HuidLiefde

HuidLiefde

Wanneer jij jouw huid de liefde geeft die zij verdient volgen een stralende look, egale teint en prachtige glow vanzelf. Welkom bij HuidLiefde: dé webshop voor een stralende huid!
Filter 25 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 21 met beschrijving

• Kris Van Muylem

Goede en snelle service

Antwoord van HuidLiefde

Leuk dat ook België de weg naar HuidLiefde gevonden heeft. Bedankt voor de 5 sterren, heel fijn te zien dat je zo tevreden bent. Veel plezier van de producten en hopelijk tot een volgende keer. Stralende groet – Marion

• Anne-Marie Camp

Super goed en professioneel

Antwoord van HuidLiefde

Dank je wel Anne-Marie 🙏😊! Heel graag tot de volgende keer en veel plezier van je bestelling. Stralende groet - Marion

• Hoe beoordeel je HuidLiefde?

• Femke van Lierop
    Geverifieerde klant van HuidLiefde

Uitgebreiden deskundig advies. Bestelling is met veel zorg verpakt, kadootje om in ontvangst te nemen. Snel en persoonlijk bezorgd. Top!

Antwoord van HuidLiefde

Wat een mooie review Femke, dank je wel en fijn te vernemen dat je zo tevreden bent! Ik ben heel erg benieuwd hoe de Alpha-H producten je gaan bevallen, ik hoor het binnenkort graag! Stralende groet - Marion

• Mirelle Vegers
    Geverifieerde klant van HuidLiefde

Goede producten, top advies en Marion levert niet alleen top werk maar gaat ook nog een stapje verder.

Antwoord van HuidLiefde

Bedankt Mirelle voor je mooie beoordeling! Het is precies waar ik voor sta dus heel fijn te horen dat het ook zo overkomt. Veel plezier weer van je bestelling en graag tot de volgende keer! Stralende groet - Marion

• Desiree Uitdewilligen

Gewoon top!

Antwoord van HuidLiefde

Dank je wel Desiree, leuk ook dat je weer aan mij hebt gedacht! Stralende groet – Marion

• Madelon Dona
    Geverifieerde klant van HuidLiefde

Leuk hoe persoonlijk (met handgeschreven boodschap erbij) het aankomt. Vind het echt een mooie uitschieter in deze drukte bij webwinkeles in deze coronatijd En heel goede producten!

Antwoord van HuidLiefde

Wow, wat een mooie woorden Madelon, dank je wel 🙏🏻😊! Ook voor jouw bestelling, veel plezier ervan en hopelijk tot de volgende keer! Stralende groet - Marion

• I. Tersluijsen
    Geverifieerde klant van HuidLiefde

Snelle levering, goede adviezen!

Als trouwe Alpha-H gebruiker heb ik het nieuwe Liquid Gold Midnight Reboot Serum ontvangen en meteen gebruikt. Wat een fantastisch serum is dat! Ik ben fan 😁

Antwoord van HuidLiefde

Bedankt voor je enthousiaste review Ilse! Echt superleuk om te horen dat ook een trouwe Alpha-H fan (Alphaholics noemen we ze ;-)) nog zo verrast kan worden door het nieuwe serum! Heel veel plezier en heel graag tot de volgende keer! Stralende groet - Marion

• Eveline Bosselaar
    Geverifieerde klant van HuidLiefde

Uitgebreid persoonlijk advies en heerlijke producten. Aanrader dus!

Antwoord van HuidLiefde

Dank je wel Eveline, voor de 5 sterren en voor de mooie recensie! Dit is precies waar mijn webshop voor staat: professioneel advies en producten die doen wat ze beloven. Fijn dat je zo enthousiast bent en ik zie je heel graag weer terug. Stralende groet - Marion

• Sandra
    Geverifieerde klant van HuidLiefde

Gisteren de There You Glow thuisbehandeling gedaan….. heerlijk! Ik had altijd wel het idee dat mijn huid schoon was, maar nu voelde het echt super schoon en glad aan. Mijn huid glom de hele dag (ik had het ’s morgens gedaan), leek wel een glimworm haha. Zie dat mijn huid er een oppepper van krijgt, fantastische producten van Alpha-H!

Antwoord van HuidLiefde

Bedankt voor jouw mooie woorden Sandra en top hè dat de At-Home-Treatment en de bijbehorende producten hun naam zo'n eer aan doen! Nogmaals dank je wel voor het delen van deze ervaring en tot de volgende keer! Stralende groet - Marion

• Petrie Schook
    Geverifieerde klant van HuidLiefde

Door de Corona crisis mijn spulletjes via de website besteld!
    Super overzichtelijke Website! Wilde eigenlijk nog wel meer bestellen :)
    De bestelling was er super snel, leuk ingepakt en met een persoonlijk berichtje en een verrassing! Top Marion!

Antwoord van HuidLiefde

Goedenavond Petrie, bedankt voor jouw bestelling en de 5-sterren beoordeling! Leuk ook te horen dat het op alle fronten in de smaak viel. Veel plezier weer van je producten en tot gauw! Stralende groet - Marion