Houten Kozijn Outlet

Houten Kozijn Outlet

Houten Kozijn Outlet zomaar een webshop? Nee hoor. Houten Kozijnen Outlet is vooral een echt bedrijf. Met echte mensen. We doen iedere dag ons uiterste best om het jou zo eenvoudig mogelijk te maken. Kwaliteit en sfeer met een paar muisklikken. Waarom zouden we moeilijk doen?We zagen het levenslicht in januari 2015, als dochteronderneming van een gerenommeerd bedrijf dat al 15 jaar staat voor kwaliteit in hardhouten kozijnen, schuifdeuren en tuindeuren. We verkopen precies dezelfde producten, maar dan net een beetje anders. Anders in de zin dat wij ons richten op jou. Jij hebt wellicht helemaal geen tijd om uitgebreid te gaan ‘winkelen’. Je wil online zien wat je mogelijkheden zijn en direct actie ondernemen. Actie zonder eerst een onduidelijke offerte aan te vragen. Houten Kozijnen Outlet laat je precies zien wat de kwaliteit die je zoekt, kost. Vinden we wel zo handig. Je bepaalt bovendien zelf wanneer wij je hardhouten kozijnen en deuren leveren. Zo heb je echt alles onder controle.
Kozijnen, Tuindeuren, Schuifpuien
Filter 179 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 127 met beschrijving

• Petrov Jansen

Goede kwaliteit en betaalbaar

• Sjaak van pWandelen-

Goede kwaliteit

• Hoe beoordeel je Houten Kozijn Outlet?

• Roland Kroon
    Geverifieerde klant van Houten Kozijn Outlet

Snelle reactie op wijzigingen, duidelijk manier van communiceren, en helpende handen bij ophalen. Echt super !!!!!!

• Dirk Duinsbergen
    Geverifieerde klant van Houten Kozijn Outlet

Omdat ze het heel goed hebben gedaan

• Peter Koopman
    Geverifieerde klant van Houten Kozijn Outlet

Prachtige kozijnen en een top service! Een echte aanrader.

• Bouwbedrijf jw de goede

Gewoon doorgaan

• Gertjan Vleugel

Goede kwaliteit. Snelle nette levering

• Maarten van Loon
    Geverifieerde klant van Houten Kozijn Outlet

fijne website met online chathulp. Dat heeft er voor gezorgd dat ik vooraf alles goed begreep toen ik bouwtekeningen aan het maken was. Na de levering paste alles precies zoals bedacht, klopt tot op de millimeter. Ook de prijs was prima. Chauffeur was een fijne kerel.

• Rob Antoni
    Geverifieerde klant van Houten Kozijn Outlet

Geweldige service, vragen werden snel en goed beantwoord

• Davy van der Veeken
    Geverifieerde klant van Houten Kozijn Outlet

Goede service, afspraak = afspraak en goede kwaliteit