Houthandel Gorinchem

Houthandel Gorinchem

Hét adres voor al je tuinhout. De voordeligste van Nederland. Gevestigd in het midden van het land. Bezorging door heel Nederland & België.
8,7

• Peter den Dekker
    Review voor Houthandel Gorinchem

zeer mooie prijzen en afhandeling zeer netjes

• Robert van Gennip
    Review voor Houthandel Gorinchem

Slecht hout, veel vies hout en kleur verschil, sterke maat afwijkingen in zowel palen als planken, al met al zeer triest materiaal

• Hoe beoordeel je Houthandel Gorinchem?

• Robert Hindriks
    Review voor Houthandel Gorinchem

Slechte kwaliteit, zelfs een gerepareerde plank, zeker geen A kwaliteit

• Marcel
    Review voor Houthandel Gorinchem

Op tijd geleverd, maar de kwaliteit van het hout viel zwaar tegen. De belofte op de site was: "Afmeting: 22 x 150 mm.
    Zeer mooie steigerplanken van Douglas hout. Deze planken zijn zeer geschikt voor het maken van meubelen of terras, steiger of andere projecten.” Maar in werkelijkheid week de dikte van de planken af tot soms wel tot 29%. "Had je maar ander hout moeten kopen, hout leeft nou eenmaal" zei de servicedesk. Ik vind niets erger dan dat bedrijven de schuld zoeken bij de klant om zo geen verantwoording te nemen over het probleem wat zij veroorzaakten. Een slechte review geven is het enige wat ik kan doen. Deze klant voelt zich machteloos.

• Peter
    Review voor Houthandel Gorinchem

Slechte levering, spullen niet compleet, is de volgende dag om 6.30 uur na geleverd ( hoe belachelijk) ook dat was weer niet compleet, om over de kwaliteit van het hout maar te zwijgen

• Mike
    Review voor Houthandel Gorinchem

Product was prima communicatie erg slecht moest zelf een aantal keren bellen over bezorging geen e-mails over levering en ruim 1,5 week gewacht dus van snelle bezorging geen sprake

• Hans Bouman
    Review voor Houthandel Gorinchem

De foto's op de site zijn mooi.
    Ik had 3 douglas planken 22x150 besteld maar bij het ophalen hingen de vellen en splinters eraan.
    Niet de kwaliteit die op de foto's te zien is.

• Bjorn Zorn
    Review voor Houthandel Gorinchem

Goedkoop , helder op de site wat de voorraad is . En super snel geleverd ook de 2e x omdat ik gierig gerekend had.
    Ze hebben zelfs geholpen met het in de tuin zetten.

Kan niet anders zeggen : Top bedrijf ! Zou er zou weer bestellen , ik heb er net een vriend naar toegestuurd.

• Cor Vlot
    Review voor Houthandel Gorinchem

Goed en duidelijk overzicht.
    Op het terrein is het netjes en overzichtelijk en de klantenservice en bediening is top!
    Prijzen zijn zeer aantrekkelijk.
    En ja, koffie is daar ook lekker.
    Hoop nog veel te komen daar.

• Paul
    Review voor Houthandel Gorinchem

Slechte kwaliteit Douglas planken. Verschil in dikte en breedte. Geen gehoor voor mijn argumentatie om iets te compenseren en zijn zeer slordig in hun communicatie en taalgebruik. Een eerste, slechte en dus laatste kennismaking. Op naar een betere leverancier!

• Ruud
    Review voor Houthandel Gorinchem

Adverteren volop op marktplaats,dooie mussen!
    bijvoorbeeld multiplex en Osb platen,voor deze tijd redelijk goedkoop,ook nog aanbieding voor volle pakken,met nr ge whatsappt met de vraag of ik 3 volle pakken kon reserveren/ bestellen
    Antwoord,op dit moment niet op voorraad,wel de grote maat á 42,50 pst,2 x duurder als in advertentie,volgende vraag wanneer wel leverbaar
    Tot op heden geen antwoord,met de website geprobeerd te chatten,geen antwoord
    Heb bij marktplaats melding gedaan van misleidende advertentie
    Ga zo door!
    Als je niets kan leveren,of niet in staat bent om iemand fatsoenlijk te antwoorden kan je beter in het plaatselijke suffertje adverteren.

• W.Rozendaal
    Review voor Houthandel Gorinchem

Goede producten, en je kan het meestal zelf uitkiezen!
    Wordt prima geholpen!

• Riccardo
    Review voor Houthandel Gorinchem

Ik geef de vooraf betaalde bestelling op ( die op voorraad zou zijn ) . Ik rij 45 min naar Gorinchem om mijn bestelling te halen. Helaas was het niet aanwezig. Of ik smiddags terug kon komen. Nou nee vriend is 45 min rijden. Ik kreeg 19 van de 85 bestelde en betaalde planken mee. Rest zou vrijdag bezorgd worden. Thuis aankomende bleken het ook nog eens 8 planken met een andere maat er tussen te liggen. Oftewel ik heb rest afval gekregen. Wederom gebeld en gemaild. Vrijdag rest brengen en andere planken mee terug.
    Geen excuus en al helemaal geen compensatie , staat jullie zeer slecht en aso. Waren nl ook nog vragen vanuit de mail. Leze jullie de mail wel of een de vragen van compensatie?
    Slechte organisatie met waarschijnlijk veel hoogmoet. Jammer dat dit van jullie kant zo onprofessionel is.

• Jack Hittinger
    Review voor Houthandel Gorinchem

Goede kwaliteit hout, scherpe prijs en vriendelijk personeel

• Andre
    Review voor Houthandel Gorinchem

Slechte kwaliteit steenschotten! Dus mooie foto’s maar zeer lelijke steenschotten geleverd!

• Wassink
    Review voor Houthandel Gorinchem

Door betere garantie te leveren .zit al7 maanden met onbruikbaar eiken tafelblad.van €289.-

• Wood and Play
    Review voor Houthandel Gorinchem

Bedankt toppers. Altijd behulpzaam en klantvriendelijk.
    Wij halen al een hele tijd bij jullie de benodigde materialen. Totaal niet onze regio maar ontzettend blij met jullie als onze leverancier.

• Bart
    Review voor Houthandel Gorinchem

Onsympathieke mensen die zich niet aan hun afspraken houden. Klantenservice reageert zeer onpersoonlijk. Ik kom hier niet meer.

• Yor
    Review voor Houthandel Gorinchem

Mooie prijzen, goed hout, goede service. Gewoon top!