Hoyz.nl
Hoyz.nl is dé plek voor jouw interieur. Wij selecteren het beste aanbod voor je om het online winkelen gemakkelijker te maken. Hoyz.nl bestaat uit een jong en enthousiast team dat altijd klaar staat om je te voorzien van advies en service. Van een strak design tot aan robuust en industrieel, Hoyz heeft het in huis. Wat wij garanderen - Producten geselecteerd op kwaliteit, originaliteit en betaalbaarheid - Snelle levering in NL & BE - Elke werkdag bereikbaar van 09:00 tot 17:00 - - Persoonlijk advies - Gratis verzending vanaf 49 euro
8,5
Filter 304 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 189 met beschrijving

• J. van Kerkvoort
    Geverifieerde klant van Hoyz.nl

Prima geregeld. Opvallend goed verpakt !!

• Tom Verplancke
    Geverifieerde klant van Hoyz.nl

Heel mooie tafel, snelle levering en goed prijs.

• Hoe beoordeel je Hoyz.nl?

• Monique
    Geverifieerde klant van Hoyz.nl

Producten zijn precies zoals op de afbeelding. Bestellen ging makkelijk, levering duurde even maar dat vind ik niet erg.

• Helma Nelissen
    Geverifieerde klant van Hoyz.nl

Super goede service, het door mij bestelde artikel was niet meer in veelvoud te leveren, de dame van de klantenservice dacht ongevraagd mee en vond een passend alternatief. Snelle reactie, ook via de mail! Top!!!

• Product slechte kwaliteit en matige aftersales service
    Review voor Hoyz.nl

Tafel nog geen jaar oud met zeer snel schade zichtbaar, probleem zit hem in de matige kwaliteit van de toplaag van de gekochte tafel. Geboden oplossing is ook geen keuze zonder nog meer geld uit te geven of te blijven zitten met een matig product.

• Annemarie Brus

Nog.niets ontvangen

• Annelies Blok
    Geverifieerde klant van Hoyz.nl

Mooie producten en zeer snelle levering

• Rob Velthuizen

Prima Product

• J.M.S. (Susan) Bruins-Hilgersom
    Geverifieerde klant van Hoyz.nl

Uitstekende stoel geleverd, alleen slecht verpakt, doos was niet afgesloten en er ontbrak een handleiding om de stoel in elkaar te zetten

• Ellen A.
    Geverifieerde klant van Hoyz.nl

Lang geleden dat ik nog een webwinkel trof met zo´n fijne, duidelijke, eerlijke communicatie!. Mijn bestelling ging 2 dagen later verzonden worden dan wat aangegeven stond op de website. Meteen een duidelijk mailtje gehad waarin alles werd uitgelegd en 2 dagen later zoals beloofd de track &trace. Dag erna stond de vaas al op mijn kast. Vaas was ook uitermate goed verpakt. Hier koop ik zeker nog! Kunnen veel winkels nog iets van leren!

• Christele
    Geverifieerde klant van Hoyz.nl

Goede service op de klantendienst.

• Jolanda Zuijdweg

Snel bezorgd, makkelijke site

• Willem Van keijsteren

Batterij

• Brigitte Meer
    Geverifieerde klant van Hoyz.nl

Mijn bestelling duurde wat langer zelf gebeld en vriendelijk te woord gestaan wat de reden daarvan was .. dus voor mij prima prachtige kussens heb ze allemaal voor de banken binnen

• Hilde Olaerts
    Geverifieerde klant van Hoyz.nl

De kleur kwam helaas helemaal niet overeen met hetgeen ik op de website bestelde. Op de website zag het er crèmekleurig uit en de steen die ik ontving was bruin met grijs.

• Ulrike De Haas
    Geverifieerde klant van Hoyz.nl

Mooie prijs en mooie produkten

• Esther van der Galiën
    Geverifieerde klant van Hoyz.nl

Prima service! Snel de bestelling binnen en met bellen over een ruiling werden we goed geholpen!

• Rick van Lieshout
    Geverifieerde klant van Hoyz.nl

Goede service vooral de communicatie tot aan levering

• Kelly Devadder

Geweldige service! Product helemaal zoals beschreven. Zeer goed verpakt

• Edwin de bie
    Geverifieerde klant van Hoyz.nl

snelle levering netjes verpakt.
    goede prijs kwaliteit.