HuidLiefde

HuidLiefde

Wanneer jij jouw huid de liefde geeft die zij verdient volgen een stralende look, egale teint en prachtige glow vanzelf. Welkom bij HuidLiefde: dé webshop voor een stralende huid!
Filter 32 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 25 met beschrijving

• Lianne Schmitjes
    Geverifieerde klant van HuidLiefde

Goede service, goed advies, een vakvrouw.

Antwoord van HuidLiefde

Dank je wel Lianne, voor je mooie review en alle 5 de sterren. Veel plezier met je bestelling en hopelijk tot gauw weer. Stralende groet – Marion

• M. Geijsberts
    Geverifieerde klant van HuidLiefde

Hele fijne producten, altijd goed persoonlijk advies en snelle bezorging!

Antwoord van HuidLiefde

Hallo Monique, fijn te lezen dat je zo tevreden bent. Dank ook voor de 5 sterren en je mooie woorden. Stralende groet – Marion

• Hoe beoordeel je HuidLiefde?

• Bouwkje Van Haaren
    Geverifieerde klant van HuidLiefde

Fijne site waarop je de heerlijke producten kunt vinden!

Antwoord van HuidLiefde

Dank je wel Bouwkje, voor jouw mooie beoordeling! Veel plezier van de producten en heel graag tot de volgende keer. Stralende groet - Marion

• maxine de wilde
    Geverifieerde klant van HuidLiefde

Onlangs mijn pakket ontvangen. Een plezier om te ontvangen. Het was leuk ingepakt, en voorzien van samples :)

Antwoord van HuidLiefde

Top Maxine dat je zo blij werd van het pakketje en dank je wel ook voor de 5 sterren en het delen van je ervaring. Ik wens je heel veel plezier van de mooie producten die je hebt besteld en hopelijk zie ik je in de toekomst weer terug. Stralende groet - Marion

• Kris Van Muylem

Goede en snelle service

Antwoord van HuidLiefde

Leuk dat ook België de weg naar HuidLiefde gevonden heeft. Bedankt voor de 5 sterren, heel fijn te zien dat je zo tevreden bent. Veel plezier van de producten en hopelijk tot een volgende keer. Stralende groet – Marion

• Anne-Marie Camp

Super goed en professioneel

Antwoord van HuidLiefde

Dank je wel Anne-Marie 🙏😊! Heel graag tot de volgende keer en veel plezier van je bestelling. Stralende groet - Marion

• Femke van Lierop
    Geverifieerde klant van HuidLiefde

Uitgebreiden deskundig advies. Bestelling is met veel zorg verpakt, kadootje om in ontvangst te nemen. Snel en persoonlijk bezorgd. Top!

Antwoord van HuidLiefde

Wat een mooie review Femke, dank je wel en fijn te vernemen dat je zo tevreden bent! Ik ben heel erg benieuwd hoe de Alpha-H producten je gaan bevallen, ik hoor het binnenkort graag! Stralende groet - Marion

• Mirelle Vegers
    Geverifieerde klant van HuidLiefde

Goede producten, top advies en Marion levert niet alleen top werk maar gaat ook nog een stapje verder.

Antwoord van HuidLiefde

Bedankt Mirelle voor je mooie beoordeling! Het is precies waar ik voor sta dus heel fijn te horen dat het ook zo overkomt. Veel plezier weer van je bestelling en graag tot de volgende keer! Stralende groet - Marion

• Desiree Uitdewilligen

Gewoon top!

Antwoord van HuidLiefde

Dank je wel Desiree, leuk ook dat je weer aan mij hebt gedacht! Stralende groet – Marion

• Madelon Dona
    Geverifieerde klant van HuidLiefde

Leuk hoe persoonlijk (met handgeschreven boodschap erbij) het aankomt. Vind het echt een mooie uitschieter in deze drukte bij webwinkeles in deze coronatijd En heel goede producten!

Antwoord van HuidLiefde

Wow, wat een mooie woorden Madelon, dank je wel 🙏🏻😊! Ook voor jouw bestelling, veel plezier ervan en hopelijk tot de volgende keer! Stralende groet - Marion