkel van Nederland!
Bij Horse Boutique ben je Voor de mooiste Frontriemen, de beste Hoofdstellen en het mooiste assortiment Ruitersportartikelen aan het juiste adres!

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 27-06-2023 ingetrokken

9,0
Filter 826 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 571 met beschrijving

• Dieuwke
    Review voor Horse Boutique Nederland

In februari een antibijt spray besteld op de KWPN-dagen. Na 3 weken nog niet ontvangen. Dus de bestelling maar geannuleerd en gevraagd om het geld terug te storten. Nu 3 maanden verder wacht ik nog steeds op mijn geld. Telefonisch niet bereikbaar, op mails wordt niet gereageerd en in de chat is er geen medewerker beschikbaar. Een zeer slechte service.

• Renee
    Review voor Horse Boutique Nederland

Snelle levering, verpakt als een cadeautje echt zo blij mee. Super lief, ondankt dat de vaste dame die me altijd helpt momenteel afwezig is en er nu alleen gewerkt word ging alles toch top en redelijk snel. Bedankt en tot snel.

• Helen van Dijk
    Review voor Horse Boutique Nederland

Hoofdstelnummer besteld in rosegold. Na lang wachten en heel veel mailen over de status van mijn bestelling (waarop uiteindelijk op mail nummer zoveel) een korte reactie kwam, mijn bestelling ontvangen. Echter in de verkeerde kleur. Nu aan het uitzoeken hoe ik mijn bestelling kan retourneren. Ook hierover mail(s) gestuurd maar tot nu toe (weer) geen enkele reactie ontvangen. Gelukkig gekozen voor achteraf betalen. Nu op hoop van zegen mijn bestelling maar gewoon teruggestuurd naar het adres wat op de website staat...

• Cuna vanroelen
    Review voor Horse Boutique Nederland

Op 1 april een poetsbox gekocht voor mijn dochter haar verjaardag. Helaas hebben we 11 dagen en enkele mails later geen enkele reactie ivm het leveren. Helaas is het onmogelijk om enig antwoord te ontvangen. Jammer dat ik hier besteld heb. Moet nu uitkijken naar ander cadeau.-

• Karen jonker
    Review voor Horse Boutique Nederland

Na meerdere malen contact te hebben gelegd is de kalcht van het niet versturen van de bestelde artikelen echt super fijn opgelost.
    Naast het hoofdstel dat ik besteld had kreeg ik er bijpassende teugels bij met nog 2 verzorgingsproducten.
    Horseboutique bedankt voor deze fijne oplossing en veel succes met jullie winkel en webshop.

Beste Karin

Dank voor je bericht. Mag ik vragen wat jou order nummer is want we kunnen niets vinden in ons systeem. We willen dit graag oplossen maar hebben hiervoor wat meer informatie nodig. Een Bestelling onder Karen Jonker kunnen wij niet vinden. Het ordernummer vind u in uw account onder de tap: bestellingen.

We vernemem heel graag van u,

Met vriendelijke groet

• Manon
    Review voor Horse Boutique Nederland

Begin januari 2 frontriemen besteld nadat er mij begin februari en begin maart 2x beloofd is dat ze binnen nu en 3 weken geleverd zouden worden sta ik inmiddels na 12 weken nog steeds met lege handen en heb ik nog steeds niks ontvangen. Je wordt ook niet op de hoogte gehouden het is dat je zelf steeds een mail moet sturen anders weet je nog niet hoe of wat. Maar ik heb na 12 weken nog steeds geen bestelling ontvangen benieuwd hoe dit opgelost gaat worden maar echt blij wordt ik er niet van.

Beste Manon,

Ik vind dit heel spijtig om te lezen. De winkel manager is nu plots weggevallen door een noodgeval en we werken hard om alles was zij in behandeling had af te werken en of op te lossen.

Zou je mij jullie mail verkeer door kunnen sturen? Naar info@horseboutique.nl of app 085-4017666. De frontriemen worden allemaal met de hand op maar gemaakt en daarom is er wel een levertijd inderdaad. Maar dit duurt nu wel echt te lang normaal zou dit al de deur uit moeten zijn.

Zou je contact met mij op willen nemen, dan gaan wij dit voor je oppakken en oplossen.

• Sabine
    Review voor Horse Boutique Nederland

Begin december een frontriem en scrunchie besteld. De scrunchie kwam redelijk vlot, de frontriem zou snel nageleverd worden. Ik heb mails gestuurd met verzoeken om updates maar ik kreeg maar geen reactie. Op 3 februari kreeg ik eindelijk reactie met dat ik mijn bestelling na de beurs zou krijgen. Nu eindelijk na bijna 3 maanden na het plaatsen van m'n bestelling heb ik de frontriem ontvangen. Super slechte service. Voor het lange dan nog wel wat kleins gekregen, maar dat maakt het lange wachten niet goed. Het is dat ik betaald heb met een cadeaubon, anders had ik mijn geld terug geëist.

Beste Sabine,

Wat vervelend te lezen dat de frontriem zo veel extra
    Levertijd heeft gehad. Elke frontriem word met de hand op maat gemaakt en heeft daarom een langere levertijd. We proberen deze binnen de aangegeven levertijd te leveren helaas lukt dit niet altijd. Ivm inderdaad drie beurzen i.c.m het plots
    Wegvallen van onze winkelmanager hebben wij niet aan de levertijd kunnen voldoen. Ook een van de redenen om de levering van handgemaakte frontriemen momenteel stop te zetten. We hebben hier wel veel openbare berichten over gepost maar ik ben bang dat deze aan uw aandacht zijn ontsnapt evenals pop-ups op de website. We vinden het echt vervelend en tussentijds had uw uw bestelling altijd mogen annuleren als u dit had gewild. Dit heeft Inge ook aan u gemaild, duurt het te lang dat kunnen we er altijd een stop op zetten en de order annuleren en crediteren. De producten die niet handgemaakt worden had u direct in huis. Ik snap de frustratie wij hebben deze drukte i.c.m het uitvallen van onze winkel manager deze periode niet kunnen voorzien. We vinden het dan ook heel jammer dat we het niet beter voor u hebben kunnen doen ondanks we toch ons best hebben gedaan.

• Danielle Cloosterman
    Review voor Horse Boutique Nederland

Eind Dec een frontriem besteld voor een cadeau, begin Januari werd mij gezegd dat ie in die aankomende week afgerond en verzonden werd. Niks ontvangen….heel vaak gemaild, contactformulier ingevuld, een chat geopend enz. Dit allemaal ruim voor 10 Januari. Lees ik tot mijn verbazing dat ze op een beurs staat tm 19 Jan.
    Totaal geen communicatie, er wordt niet op mijn mails gereageerd en ik wordt niet terug gebeld.
    Ook niet gecommuniceerd naar mij dat er een beurs van 10 dagen tussen zit. Ik hoor NIKS!!!
    De frontriem van 70€ is eind December betaald.
    Schandalig dit!

• Dijkema
    Review voor Horse Boutique Nederland

Leuke winkel, leuke acties en bij foutjes wordt het netjes opgelost

• Esther
    Review voor Horse Boutique Nederland

Prachtige blij met de Kep Italia gekregen van mijn man. SUPER snel geleverd, netjes ingepakt en top service.
    Mijn man twijfelde enorm, maar na veel
    overleg en de collega die had onthouden welke ik met passen het mooist vond, kon hij na ons bezoek zo stiekem alles afhandelen 😂🥰🎁
    Was het niet Ok, mocht hij naja ik hem hem zo omruilen voor een andere of een custom laten maken.

Ik zeg helemaal blij, alweer!!

• Mariska
    Review voor Horse Boutique Nederland

Goede prijs/kwaliteit-verhouding. Snelle en vriendelijke service. Top!!

• Mevr. Esther
    Review voor Horse Boutique Nederland

Leuk winkeltje, we gaan regelmatig even langs en de webshop is ook erg handig. Te leuke spulletjes dus mijn man vind het wat minder leuk 🤣🤷🏼‍♀️

In de webshop zit er vaak een leuk extraatje bij! En het word vaak ingepakt als een cadeautje, meestal snelle verzending altijd binnen enkele dagen in huis, en vaak de dag erna al!
    Klein zaakje en klein team leuk om te shoppen.

tip! Je kan hier je SD design, Hoofdstel helemaal samen stellen lang naar gezocht en zo ook bij HorseBoutique terecht gekomen. Echt ideaal 💖 top kwaliteit en er is zoveel mogelijk. Een echte echte aanrader comfy voor je paard wat voor mij op 1 staat en een eyecatcher Voor ons ruiters op concour regelmatig complimentjes over onze hoofdstellen.
    En Maximilian legging’s ooh ook echt aan te bevelen!

Nou zo word het wel erg lang! Zijn twee leuke dames en je ziet dat ze echt hun best doen, ook het positieve mag wel eens genoemd worden! Ga zo door meiden.

En voor beterschap voor Eigenaresse! Hoeveel pech kan je hebben een spierziekte, waarvan heel vaak ziek en ook nog eens meerdere operaties allemaal in een jaar.
    Daarnaast complimenten voor Inge in je eentje zo doorpakken top! Tuurlijk kan er dan eens wat vergeten worden maar jullie hebben je hart op de goede plek!
    Jullie hebben beide geen makkelijke tijd gehad. Dapper hoe jullie toch weer positief doorgaan! We komen snel weer langs 🫣🛍🛒
    Wouden we toch ook even kwijt als vaste klant 😘

• Benjamin Drenth
    Review voor Horse Boutique Nederland

Cap gekocht voor mijn vrouw. Nette en snelle service !

• Jolanda Keuzenkamp

Uitstekende service

• Karolien
    Review voor Horse Boutique Nederland

Zeer mooi uitgebreid assortiment! Contact met het personeel voelt erg vertrouwd. Service is top!

• Bianca - Dagbestedingcentrum manege Veendam

Fantastische winkel!!

• Lianne van Mieghem
    Review voor Horse Boutique Nederland

Heel fijn geholpen bij het uitzoeken van de juiste cap, ze nemen echte de tijd voor je.

Antwoord van Horse Boutique Nederland

Bedankt voor je beoordeling! Wat fijn om te lezen dat u goed bent geholpen 💖 daar streven we uiteraard naar!

Heel veel plezier met uw Cap!

Liefs,

Team

• Renee Mulder

Top weer! Bestelling weer als
    Cadeautje binnengekregen 💖 van elke stap van bestellen tot aan moment van bezorging een update, en nu is ook betalen met Klarna mogelijk! handig als ik weer eens twijfel tussen twee maten of kleurtjes
    ;o)

Antwoord van Horse Boutique Nederland

Bedankt voor de leuke beoordeling! We werken hard aan verandering, de nieuwe webshop en alle nieuwe opties. Top dat je er goed door bent gekomen en leuk te horen dat het weer feestelijk is binnen gekomen.

Veel plezier met je bestelling!

Liefs

• Cecilia Haveman
    Geverifieerde klant van Horse Boutique Nederland

17 mei bestelling retour gestuurd. Tot op heden mijn geld nog niet terug. Op mails wordt helemaal niet gereageerd en via de telefoon krijg ik de belofte binnen een dag terug gebeld te worden omdat iemand nog niet ingewerkt is, ze een nieuw systeem hebben en alles bij elkaar moeten zoeken etc. (nu al 2x) en je raad het al. Ik ben niet gebeld.

Hoi Cecilia,

Wat vervelend dat er eea mis is gelopen.
    Mijn collegaatje kwam er inderdaad niet uit en ze heeft het aan mij overgedragen voor vandaag. Ze had u inderdaad nog eventjes kunnen informeren hierover als ze dat niet meer heeft gedaan.

Ik heb zojuist uitgezocht wat er misging. En de planning was u straks eventjes terugbellen gezien ik het weekend afwezig ben.
    Ik heb uw order gegevens in kunnen zien en uw betaling staat reeds op uw rekening bijgeschreven.

Mag ik vragen naar wie al die e-mails zijn gestuurd? We zijn wat minder snel qua reactie maar beantwoorden zeker wel en nemen uiteraard binnen onze openingstijden altijd de telefoon aan.

• Marit
    Review voor Horse Boutique Nederland

Bestelling gedaan op 24 maart via de Facebook pagina, zou de volgende dag verstuurd worden. Tot 9 april niks gehoord ondanks berichtjes sturen en meermaals bellen. 9 april zelf op de strepen gestaan, kreeg ik te horen dat er bij maar liefst 3 van de 4 items een telfout was gemaakt, en dat ze die dus niet meer konden leveren... Ik vond het bijzonder. Daarna het resterende artikel ook maar gecanceld en zou binnen 14 werkdagen mijn geld terugkrijgen. Ook hier wederom na aandringen pas mijn geld teruggekregen. Ik moest overal zelf meermaals achteraan gaan anders kwam er helemaal geen reactie. Zeker geen aanrader.

Antwoord van Horse Boutique Nederland

Wat jammer om te lezen dat er zoveel mis is gegaan.
    Heb je ook een order nummer voor ons, zodat wij je gegevens er eens bij kunnen pakken? We willen dit toch nog eens nagaan en checken. Via facebook doen wij normaal geen bestellingen zo aannemen.

Ik hoor graag even van u,

Liefs,

Team