Houten Kozijnen Loods

Houten Kozijnen Loods

Houten Kozijnen Loods bestaat sinds januari 2015 en is een dochteronderneming van De Jong Kozijnen BV, dat al 20 jaar een gerenommeerde producent en leverancier is van hardhouten kozijnen. Wij richten ons op het nieuwe Nederland. Op jou.

Omdat jij liever online winkelt. Daarom maken we het je gemakkelijk én garanderen we je de scherpste prijzen op kwaliteitsproducten. Dat is de reden voor onze keus voor een webshop.

Alles wat we produceren, maken we op maat. Wil je een oud huis renoveren of een nieuwe woning bouwen? Wij helpen je met precies dat wat je hoopt te vinden. Houten Kozijnen Loods heeft de modernste machines en de vakmensen die ze bedienen.
kozijnen
9,3
Filter 82 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 50 met beschrijving

• Daniel van den Berg
    Geverifieerde klant van Houten Kozijnen Loods

Zeer snelle levering, het product was ook nog boven verwachting goed, uitstekende kwaliteit. Goed bedrijf om mee te werken.

• Robert Bunt
    Geverifieerde klant van Houten Kozijnen Loods

Goede service, komen afspraken na, zijn goed te bereiken. Erg tevreden over de afwerking en kwaliteit van het product.

• Hoe beoordeel je Houten Kozijnen Loods?

• Reinout van Vloten
    Geverifieerde klant van Houten Kozijnen Loods

Geleverd wat is gevraagd, zeer behulpzaam en goede communicatie

• D.E. van Brussel

Duidelijkheid en overzichtelijk

• Fini Joling
    Geverifieerde klant van Houten Kozijnen Loods

Ze hebben een geweldig mooi draai/kiep raam geleverd en de communicatie was uitstekend. Ook een pluim voor de chauffeur, hij belde volgens afspraak en was heel vriendelijk.

• Jan Lingbeek
    Geverifieerde klant van Houten Kozijnen Loods

Alles is perfect geregeld. Goede communicatie

• Chad De Jong
    Geverifieerde klant van Houten Kozijnen Loods

Vriendelijk, duidelijk en snelle levering

• Zoran Blazencic

Sneller dan verwacht

• Wouter Rietveld
    Geverifieerde klant van Houten Kozijnen Loods

Super geregeld heb inmiddels mijn hele huis voorzien van nieuwe kozijnen! En hier is de prijs en kwaliteit perfect!
    Kozijnen werden keurig op de oprit neergezet.
    Tevreden klant en kom hier zekker nog eens terug!

• Peter Maurits

Goede service en aftersales

• Willem van Dam
    Geverifieerde klant van Houten Kozijnen Loods

Prettige communicatie, planning tot op de dag correct, keurig en compleet thuis afgeleverd en mooie kwaliteit.

• Mechelien Wijnhoven
    Geverifieerde klant van Houten Kozijnen Loods

Goede kwaliteit en niet te duur. 2 dubbelentuindeuren beateld en met de zelfde sleutel geleverd. Ideaal

• J.Smith

Goede kwaliteit!

• Nick Bos
    Geverifieerde klant van Houten Kozijnen Loods

Echt super! Je krijgt wat je ook besteld hebt en het word netjes op locatie geleverd.

• Joy Stokmans
    Geverifieerde klant van Houten Kozijnen Loods

Kozijn is bij deur krom getrokken maar aangezien die blijkbaar mag hebben

• Floris Van der Zwaard
    Geverifieerde klant van Houten Kozijnen Loods

Ze hebben scherpe prijzen. Over het algemeen is de service ook goed. Wij hebben over afgelopen 2 jaar meerdere bestellingen gedaan en daarbij wel service nodig gehad ivm defect glas bij levering en/of beschadigingen. Bij bestellen is het heel belangrijk dat je de offerte en tekening super goed doorneemt. Print hem uit en leg hem op tafel en kijk er de volgende dag nog eens naar om te checken of alles klopt. De communicatie voor de bestelling, via email, kan wel wat traag verlopen. In ons geval bij 6 mailwisseling met vragen ging er 1,5maand overheen. Dus je moet wel op tijd beginnen met bestellen en geen haast hebben. De kozijnen zijn wel netjes. Daar zijn we heel tevreden over en we zouden de volgende x zo weer bij ze beatellen.

• Bernard Rethmeier
    Geverifieerde klant van Houten Kozijnen Loods

van a tot z prima verlopen

• Koper kozijn met klapraam.
    Geverifieerde klant van Houten Kozijnen Loods

Duidelijke informatie, je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling en wanneer er geleverd gaat worden. Kozijn en raam worden los geleverd, zoals ook omschreven is. Ik had verwacht dat glasband, glassteunen en kozijnschroeven meegeleverd zouden worden. Dat was niet zo, maar er was ook niet omschreven dat dit wel het geval zou zijn. Verkeerde verwachting mijnerzijds.

Kwaliteit kozijn en glas uitmuntend! Zeer hoogwaardig en duurzaam. Daar is niet op bezuinigd!

• Dick Van Woudenberg
    Geverifieerde klant van Houten Kozijnen Loods

Heb mijn bestelling zelf opgehaald , werd ook goed geholpen ,zelfs met inladen

• Jos Jussen

mooi kozijn