Houten Kozijn Outlet

Houten Kozijn Outlet

Houten Kozijn Outlet zomaar een webshop? Nee hoor. Houten Kozijnen Outlet is vooral een echt bedrijf. Met echte mensen. We doen iedere dag ons uiterste best om het jou zo eenvoudig mogelijk te maken. Kwaliteit en sfeer met een paar muisklikken. Waarom zouden we moeilijk doen?We zagen het levenslicht in januari 2015, als dochteronderneming van een gerenommeerd bedrijf dat al 15 jaar staat voor kwaliteit in hardhouten kozijnen, schuifdeuren en tuindeuren. We verkopen precies dezelfde producten, maar dan net een beetje anders. Anders in de zin dat wij ons richten op jou. Jij hebt wellicht helemaal geen tijd om uitgebreid te gaan ‘winkelen’. Je wil online zien wat je mogelijkheden zijn en direct actie ondernemen. Actie zonder eerst een onduidelijke offerte aan te vragen. Houten Kozijnen Outlet laat je precies zien wat de kwaliteit die je zoekt, kost. Vinden we wel zo handig. Je bepaalt bovendien zelf wanneer wij je hardhouten kozijnen en deuren leveren. Zo heb je echt alles onder controle.
kozijnen
9,3
Filter 474 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 313 met beschrijving

• Andrea Verberk
    Geverifieerde klant van Houten Kozijn Outlet

Snelle service, goede kwaliteit, super klant vriendelijk en n makkelijk bereikbaar

• E.A.A.M. Mennen
    Geverifieerde klant van Houten Kozijn Outlet

Prachtige kozijnen/ramen, snelle levering. Volgende keer wederom daar bestellen. Zéér aan te raden!

• Hoe beoordeel je Houten Kozijn Outlet?

• Matthijs Spanjaart
    Geverifieerde klant van Houten Kozijn Outlet

Ik heb tot twee keer toe moeten bellen omdat ze vergeten waren om onderdelen mee te leveren. Hierdoor heb ik meer dan een week met een zijl voor mijn pui gezeten door weer en wind. Echt heel slecht, ik heb de prijs betaald voor een kozijn dat in zijn geheel aangeleverd zou worden. Dat ging helaas niet, dus in onderdelen. Ze hebben dit alleen in drieën verzonden.

De kwaliteit van het kozijn is overigens prima.

• Rosina Groenen van Gent
    Geverifieerde klant van Houten Kozijn Outlet

Mijn bestelling ging zeer vlot als snel kreeg ik de technische tekening en na akkoord een bevestiging mail.

Een week later kreeg ik al een mail dat twee weken later het kozijn al geleverd kon worden.
    Alles liep vlot en de communicatie is zeer duidelijk, erg fijn.
    En natuurlijk een prachtig kozijn.

• Maurice Cornelissen
    Geverifieerde klant van Houten Kozijn Outlet

Kozijnen echt top kwaliteit hebben hier al vaker besteld.
    Alleen de glas leverancier ben ik minder over te spreken.
    Het kan toeval zijn maar bij 1 bestellingen bleek er een stukje uit de ruit te zijn.
    En bij de 2 de bestelling zit er een 1 hele andere dikte ruit bij.
    Het wordt wel iedere keer direct en correct opgelost door houten kozijn outlet.
    In het vervolg zou ik weer hier mijn kozijnen bestellen.

• Bas van Bommel
    Geverifieerde klant van Houten Kozijn Outlet

Snelle levering , op de afgesproken tijd , en prima service. Goede kwaliteit en scherpe prijs . Al met al zeer tevreden en zeker aan te raden!!!

• Ricardo Vos
    Geverifieerde klant van Houten Kozijn Outlet

Wat een super bedrijf. Ons kozijn van 4 meter breed en 2,45m hoog is schitterend. Het glas is meegeleverd, snelle bezorging, goed slot, alles werkelijk prachtig. Goede kwaliteit. Prijs is zeer scherp. Top bedrijf.

• Hans Huiskamp
    Geverifieerde klant van Houten Kozijn Outlet

Afwijken van de standaard modellen is geen probleem.
    Prima service, heb al 5 keer puien besteld zonder problemen.

• Patrick

goed maatwerk

• Marcel
    Geverifieerde klant van Houten Kozijn Outlet

Goede prijs. Snelle levering. Heldere communicatie. Vragen werden duidelijk en snel beantwoord. Aanrader!

• Plamen Stoyanov

Perfect

• Leo Borger
    Geverifieerde klant van Houten Kozijn Outlet

Goede, duidelijke site. Kozijnen zijn snel en keurig afgeleverd. Mooie stevige kozijnen. Helemaal goed.

• Frank Overpelt
    Geverifieerde klant van Houten Kozijn Outlet

Goede communicatie, goede kwaliteit en snelle levering

• Olav
    Geverifieerde klant van Houten Kozijn Outlet

Top bedrijf met uitstekende medewerkers

• Patrick de Bie

…….

• Andre Jansen
    Geverifieerde klant van Houten Kozijn Outlet

zeer goed product. Hang en sluitwerk is prima evenals de afdichtingen. Helemaal winddicht, wat zeer belangrijk is. de grondlak is ook perfect dik opgespoten. Zelfs het gedeelte waar geen glas in komt (vensterbank) is afgewerkt met steenwol om geluid en en koude buiten te houden. helemaal tevreden en beter dan verwacht.

• Rob van derLoo
    Geverifieerde klant van Houten Kozijn Outlet

Geweldig mooi afgewerkt en perfecte maatvoering

• Bart van den Ende
    Geverifieerde klant van Houten Kozijn Outlet

prima kozijn, keurig geleverd en alle communicatie ging soepel en zorgvuldig.

• TVR BOUW TOTALE VERBOUW & RENOVATIE partner in bouw
    Geverifieerde klant van Houten Kozijn Outlet

Kozijn besteld incl, draai/kiep raam. Prima service en netjes volgens afspraak geleverd op de klus.

Bedankt !

Hierbij wensen wij u allen, fijne feestdagen 🌲🌲en gelukkig nieuwjaar ✨

• Martijn L
    Geverifieerde klant van Houten Kozijn Outlet

Geweldige kwaliteit, service, prima prijs. Alles volgens afspraak