Hout & Plezier

Hout & Plezier

Hout & Plezier voor bijzonder, duurzaam speelgoed. Wobbel, Grimm’s, Grapat, Fagus, Ostheimer, Maileg, TriClimb, Holztiger, Bajo en vele andere topmerken.
2.112 klantbeoordelingen
Filter 1987 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1423 met beschrijving

• Milly Heijnen
    Geverifieerde klant van Hout & Plezier

Goede kwaliteit, snelle levering, leuke cadeau's

• Frida Rode

Goede service,leuk verpakt.

• Hoe beoordeel je Hout & Plezier?

• Henrike Karim-Kos
    Geverifieerde klant van Hout & Plezier

De betaling was niet helemaal goed gegaan, maar ben daarna uitstekend geholpen! Daarna is onze bestelling snel verstuurd, zodat we het kado op tijd hadden voor de verjaardag van onze jongste zoon :-)

• Susan
    Geverifieerde klant van Hout & Plezier

Absoluut een aanrader! Prachtige producten en heel vriendelijk geholpen. Ik kon gemakkelijk een afspraak maken om mijn bestelling op te halen. Ik ben heel vriendelijk geholpen, en mocht ook zelf nog even rondkijken. Ik kom zeker vaker!

• Anneke te Velthuis
    Geverifieerde klant van Hout & Plezier

Goede service, goed bereikbaar voor contact en prachtige producten

• Roos
    Review voor Hout & Plezier

Heel fijne service. Je wordt met je vraag heel snel en vriendelijk geholpen.

• Miriam Das
    Geverifieerde klant van Hout & Plezier

Wij zijn zeer tevreden met de service van het leveren van de grote hijskraan. Die was zeer zorgvuldig ingepakt. De nabestelling van onderdelen werd gelijktijdig afgeleverd. Top!

• Juliette Van Lelieveld

Fijne snelle service.
    Prachtige houten dieren!

• Shahida Mirza

Excellent and quick delivery

• Diana
    Geverifieerde klant van Hout & Plezier

Goede prijs, en snelle levering!

• Eke Zijlstra
    Geverifieerde klant van Hout & Plezier

Uitstekende service. Toen pakket bij DPD zoek bleek heeft de leverancier snel geschakeld en ervoor gezorgd dat duidelijk werd waar het pakket was. Hulde

• Hülya Zeissink
    Geverifieerde klant van Hout & Plezier

Op de peuterspeelzaal beginnen we met het thema 'Dinosauriërs'. Dino's komen uit grote eieren. Geen tijd om zelf met papier maché aan de slag te gaan. Bij Hout & Plezier gelukkig een paar prachtige eieren kunnen scoren!

• Eric Duffhuis
    Geverifieerde klant van Hout & Plezier

Werkelijk fantastisch dat je na een bestelling gebeld wordt om de levering in goede banen te leiden en waarbij we samen hebben kunnen kijken naar het juiste product! Hulde!

• Helen Strörmann
    Geverifieerde klant van Hout & Plezier

Voor de tweede keer nieuwe ouders zo blij gemaakt met de geweldige mooie lamp met naam!

• Eugenie
    Geverifieerde klant van Hout & Plezier

Na mijn bestelling kreeg ik een mail dat het product niet op voorraad was. Waarschijnlijk zou dit bij het bestelproces zichtbaar zijn geweest. Dit was niet het geval. De tekst in de mail dat elfjes aan het werk zijn gegaan, zorgt bij mij voor kriebels.
    Later kreeg ik een mail dat het toch voorradig was en is het gelijk ingepakt en verstuurd. Hierover werd ik ook weer per mail op de hoogte gebracht.
    Het is toch snel goed gekomen.

• Margaret Oomen-Vierdag
    Geverifieerde klant van Hout & Plezier

Goed contact gehouden over bestelling en levering. Uitstekende service.

• Maartje Timmers

Leuk!

• Ruben
    Geverifieerde klant van Hout & Plezier

Mooie spullen, snel geleverd.

• Lieke
    Geverifieerde klant van Hout & Plezier

Mijn vragen werden snel en heel vriendelijk beantwoord en het pakketje met verschillende producten was mooi ingepakt. Een pakketje om blij van te worden.

• Deborah
    Geverifieerde klant van Hout & Plezier

Een mooie keuze, eerlijke prijzen en snelle levering. Tot en volgende keer