HuidLiefde

HuidLiefde

Wanneer jij jouw huid de liefde geeft die zij verdient volgen een stralende look, egale teint en prachtige glow vanzelf. Welkom bij HuidLiefde: dé webshop voor een stralende huid!
Filter 15 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 14 met beschrijving

• Eveline Bosselaar
    Geverifieerde klant van HuidLiefde

Uitgebreid persoonlijk advies en heerlijke producten. Aanrader dus!

Antwoord van HuidLiefde

Dank je wel Eveline, voor de 5 sterren en voor de mooie recensie! Dit is precies waar mijn webshop voor staat: professioneel advies en producten die doen wat ze beloven. Fijn dat je zo enthousiast bent en ik zie je heel graag weer terug. Stralende groet - Marion

• Sandra
    Geverifieerde klant van HuidLiefde

Gisteren de There You Glow thuisbehandeling gedaan….. heerlijk! Ik had altijd wel het idee dat mijn huid schoon was, maar nu voelde het echt super schoon en glad aan. Mijn huid glom de hele dag (ik had het ’s morgens gedaan), leek wel een glimworm haha. Zie dat mijn huid er een oppepper van krijgt, fantastische producten van Alpha-H!

Antwoord van HuidLiefde

Bedankt voor jouw mooie woorden Sandra en top hè dat de At-Home-Treatment en de bijbehorende producten hun naam zo'n eer aan doen! Nogmaals dank je wel voor het delen van deze ervaring en tot de volgende keer! Stralende groet - Marion

• Hoe beoordeel je HuidLiefde?

• Petrie Schook
    Geverifieerde klant van HuidLiefde

Door de Corona crisis mijn spulletjes via de website besteld!
    Super overzichtelijke Website! Wilde eigenlijk nog wel meer bestellen :)
    De bestelling was er super snel, leuk ingepakt en met een persoonlijk berichtje en een verrassing! Top Marion!

Antwoord van HuidLiefde

Goedenavond Petrie, bedankt voor jouw bestelling en de 5-sterren beoordeling! Leuk ook te horen dat het op alle fronten in de smaak viel. Veel plezier weer van je producten en tot gauw! Stralende groet - Marion

• Debbie Van den brink
    Geverifieerde klant van HuidLiefde

Fijne producten, persoonlijke service!

Antwoord van HuidLiefde

Top om te horen dat je zo blij en tevreden bent Debbie! Veel plezier met je bestelling en heel graag tot een volgende keer. Stralende groet - Marion

• Saskia van Eldijk
    Geverifieerde klant van HuidLiefde

Overzichtelijk, duidelijke informatie en snelle levering van de producten

Antwoord van HuidLiefde

Hallo Saskia, bedankt voor jouw 5 sterren, erg blij mee :-)! Fijn ook te horen dat alles verder helemaal naar wens verlopen is, daar doe ik het voor! Stralende groet - Marion

• Cisca Stasse
    Geverifieerde klant van HuidLiefde

Snelle levering en fijne productlijn

Antwoord van HuidLiefde

Dank je wel Cisca! Nogmaals veel plezier met de producten en heel graag tot de volgende keer! Stralende groet - Marion

• Linda Hoeks
    Geverifieerde klant van HuidLiefde

Fijne producten, snel geleverd en heel erg mooi verpakt. Aanrader!

Antwoord van HuidLiefde

Fijn dat je zo tevreden bent Linda, dat doet me goed! Dank je wel en heel graag tot een volgende keer! Stralende groet - Marion

• Mathilda Jonkers-Jongaman

Goed service en kwaliteit

Antwoord van HuidLiefde

Bedankt voor je mooie woorden Mathilda! Ik wens je heel veel plezier met je bestelling en op naar prachtige resultaten! Stralende groet - Marion

• Miranda Jaspers
    Geverifieerde klant van HuidLiefde

Duidelijke website, snelle bezorgjng, echt mooi ingepakt als een cadeautje en ook nog fijne proefjes

Antwoord van HuidLiefde

Net terug van vakantie lees ik deze mooie recensie. Heel erg bedankt Miranda, ik waardeer het enorm. Ik hoop dat je weer heel veel plezier hebt van de producten en ze goed bevallen! Stralende groet - Marion

• Ellen Lucassen

Mooie producten

Antwoord van HuidLiefde

Fijn Ellen, dat je zo blij en tevreden bent over de producten! Bedankt ook voor de 5-sterren en graag tot een volgende keer! Stralende groet - Marion