HuidLiefde

HuidLiefde

Wanneer jij jouw huid de liefde geeft die zij verdient volgen een stralende look, egale teint en prachtige glow vanzelf. Welkom bij HuidLiefde: dé webshop voor een stralende huid!
9,9
Filter 37 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 29 met beschrijving

• Gerda van den Broek
    Geverifieerde klant van HuidLiefde

Snelle service. Bestelling leuk verpakt. Leuk cadeautje erbij.

Antwoord van HuidLiefde

Dank je wel Gerda, voor jouw 5 sterren en de mooie review. Ik ben blij dat je zo tevreden bent, daar doe ik het voor. Heel graag tot de volgende keer! Stralende groet - Marion

• Fenne Freriks
    Geverifieerde klant van HuidLiefde

Snelle levering! En er zaten nog leuke testertjes bij. Top!

Antwoord van HuidLiefde

Bedankt Fenne, voor jouw mooie beoordeling 🙏🏻. Veel plezier weer van de Alpha-H producten en heel graag tot ziens! Stralende groet - Marion

• Hoe beoordeel je HuidLiefde?

• Claire

Snelle service

Antwoord van HuidLiefde

Bedankt voor jouw beoordeling Claire en fijn dat je blij bent met de snelle service! Stralende groet - Marion

• Eveline Bosselaar
    Geverifieerde klant van HuidLiefde

Deze webshop is zeker een aanrader. Klantgericht en het pakketje altijd prachtig en met liefde ingepakt.

Antwoord van HuidLiefde

Bedankt voor jouw mooie review Eveline. Ik ben blij met zo’n trouwe klant als jij 😊. Veel plezier ook weer van deze bestelling en graag tot de volgende keer. Stralende groet - Marion

• Lianne Schmitjes
    Geverifieerde klant van HuidLiefde

Goede service, goed advies, een vakvrouw.

Antwoord van HuidLiefde

Dank je wel Lianne, voor je mooie review en alle 5 de sterren. Veel plezier met je bestelling en hopelijk tot gauw weer. Stralende groet – Marion

• M. Geijsberts
    Geverifieerde klant van HuidLiefde

Hele fijne producten, altijd goed persoonlijk advies en snelle bezorging!

Antwoord van HuidLiefde

Hallo Monique, fijn te lezen dat je zo tevreden bent. Dank ook voor de 5 sterren en je mooie woorden. Stralende groet – Marion

• Bouwkje Van Haaren
    Geverifieerde klant van HuidLiefde

Fijne site waarop je de heerlijke producten kunt vinden!

Antwoord van HuidLiefde

Dank je wel Bouwkje, voor jouw mooie beoordeling! Veel plezier van de producten en heel graag tot de volgende keer. Stralende groet - Marion

• maxine de wilde
    Geverifieerde klant van HuidLiefde

Onlangs mijn pakket ontvangen. Een plezier om te ontvangen. Het was leuk ingepakt, en voorzien van samples :)

Antwoord van HuidLiefde

Top Maxine dat je zo blij werd van het pakketje en dank je wel ook voor de 5 sterren en het delen van je ervaring. Ik wens je heel veel plezier van de mooie producten die je hebt besteld en hopelijk zie ik je in de toekomst weer terug. Stralende groet - Marion

• Kris Van Muylem

Goede en snelle service

Antwoord van HuidLiefde

Leuk dat ook België de weg naar HuidLiefde gevonden heeft. Bedankt voor de 5 sterren, heel fijn te zien dat je zo tevreden bent. Veel plezier van de producten en hopelijk tot een volgende keer. Stralende groet – Marion

• Anne-Marie Camp

Super goed en professioneel

Antwoord van HuidLiefde

Dank je wel Anne-Marie 🙏😊! Heel graag tot de volgende keer en veel plezier van je bestelling. Stralende groet - Marion