Houtwarenhuis.nl

Houtwarenhuis.nl

Houtwarenhuis.nl is dé webshop voor handgemaakte en duurzame producten. Wij verkopen houten badplanken, bestekbakken en houten kinderspeelgoed van het merk PlanToys.
9,7
  • Wilrike
    Review voor Houtwarenhuis.nl

Goed product en persoonlijke service

• Marieke
    Review voor Houtwarenhuis.nl

Wat een fijne service heb ik ervaren! Ik had een vraag over een badplank en werd heel fijn en snel geholpen. Ik heb uiteindelijk de badplank eiken hout kleur walnoot (80 cm) besteld. De plank staat echt geweldig. Ik ben heel blij.

• Hoe beoordeel je Houtwarenhuis.nl?

• Annemiek
    Review voor Houtwarenhuis.nl

Het product was precies volgens de beschrijving, goede kwaliteit en we kregen het erg snel.
    We zijn er erg blij mee. Top!!

• Matthijs

Zeer tevreden over houtwarenhuis

• Ilona
    Review voor Houtwarenhuis.nl

Hele mooie badplank. Goede service en contact

• Kirsten
    Review voor Houtwarenhuis.nl

Hele mooie badplank ontvangen! Super service, de plank kwam beschadigd aan door postnl maar houtwarenhuis heeft het meteen opgelost! Een dikke 10

• Jacqueline
    Review voor Houtwarenhuis.nl

Mooie kwaliteit bestekbakken, passen precies! En snelle en keurige levering, met zelfs nog een extra navraag via de mail of het door mij opgegeven adres wel klopte (bijzondere vermelding van adres en appartementsnummer) om zeker te zijn dat de bestekbakken konden worden geleverd. En dat gebeurde precies zoals het moest, snel en goed verpakt. Dank!!!

• Jan
    Review voor Houtwarenhuis.nl

Perfecte service voor aankoop en een prachtig stijlvol kwaliteitsproduct. Ik kan niet wachten om de badplank snel te gebruiken.

• Martijn
    Review voor Houtwarenhuis.nl

Voor een cadeautje extra snel geleverd en geregeld. Goede service, badplank is mooi en tegen een goede prijs. Aan te raden

• Hans
    Review voor Houtwarenhuis.nl

Top service, had het product snel nodig en is dezelfde dag nog gemaakt en verzonden. De eiken badplank ziet er mooi uit en is super netjes afgewerkt. Erg tevreden, dankjewel.

• Melvin
    Review voor Houtwarenhuis.nl

Mooie badplank ontvangen! Boven verwachting en zeker een aanrader. Heerlijk relaxen en genieten van een warm bad.

• Prescilla de Jong
    Review voor Houtwarenhuis.nl

Snel en hele goeie service. Aardige en begripvolle eigenaar die zeer met je meedenkt. Heb hier een hele mooie badplank gekocht waar ik al heel lang naar op zoek was.

• S
    Review voor Houtwarenhuis.nl

Levering van de borrelplank was snel en product is van zeer goede kwaliteit gemaakt. Wij gebruiken de plank regelmatig en krijgen er ook veel complimenten over, erg leuk!