Houten Kozijn Outlet

Houten Kozijn Outlet

Houten Kozijn Outlet zomaar een webshop? Nee hoor. Houten Kozijnen Outlet is vooral een echt bedrijf. Met echte mensen. We doen iedere dag ons uiterste best om het jou zo eenvoudig mogelijk te maken. Kwaliteit en sfeer met een paar muisklikken. Waarom zouden we moeilijk doen?We zagen het levenslicht in januari 2015, als dochteronderneming van een gerenommeerd bedrijf dat al 15 jaar staat voor kwaliteit in hardhouten kozijnen, schuifdeuren en tuindeuren. We verkopen precies dezelfde producten, maar dan net een beetje anders. Anders in de zin dat wij ons richten op jou. Jij hebt wellicht helemaal geen tijd om uitgebreid te gaan ‘winkelen’. Je wil online zien wat je mogelijkheden zijn en direct actie ondernemen. Actie zonder eerst een onduidelijke offerte aan te vragen. Houten Kozijnen Outlet laat je precies zien wat de kwaliteit die je zoekt, kost. Vinden we wel zo handig. Je bepaalt bovendien zelf wanneer wij je hardhouten kozijnen en deuren leveren. Zo heb je echt alles onder controle.
Kozijnen, Tuindeuren, Schuifpuien
Filter 88 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 60 met beschrijving

• Frans Botterhuis
    Geverifieerde klant van Houten Kozijn Outlet

Altijd kwaliteit en goede service

• Gerco Hovestad

Mooie prijzen, goede kwaliteit

• Hoe beoordeel je Houten Kozijn Outlet?

• Richard Propsma

Top! Goede kwaliteit en een scherpe prijs. Levering volgens afspraak

• Imkerij De Vallei
    Geverifieerde klant van Houten Kozijn Outlet

Goede prijs, snelle levering, komen afspraken na en een duidelijke communicatie. Gewoon top.

• Peter Schouw

• Dirk de Bruin

Geweldige afwerking v

• Jos Bruggeling
    Geverifieerde klant van Houten Kozijn Outlet

Prachtig kozijn en zeer goede service

• Frank Overpelt
    Geverifieerde klant van Houten Kozijn Outlet

Goede communicatie , vlotte levering en behulpzame chauffeur . Kozijnen zijn ook van een goede kwaliteit