Hout&Herinnering

Hout&Herinnering

Houten herinneringskisten, foto en graveringen op hout
Filter 332 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 222 met beschrijving

• Sanne Amory-Mulders
    Geverifieerde klant van Hout&Herinnering

Ik ben erg tevreden over deze webwinkel. Bij het maken van een keuze tussen alle herinneringskisten die mogelijk zijn, heb ik via What's app contact gezocht voor advies. Ik ben heel snel en goed geadviseerd. Het uiteindelijke product is prachtig geworden. Degelijk materiaal met een goede afwerking en een hele duidelijke afdruk van de foto (die toch al wat jaartjes oud was). Al met al, heel blij met dit product.

• Peter Stuijk
    Geverifieerde klant van Hout&Herinnering

Afgeronde hoeken die dan helemaal niet gelijk zijn. De foto's zijn niet pittig geprint. Maar vooral de stempel met firmadruk op de achterzijde. Alles opnieuw bij een ander bedrijf. Jammer.

• Hoe beoordeel je Hout&Herinnering?

• Imke
    Geverifieerde klant van Hout&Herinnering

Super mooi product en ook snel geleverd.

• Martijn Mariale
    Geverifieerde klant van Hout&Herinnering

De service is super, je wordt betrokken bij het ontwerp en als je via whatsapp een berichtje stuurt krijg je ook snel reactie. Het eind resultaat is nog mooier dan we ons konden voorstellen 🥰

• Sarah
    Geverifieerde klant van Hout&Herinnering

Ik heb een herinnering box met foto besteld. Het is een zeer mooi product met een mooie afwerking.zeer leuk ook om als cadeau te geven. Ben ook zeer tevreden over de vriendelijkheid en kwaliteit. Ik wil iedereen aanraden om hier te bestellen. Ik heb het al meermaals gedaan en nog steeds zeer tevreden.

• Rinske Feddema
    Geverifieerde klant van Hout&Herinnering

Snelle service en goed contact. Al meerdere herinneringskisten besteld. Het is inmiddels ons standaard kraamcadeau! Iedereen even enthousiast en voor onze 2 eigen meiden (en onszelf) hebben we ze ook!

• Fam. Weening
    Geverifieerde klant van Hout&Herinnering

Zéér tevreden met de truck spaarpot. Naam en geboortedatum heel netjes ‘gegraveerd’ met mooie grote duidelijk letters verdeeld over de gehele aanhanger. Het geheel was keurig verpakt met ook nog eens een handgeschreven bedankbriefje er bij. TOP ! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

• Emily
    Geverifieerde klant van Hout&Herinnering

Erg verzorgd, zowel product an sich als manier van verzenden .
    Snelle service!

• H.J. de Leeuw
    Geverifieerde klant van Hout&Herinnering

Snelle levering en mooie eindresultaat.

• Jantine
    Geverifieerde klant van Hout&Herinnering

Fijne service! Met super mooi resultaat!

• Yasmine Vanhaelemeesch
    Geverifieerde klant van Hout&Herinnering

Geweldige service! Zeer blij met mijn bestelling ! Heel mooi en goede kwaliteit.

• Bart
    Geverifieerde klant van Hout&Herinnering

Snelle afhandeling, persoonlijk contact en supermooi afgewerkt

• Myrthe Droste
    Geverifieerde klant van Hout&Herinnering

Erg blij met het mooie geboortekistje

• Anoniem
    Geverifieerde klant van Hout&Herinnering

Hele fijne ervaring, goede uitleg en hulp bij het kiezen van de juiste kist en goed, snel en duidelijk contact over alles hierbij. We hebben een hele mooi herinneringskist mogen ontvangen, heel netjes gemaakt en precies zoals wij dat wilde! Als je op zoek bent naar iets moois moet je zeker hier zijn!

• Nienke Mulder
    Geverifieerde klant van Hout&Herinnering

Snelle levering en mooie kwaliteit!

• Tyles - Sabine Delmotte

Zeer tevreden, bedankt.

• Chantal Santing Wolterman
    Geverifieerde klant van Hout&Herinnering

Weer een prachtige kist ontvangen

• Margo Maes
    Geverifieerde klant van Hout&Herinnering

Mooie kwaliteit. Alleen komt het design van de kist en de font van de naam op de afbeelding niet overeen met de werkelijke uitwerking wat misleidend is. Ik had naar mijn weten ook een slotje aangeduid maar heb dit niet dubbel gecheckt in de bevestigingsmail. Kortom nog steeds mooi maar niet hoe ik het helemaal wou.

Hoi Margo,

wat vervelend om te horen dat de herinneringskist niet helemaal naar je smaak is. Ik heb even de foto van jouw herinneringskist erbij gepakt om te kijken of hier misschien is mis gegaan, echter lijkt het er op dat je het ontwerp 'Vallende Ster' hebt gekregen in plaats van het ontwerp 'Stars'. Hier is dus niet alleen het lettertype anders, maar het hele design is anders,

Ik stuur je zo direct even een berichtje om een passende oplossing te vinden met elkaar!

Roel de Jong

• Pilla
    Geverifieerde klant van Hout&Herinnering

Zag op internet een herinneringskist als kado voor me kleinkind die ik wou geven op het kraamfeest. Wist niet of hij op tijd zou aankomen, dus eerst gemaild, en kreeg snel een mailtje terug. Had nog een paar vraagjes en kreeg duidelijke en vriendelijke reacties terug, ging zo soepel, dat is tegenwoordig zeldzaam. Echt top service Roel. De kist is zo mooi (had met subtiele glitter) echt prachtig, en me schoondochter is er helemaal blij mee. Op het feest vonden ze hem ook allemaal prachtig. Zowel de herinneringskist als dit bedrijf een echte aanrader.

Antwoord van Hout&Herinnering

Heel fijn om te horen dat de herinneringskist nog ruim om tijd was :) Bedankt dat je je positieve ervaring deelt.

• Karin
    Geverifieerde klant van Hout&Herinnering

Erg klantvriendelijk en persoonlijk. Spaarpot bedrukt met geboortekaartje -> het kaartje werd zelfs iets aangepast zodat het nog mooier erop stond. Hierin is fijn meegedacht en ik kreeg eerst een proefdruk.

Antwoord van Hout&Herinnering

Fijn om te horen Karin! Bedankt voor het delen van je ervaring.