House of Valley

House of Valley

Heb jij een saaie muur in huis? Of weet je niet precies hoe je jouw huis gezellig kan maken? Dan kunnen wij jou helpen! Bij House of Valley houden we van basic, hippe en vooral betaalbare woonaccessoires. Onze stijl kenmerkt zich met zwart witte quotes met een tikkeltje kleur. We ontwerpen bijna alles zelf, maar kopen heel af en toe ook wat toffe producten in. In ons assortiment vind je onder andere leuke kaarten, posters, stationery en muurcirkels. Voor buiten hebben we toffe tuinposter en tuincirkels en voor de control freaks hebben we verschillende planners, lijstjes en kalenders. Ook hebben we een tweedekansjes aanbod. Een tweedekansje is een muurcirkel met een minimale beschadiging voor een klein prijsje dat zeker nog een kans verdient!
Filter 300 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 201 met beschrijving

• jolanda ligtenbarg
    Geverifieerde klant van House of Valley

super snel ontvangen heel blij mee prachtige kwaliteit

• Franca Wolfs

Netjes geleverd!

• Hoe beoordeel je House of Valley?

• Leonie Pooters

Goede kwaliteit producten

• Danielle Swenne
    Geverifieerde klant van House of Valley

Mooie spulletjes, netjes verpakt! Levering duurde wel wat lang vond ik, daarom 1 ster minder.

• Tanja Van os

Mooi materiaal, snel geleverd

• Gerrinda Gosseling

mooie producten

• Dhamaris
    Geverifieerde klant van House of Valley

Mooie kwaliteit en goeie preis👍🏽

• Corrie Borsboom

Netjes en snel geleverd

• Danielle De Wolff

Snelle levering, goed ingepakt

• Caroline Schröer
    Geverifieerde klant van House of Valley

Top snel bezorgd mooi verpakt , mis de dubbelzijdige tape

Antwoord van House of Valley

Hoi Caroline,

Bedankt voor je beoordeling! Wij doen er bewust geen dubbelzijdige tape bij. Het is namelijk afhankelijk van jouw ondergrond weke tape er gebruikt moet worden. Als ik er dubbelzijdige tape bij doe geschikt voor beton en jij plakt het op behang of verf, dan trek je het behang of verf van de muur bij het eraf halen. Plak je tape voor verf en behang op beton, dan valt je cirkel van de muur. Dit is de reden waarom we niet standaard tape erbij doen.

Mariël van House of Valley