House17

Lidmaatschap per 15-11-2023 stopgezet

9,9

• Claudia
    Review voor House17

Snelle levering, goede communicatie. Goed verpakt en super leuke kaarsen! Jammer om ze aan te steken.....

• Mark
    Review voor House17

Leuke spullen en snelle levering. Ik heb wat rondgesnuffeld maar de prijs is ook prima! Zoals een webshop hoort te zijn👌 Erg leuk verpakt, zoals hier vaker gezegd:een feestje om uit te pakken. Aanrader!

• Linda
    Review voor House17

Zo blij met mijn bestelde kaarsen! Altijd een feestje om uit te pakken! Echt een aanrader!

• Elly Pot
    Review voor House17

Heel veel leuke spullen in de webshop,snelle levering, wordt heel leuk verpakt,ziet er erg verzorgt uit een aanrader.

• Anja
    Review voor House17

Heel veel leuke dingen voor in huis. Tevens zeer snelle en goed verzorgde levering. Altijd weer leuk om kadootje te ontvangen. Heel goed service.

• Heleen
    Review voor House17

Leuk advies gekregen, super geholpen met leuke accessoires

• Wilma
    Review voor House17

Erg goede service. Ze doen erg hun best voor de klant. Het is ook keurig ingepakt.

• Miranda
    Review voor House17

Ik had pa de cameralamp gekocht en deze was beschadigd, niet de fout van hen. Ik kreeg gelijk een nieuwe opgestuurd . Top service

• AnitaV
    Review voor House17

Snelle levering en bestelling is heel persoonlijk ingepakt. Je ontvangt echt een cadeautje.

• Monique
    Review voor House17

Leuke woonaccessoires voor een aantrekkelijke prijs. Artikelen worden snel geleverd en zijn erg leuk en persoonlijk verpakt! Absoluut een aanrader!

• Sonja Van Camp
    Review voor House17

Mijn eerste bestelling vanuit België, een echte aanrader! Snelle correcte levering en mooi verpakte kwaliteits producten. De verzendkosten zijn dit alles zeker waard.

• Anja
    Review voor House17

Mooie website, betaalbare artikelen en snelle levering en leuk, verzorgd ingepakt.

• Jacqueline
    Review voor House17

Een hele goeie vlotte service, mooie webshop.

• Marjolein
    Review voor House17

Mooie artikelen. Kreeg mijn bestelling snel thuis. Was super leuk en goed ingepakt! Hele goede service