Hout&Herinnering

Hout&Herinnering

Houten herinneringskisten, foto en graveringen op hout
Filter 12 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 11 met beschrijving

• Danielle
    Geverifieerde klant van Hout&Herinnering

Snel geleverd. Tweeluik ziet er netjes uit.

Antwoord van Hout&Herinnering

Hoi Danielle, Bedankt voor je review en natuurlijk fijn om te horen! Heel veel plezier er mee :)

• Inge Vd boogaard

Fijne service!

Antwoord van Hout&Herinnering

Hi Inge, Dankjewel voor je review!

• Hoe beoordeel je Hout&Herinnering?

• Marja Nouwens
    Geverifieerde klant van Hout&Herinnering

Mooie spullen, netjes ingepakt en een hele fijne vriendelijke service. Aanrader!

Antwoord van Hout&Herinnering

Hoi Marja, Heel leuk om te horen! Geniet van je spulletjes en bedankt voor je review.

• Mandy
    Review voor Hout&Herinnering

Ben enorm fijn geholpen! Ik had een specifieke vraag en wilde graag ook iets aan de binnenkant. Ze heeft me erg goed geholpen en heeft dit voor mij gemaakt. Ik ben zo blij met de kist voor mijn dochtertje.

Hi Mandy,

Fijn om te horen dat het naar wens is 😍 Veel plezier er mee en bedankt voor je review.

• Ilona
    Review voor Hout&Herinnering

Wauw wat een gave en gepersonaliseerde producten.
    Mooie en degelijke kwaliteit en afwerking!!
    Al vele mooie bestellingen mogen ontvangen en er zullen er nog vele volgen.

Antwoord van Hout&Herinnering

Hi Ilona, heel fijn om te horen 😍 Dankje!

• Ken
    Review voor Hout&Herinnering

Net als anders weer snel geleverd.
    Oprechte hoge kwaliteit en ze doen hun best om je te helpen om het beste resultaat te krijgen.
    Top bedrijf, volgende keer weer hier

Antwoord van Hout&Herinnering

Bedankt Ken, goed om te horen :)

• Sharon
    Review voor Hout&Herinnering

Hout&Herinnering is erg persoonlijk in contact, ze streven samen met jou naar een mooi product en resultaat! Dat er met je mee wordt gedacht is erg fijn. En ze verzenden ook zo snel als mogelijk. Top!!

Antwoord van Hout&Herinnering

Dankjewel voor je review Sharon :)

• Rowenna
    Review voor Hout&Herinnering

Super goede service. Er wordt met je meegedacht. Dit maakt de service ook persoonlijk. Onze drieluik is van een hele goede kwaliteit, de foto’s staan er echt duidelijk op!

Bedankt voor je review Rowenna 🤩

• Nicky
    Review voor Hout&Herinnering

Erg vriendelijke service. Kreeg een duidelijk antwoord op een vraag die ik stelde m.b.t. een product.
    Stuurde op voorhand de foto's door hoe ze zouden zijn op mijn gekozen fotoproducten (dit omdat de foto's bijgesneden moesten worden).
    Werd steeds van alles op de hoogte gehouden. Top communicatie.
    Super blij met het eindresultaat!

Hi Nicky, super fijn om te horen! Dankjewel

• Daniëlle
    Review voor Hout&Herinnering

Heel fijn en vriendelijk contact! Erg behulpzaam, bij vragen helpen ze gerust en tonen ze je ook de mogelijkheden en meerdere opties bij een product. Erg mooie en sterke producten hierom ook al meerdere bestellingen geplaatst, snelle levering! Kortom zeer tevreden over producten, communicatie en snelle levering! Ik bestel zeker nog vaker ☺️

Hi Danielle, goed om te horen! Dankjewel 🙌🏼