Hoyz.nl
Hoyz.nl is dé plek voor jouw interieur. Wij selecteren het beste aanbod voor je om het online winkelen gemakkelijker te maken. Hoyz.nl bestaat uit een jong en enthousiast team dat altijd klaar staat om je te voorzien van advies en service. Van een strak design tot aan robuust en industrieel, Hoyz heeft het in huis. Wat wij garanderen - Producten geselecteerd op kwaliteit, originaliteit en betaalbaarheid - Snelle levering in NL & BE - Elke werkdag bereikbaar van 09:00 tot 17:00 - - Persoonlijk advies - Gratis verzending vanaf 49 euro
7,9
Filter 96 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 78 met beschrijving

• Mirjam van Dijk
    Geverifieerde klant van Hoyz.nl

Erg vriendelijk en snel geholpen😃

• Dina
    Review voor Hoyz.nl

Depuis 16 août date de commande plus aucune nouvelle. Pas moyen d'avoir quelqu'un en ligne. Pas de nouvelles pas de date de livraison. ,😡😡😡

• Hoe beoordeel je Hoyz.nl?

• Tessa de Bruijn

• T. Jelsma

Mijn bestelling ging vlot

• Souad Serroukh
    Geverifieerde klant van Hoyz.nl

Top service! Michael is heel klantvriendelijk!

• Karin Holewijn
    Review voor Hoyz.nl

Ontzettend goede service, telefoon wordt direct opgenomen en de medewerker doet zijn uiterste best om te helpen. I.v.m een late levering is de chauffeur toch dezelfde dag naar mijn huis gereden met de spullen. En ik kreeg later nog een telefoontje of alles in orde was.

• Anne Kuijer

Goede opvolging

• Rogier Meurs
    Geverifieerde klant van Hoyz.nl

Eigenlijk was de bestelling wat later dan afgesproken, maar daar stond zoveel goede service tegenover...

• E. Harmelink

Goede service.

• Carola
    Review voor Hoyz.nl

Supersnelle service. Dinsdag een hoes voor het tuinstel van het merk Madison besteld, woensdag al in huis!